JAKÉ ZNÁŠ PODNEBNÉ PÁSY? 1.TEPLÝ, MÍRNÝ, STUDENÝ 2.TEPLÝ, TROPICKÝ, MÍRNÝ 3.TEPLÝ, SUBTROPICKÝ, STUDENÝ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tlak a proudění vzduchu
Advertisements

ZŠ TGM Rajhrad Mgr. Zdeňka Hohnová
BIOMY ZEMĚ VEGETAČNÍ PÁSY ZEMĚ
ROSTLINSTVO A ŽIVOČIŠSTVO AFRIKY
Podnebí (climate) a přírodní krajiny Ameriky – Opakování!
PŘÍRODNÍ ZEMSKÉ PÁSY.
Křížovka - Tropický deštný les
TYPY KRAJINY.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Krajinné sféry Země. Vnější vlivy nazýváme jako: EXOGENNÍ ENDOGENNÍ.
Závěrečné opakování pedosféra a biosféra materiál pro studenty se specifickými vzdělávacími potřebami autor: Tereza Kamenická.
Souhrnný kvíz o všech podnebných pásech Vytvořil Vojtěch Vejvoda Všechna práva vyhrazena ®
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu:CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada:Přírodní prostředí Země2 Ověření ve výuce:
Přírodověda 5. ročník Mgr. Dana Svobodová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Afrika – Přírodní krajiny Název sady: Zeměpis 7. ročník Číslo.
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_ Předmět Zeměpis.
VY_32_INOVACE_07-44 Ročník:VIII. ročník Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Vzdělávací obor:Zeměpis Tematický okruh:Evropa Téma:Evropa – přírodní poměry.
Biosféra. obsah  úvod  životní podmínky  vlivy působící na životní podmínky  závislost přírodních krajin na podnebí  kontrolní otázky.
Blanka Hofmanová.  zeměpisná šířka  množství vody (srážky, podz. voda, řeky,...)  nadmořská výška  geologické podloží  fytocenóza, zoocenóza Stručně.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Petra MATYÁŠTÍKOVÁ Název materiálu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Eva Ježková Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ZEMEPIS_09.
Název školy: Základní škola T. G
ZEMĚPIS - 6. ročník Silný vítr
Subtropický podnebný pás
Podnebné pásy – tropický pás
Základní škola Lednice Břeclavská 510
Témata: Klasifikace podnebí Globální změny klimatu Předpověď počasí
Podnebné pásy listnaté lesy tropy subtropy
VY_32_INOVACE_Vac_II_05 Afrika –fauna a flora
Savci biomů světa 8. ročník.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Zeměpis 7. ročník
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
1. Popiš co vidíš a odhadni teplotu na obrázku?
ZEMĚPIS - 6. ročník Atmosféra
VY_32_INOVACE_ Podnebí mírného pásma Autor
Atmosféra 4. února 2014 VY_52_INOVACE_230217
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
ATMOSFÉRA podnebí VY_32_INOVACE_07-10 Ročník: VI. r.
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
PODNEBÍ JIŽNÍ AMERIKY.
Kde jsou jen dvě roční období?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Zeměpis 7. ročník
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
EU_32_sada 2_08_PV_Podnebí, podnebné pásy_Duch
Přírodní krajiny - test
Zeměpis – živé a neživé složky krajiny
VY_32_INOVACE_18_05_podnebné pásy (subtropický pás)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Atmosféra Anotace: Materiál je určen k výuce zeměpisu v 6. ročníku základní školy. Seznamuje žáky s vlastnostmi a členěním atmosféry.
Polární pás Co zde roste? Žije? Polární pustiny trvalé zalednění
Zeměpis – Africká krajina
Podnebí Afriky.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
11. PODNEBNÉ PÁSY.
5. b Podnebí a vegetace Evropy.
Všeobecná cirkulace atmosféry
Biosféra = živý obal Země
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_ZE6-05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Podnebí a vegetace Asie
VY_32_INOVACE_11_Z4 7. POČASÍ ZŠ a MŠ HEJNICE 2011.
ATMOSFÉRA - vzdušný obal Země.
MGR.LENKA NOVÁKOVÁ – 1.ZŠ HORNÍ SLAVKOV VY_32_INOVACE_260_RISKUJ!
Transkript prezentace:

JAKÉ ZNÁŠ PODNEBNÉ PÁSY? 1.TEPLÝ, MÍRNÝ, STUDENÝ 2.TEPLÝ, TROPICKÝ, MÍRNÝ 3.TEPLÝ, SUBTROPICKÝ, STUDENÝ

DO JAKÉHO PODNEBNÉHO PÁSU PATŘÍ TROPICKÝ LES? 1.STUDENÉHO 2.MÍRNÉHO 3.TEPLÉHO

DO KTERÉHO PODNEBNÉHO PÁSU PATŘÍ SAVANA? 1.TEPLÉHO 2.MÍRNÉHO 3.STUDENÉHO

DO KTERÉHO PODNEBNÉHO PÁSU PATŘÍ TUNDRA? 1.TEPLÉHO 2.STUDENÉHO 3.MÍRNÉHO

V OBLASTI ROVNÍKOVÉ JE KRAJINA 1.STEPÍ 2.PAMP 3.TROPŮ

DO KTERÉ KRAJINY ZAŘADÍŠ PLODINU NA OBRÁZKU? 1.TROPY 2.SUBTROPY 3.STEPI

DO KTERÉ KRAJINY ZAŘADÍŠ ŽIRAFU? 1.STEP 2.POUŠŤ 3.SAVANA

POČASÍ JE 1.STAV OVZDUŠÍ 2.STAV POČASÍ 3.DLOUHODOBÝ STAV OVZDUŠÍ

KOLEM KTERÉ ROVNOBĚŽKY VZNIKAJÍ PASÁTY? 1.OBRATNÍKU RAKA 2.POLÁRNÍCH KRUHŮ 3.ROVNÍKU

LETNÍ MONZUN PŘINÁŠÍ NA PEVNINU 1.SUCHO 2.MLHU 3.DÉŠŤ

ZIMNÍ MONZUN VANE Z 1.PEVNINY 2.MOŘE 3.OSTROVŮ

ČÍM MĚŘÍME TLAK VZDUCHU? 1.TEPLOMĚRAM 2.SRÁŽKOMĚREM 3.BAROMETREM

ČÍM MĚŘÍME TEPLOTU VZDUCHU? 1.BAROMETREM 2.TEPLOMĚREM 3.SRÁŽKOMĚREM

ZAŘAĎ PLODINU DO KRAJINY 1.TROPY 2.SUBTROPY 3.SAVANY

SOB ŽIJE V 1.TUNDŘE 2.LESÍCH MÍRNÉHO PÁSU 3.TROPECH

POUŽITÁ LITERATURA JAROMÍR DEMEK - STANISLAV HORNÍK:PLANETA ZEMĚ A JEJÍ KRAJINY ROMAN PAVELKA: HRÁTKY SE ZAMĚPISEM dr.MILAN POHL: PLANETA ZEMĚ, AFRIKA, AUSTÁLIE : ZEMĚPIS, NAKLADATELSTVÍ FRAUS