MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Role vzdělávání v soudobé společnosti na příkladu České republiky
Advertisements

ZELENÝ KOMPAS VZDĚLÁVÁNÍ PRO ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ DOVEDNOSTÍ ŠETRNÝCH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Autoevaluace škol v Moravskoslezském kraji
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
MULTIKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŠANCE PRO EVROPU. PROJEKT V OBLASTI PODPORY PRIORITNÍ OSY 1.2 – ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI PODÁNO 29.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Cesta k modernímu vzdělávání
„Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci Finančního mechanismu EHP a Norského finančního mechanismu prostřednictvím Nadace rozvoje.
FINANČNÍ GRAMOTNOST. COFET x finanční gramotnost Vzdělávací materiály Kurzy Semináře, konference Mediální kampaň Projekty.
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/ Ing. Marek Bumbálek Krnov
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu IP „Podpora procesu transformace pobytových.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/ Partner 19 Střední škola polytechnická,
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
Rosteme spolu Občanské sdružení AVE – ZŠ a SŠ v Moravskoslezském a Olomouckém kraji.
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
CV FHS Fakultní setkání, Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
Projekt „Sfumato – čtenářská gramotnost žáků základních škol“ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK) Prioritní osa – 7.1 Počáteční.
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Okna vědy dokořán Rostislav Miarka. Souhrnné informace OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa 7.2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj Oblast.
PRAKTICKÁ PODPORA ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVY S VYUŽITÍM AUDIOVIZUÁLNÍCH PROSTŘEDKŮ reg.číslo:CZ.1.07/1.1.00/ Člověk v tísni o.p.s. vzdělávací program.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
VÝMĚNA ZKUŠENOSTÍ S REALIZACÍ PROJEKTŮ OP VK SEMINÁŘ.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Prezentace výsledků projektu Centrum občanského vzdělávání CZ.1.07/1.2.00/
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Projekt Rovná šance Číslo projektu: CZ.1.07/1.2.08/ TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
CZ.1.07/1.2.00/ Příjemce dotace: Organizace pro pomoc uprchlíkům (OPU) OPU je nevládní neziskovou organizací, která se od svého založení v roce.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2 Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2.
Vzájemnou spoluprací neromských a romských žáků k odstranění rasismu a xenofobie ve školách a ve společnosti.
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Představení projektu Základní informace Cíle projektu Klíčové aktivity Realizované aktivity Připravované aktivity.
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
Výzva k předkládání žádostí
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název projektu: Ve škole po škole
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Š A B L O N Y II.
Transkript prezentace:

MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:

Občanské sdružení Slovo 21 Občanské sdružení SLOVO 21 bylo založeno v roce 1999 v Praze a v současné době realizuje projekty vzdělávací, kulturní, mediální, projekty týkající se zvyšování veřejné informovanosti ad., především romské projekty a projekty týkající se integrace cizinců žijících v České republice. Základními cíli sdružení jsou zejména boj proti rasismu a xenofobii, ochrana lidských práv, budování tolerance vůči minoritám, podpora vzdělávání a integrace menšin.

Cíle projektu přispění k procesu vytváření moderní, multikulturní a tolerantní společnosti, především prostřednictvím rozvoje výuky průřezového tématu multikulturní výchovy ukázání odlišnosti jako pozitivní aspekt růstu společnosti a všech jejích součástí vytvoření vzdělávacího materiálu pro výuku MKV na ZŠ a SŠ proškolení týmu lektorů, kteří budou hodiny MKV za pomoci pedagogů vést proškolení pedagogů v oblasti MKV a interkulturní komunikace cílem dotazníkového šetření je utřídit informace o vztahu mezi majoritou a minoritami

Klíčové aktivity 1.Příprava a realizace školení týmu lektorů MKV 2.Příprava a vytvoření materiálu pro lekce MKV pro ZŠ a SŠ 3.Příprava a realizace hodin MKV na základních a středních školách 4.Příprava a realizace dotazníkového šetření 5.Příprava a realizace školení pedagogů v rámci výuky MKV 6.Příprava a vytvoření souhrnné publikace mapující průběh a výstupy projektu

Monitorovací indikátory počet nově vytvořených/inovovaných produktů – 3 (metodický materiál, 4 DVD, souhrnná publikace mapující průběh a výstupy projektu) počet podpořených osob v počátečním vzdělávání – děti/žáci: cílová hodnota: (žádali jsme o podstatnou změnu na 8 100), dosažená hodnota k je 6 979; počet chlapců: 4 475, dívek: (po změně: 4050) Počet podpořených osob – poskytovatelé služeb: 170 (po změně: 60) počet podpořených osob – pracovníků v dalším vzdělávání: 50, dosaženo: 50 (poměr mužů a žen je 47 žen, 3 muži)

Dosažené výsledky Bylo proškoleno 38 lektorů, původně bylo plánováno proškolit okolo 40 osob. Kromě Čechů je v každém kraji lektor Rom a lektor cizinec (pochází například z Ukrajiny, Běloruska, Mongolska, Kazachstánu, Indie…) Byl vytvořen materiál pro lekce MKV pro ZŠ a SŠ (metodický materiál, 4 DVD) K bylo realizováno 360 přednášek na 95 školách. Původně bylo plánováno realizovat 400 přednášek na 100 školách. Plánovaný počet bude dosažen. Přednášek se zúčastnilo žáků Byly vytvořeny různé typy dotazníků (pro žáky a studenty, pro pedagogy ve školách, pro pedagogy na školení). Nasbírané dotazníky během zpracovává expert, který průběžně vydává výzkumné zprávy. Proškoleno bylo 50 pedagogů. Expert – evaluátor průběžně vydává evaluační zprávy Začala příprava souhrnné publikace.

Zkušenosti se zaváděním nových forem a metod práce Zkušenosti s využíváním metodik Výsledky ověřování forem a metod práce s cílovou skupinou Negativní zkušenosti

Děkuji za pozornost.