Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
„NAŠE CESTA K VLASTNÍMU HODNOCENÍ“ Základní umělecká škola J.B.Foerstera JIČÍN.
Advertisements

Oddělení vzdělávání trenérů FAČR. Motto Dovolte sobě i druhým se cítit dobře.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Martina Pastuchová klinický psycholog a terapeut, supervizor
Dětský svět Dětské naivní teorie
Vybrané typy verbální komunikace Robin Šimek Ondřej Kašpar.
R ODINNÉ KOMPETENCE OBSAH Co jsou to kompetence Co jsou to rodinné kompetence Proč je rodičovství skvělá příležitost pro rozvoj určitých kompetencí.
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
a jeho využití u klientů po CMP
AKTIVNÍ STÁRNUTÍ A MEZIGENERAČNÍ SOLIDARITA, ČILI JAK VŠTE VEDE STUDENTY K RESPEKTU A CHÁPÁNÍ STARŠÍCH OBČANŮ Mgr. Lenka Hrušková, Ph.D. VŠTE v Českých.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Asertivita jako obrana proti manipulaci
PhDr. Josef Duplinský, CSc. PhDr. Zuzana Hadj Moussová
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
Interpersonální komunikace ve škole Etická výchova, o.p.s.
PŘEDSTAVUJEME Fond ohrožených dětí je občanské sdružení na pomoc týraným, zanedbávaným, zneužívaným opuštěným nebo jinak sociálně ohroženým dětem, s působností.
Jitka Navrátilová, PhD..  Přímá práce v rodině – home visiting (nástroj podpory rodiny.  Profesionální, či poloprofesionální pomoc rodině.
Konflikty uvnitř interdisciplinárního týmu Proč vznikají a co se s nimi dá dělat Mgr. Radka Alexandrová Psycholožka DLBsH Rajhrad.
Název příjemce: Základní škola Šaratice, Náves 96, příspěvková organizace Název partnera: Z ákladní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Kurz pro lektory 19. a Mgr. Pavel Motyčka.
Jak efektivně komunikovat s klientem?
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vzdělávání pedagogů v oblasti prevence úrazů dětí
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
Konference Brno - město pro rodiny Poradní sbor Rady města Brna pro rodinu Shrnutí realizovaných pro-rodinných činností Mgr. Ing. Pavel Šmýd,
Komunikace s rodiči.
Každé povolání si žádá své
ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí ZÁVĚREČNÁ PRÁCE leden 2013 Bc. Marcela Hladká.
Listopad 2006 (c) Radek Maca ÚVOD Průvodní prezentace ke studiu ICTK STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Andrea Brožová Doubková
UČENÍ EVA JEŘÁBKOVÁ.
MANAŽERSKÉ KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
Od bestselleru k výzkumu
11. Time management a řízení týmů Čas jako vzácný statek Týmy – efektivní způsob práce v podniku.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Rodina na Vysočině výsledky empirických výzkumů uskutečněných v kraji Vysočina v letech 2005 – 2010 konference Rodinná politika v centru pozornosti krajů.
Rodičovství. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět práce– Rodičovství.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Anotace Aneb o dorozumívání  Slovo cizího původu, které znamená 1. Spojení - veřejné dopravní prostředky a veřejnou dopravu ( silnice, dráha) 2. Dorozumívání.
Rodina a její funkce Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu:
ZÁŠKOLÁCTVÍ.  Záškoláctví je jedním ze závažných problémů, které musí školství řešit.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblastVzdělávání pro zdravý PředmětZdravověda Tematický.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
Konflikty a komunikace v mezilidských vztazích Iva Štětovská Katedra psychologie FF UK
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Kariérové poradenství v českém středním školství
Třída KUŘÁTKA PROJEKT MALÝ ZAHRADNÍK Dílčí projekt: KULIHRÁŠEK
ZA JEDEN PROVAZ Vzdělávací centrum Turnov, o.p.s.
MAP Místní akční plán rozvoje vzdělávání v SO ORP Šternberk
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
MINULOST – PŘÍTOMNOST - BUDOUCNOST KARIÉRA Vlasta Krejčová
Koučink dětí a mladistvých
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Plánované rodičovství
Případová konference v práci s rodinami a ohroženými dětmi
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
Polytechnické vzdělávání v praxi
Násilná osoba aneb co s ní
Výstupy pracovních skupin
Mezioborový přístup v SP východiska, podmínky, metody
3. Krizová pomoc Sociální rehabilitace
Andrea Brožová Doubková
Intenzivní podpora škol
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
Vývoj dítěte od narození do 6 let
Transkript prezentace:

Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha

KLÍČOVÉ KOMPETENCE KOUČE Základní rámec Dodržování etických norem a profesionálních standardů Stanovení pravidel spolupráce Společné vytvoření vztahu Navození důvěry a blízkosti s klientem Být přítomný jako kouč Efektivní komunikace Aktivní naslouchání Konstruktivní dotazování Přímá komunikace Podpora výsledků Akční plán Plánování cílů Práce s pokroky

Základ – otevřená a pravdivá komunikace verbální i neverbální komunikace Pravidla pro slovní komunikaci Čas pro komunikaci Vzájemná otevřenost Vzájemný respekt Hovor o náročných věcech Učit se mluvit sám za sebe Neosočovat druhé Nepovyšovat se nad druhé Mluvit k věci konkrétně Nebát se použít kritiku Chválit dítě/mladistvého za konkrétní věci KOMUNIKACE S DÍTĚTEM NEBO MLADISTVÝM V RÁMCI KOUČINKU

ANALYTICKÉ KOLO Namaluj kolo a rozděl ho na 8 případně 12 částí Do každé části napiš jeden problém Jedna polovina se týká profesního života kariéra finanční ohodnocení osobní rozvoj pracovní prostředí Druhá polovina se týká osobního života zdraví láska rodina zábava

CVIČENÍ KLADENÍ OTÁZEK

Vhodn é koučovac í ot á zky jsou č.: 1, 3, 4, 7, 10, 12, 13, 16, 17, 20, 21, 23, 24, 26, 28 Zdroj:

Čtyřlístek Namaluj si čtyřlístek a vystřihni jej Do každého lístku napiš jednu nejčastěji prožívanou emoci U každé se zamysli a řekni proč, kdy a jak probíhá Kterou z nich máš rád, podtrhni. Proč jí máš rád? Kterou z nich bys nejraději dal pryč? Její lístek odtrhni. Zamysli se: Proč tomu tak je? Co bys mohl udělat, abys tuto emoci zažíval co nejméně? Nalep odtržený lístek z čtyřlístku na čistý papír. Rozděl tento papír čárou na polovinu – do jedné poloviny napiš znaménko plus, do druhé mínus. Do každé poloviny namaluj nebo napiš, co je na této emoci pozitivního, co dobrého ti může přinést? Pokud jde o negativní emoci – proč je náročná, těžká. Klient se učí uvědomit si a pojmenovat silné a slabé stránky emocí.

Děkuji vám za pozornost