Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 1
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Výklad pravidel při sestavování souřadnic bodů. Žák se.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Excel úpravy grafu, karta Rozložení
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Náležitosti výrobního výkresu
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.
Anotace Prezentace, která se zabývá skládáním sil různého směru a rovnováhou sil. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí graficky.
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
EXCEL VYTVOŘENÍ GRAFU ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
ODMĚNY A SRÁŽKY ZE MZDY VY_32_INOVACE_20_1_5 ODMĚNY A SRÁŽKY ZE MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Spojnicový diagram Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika Datum.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY (slevy na dani a daňové zvýhodnění) VY_32_INOVACE_13_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY (slevy na dani a daňové zvýhodnění) Autor: Ing. Jana Rauscherová.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
PRACOVNÍ SMLOUVA VY_32_INOVACE_1_1_5 PRACOVNÍ SMLOUVA Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ODPOVĚDNOST ZAMĚSTNANCE ZA ŠKODU VY_32_INOVACE_4_1_5 ODPOVĚDNOST ZAMĚSTNANCE ZA ŠKODU Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Inf Příklady použití grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
PRACOVNÍ DOBA VY_32_INOVACE_2_1_5 PRACOVNÍ DOBA Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 4 – Intervaly – teorie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
Rozdělení četností 13. prosince 2013 VY_42_INOVACE_190224
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Dělení mnohočlenu mnohočlenem II.
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Transkript prezentace:

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková organizace Spojnicový a sloupcový graf Autor: Hánová Marie, Ing. VY_32_INOVACE_19_1_10

Statistika Tvorba spojnicového a sloupcového grafu VY_32_INOVACE_19_1_10 Ing. Marie Hánová

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Hodnoty o nákupu mléka v ČR v letech 2003 – 2011 vyneste do spojnicového grafu. Datová část grafu – údaje uvnitř os souřadných bez popisků – bude mít rozměr 10 x 10 cm Nákup mléka celkem (v tis. litrů)

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Do datové části zakreslíme osy souřadné x, y. Osám přidáme popisky mimo datovou část.

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky Na vodorovnou osu potřebujeme vynést devět let. K bodům připojíme i označení.

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky Na vodorovnou osu potřebujeme vynést devět let. Vynášíme po 1 cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky Na svislé ose bude nejvyšší znázorněná hodnota litrů. Zaokrouhlíme na litrů cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky Na svislou osu potřebujeme vynést hodnotu l

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky Na svislou osu potřebujeme vynést pro rok 2003 hodnotu l. Vypočteme trojčlenkou

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky Na svislou osu potřebujeme vynést pro rok 2003 hodnotu l. Vypočteme trojčlenkou l … 10 cm l … x cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky … a v měřítku zakreslíme l … 10 cm l … x cm 9,8 cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky Na svislou osu potřebujeme vynést pro rok 2004 hodnotu l. Vypočteme trojčlenkou l … 10 cm l … x cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky l … 10 cm l … x cm 9,6 cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky l … 10 cm l … x cm 9,5 cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky l … 10 cm l … x cm 8,9 cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky l … 10 cm l … x cm 9,2 cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky l … 10 cm l … x cm 9,1 cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky l … 10 cm l … x cm 8,8 cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky l … 10 cm l … x cm 8,7 cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky l … 10 cm l … x cm 8,9 cm

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky … body spojíme úsečkami. Pomocné úsečky lze zachovat pouze pro přehlednost a vykreslit přerušovaně.

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Spojnicový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky … a máme výsledný spojnicový graf, který dobře zobrazuje vzestupy a poklesy hodnot v celém období.

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Sloupcový graf Nákup mléka (v tis. litrů) roky Sloupcový graf dobře porovnává hodnoty mezi sebou.

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Vliv měřítka v grafu … ale změnou měřítka a počátku na ose y …

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Vliv měřítka v grafu … ale změnou měřítka a počátku na ose y lze dosáhnout zcela jiného dojmu!

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Vliv měřítka v grafu Nákup mléka (v tis. litrů) roky Zobrazené hodnoty zůstaly stejné, ale pokles je dramaticky zdůrazněn.

VY_32_INOVACE_19_1_10Ing. Marie Hánová Vliv měřítka v grafu

Ing. Marie Hánová Použité zdroje CALDA, Emil. Matematika pro netechnické obory SOŠ a SOU, 3. díl. 1. vyd. Praha: Prometheus, ISBN LAMER, Václav a Ladislav RŮŽIČKA. Základy statistiky pro sociology. Praha: Svoboda, VY_32_INOVACE_19_1_10

Metodický pokyn Téma sady: Statistika Vzdělávací oblast:Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika Tematický okruh: Tvorba spojnicového a sloupcového grafu Anotace: Jedná se o prezentaci podporující výklad učitele o tvorbě spojnicového a sloupcového grafu. Hlavní studijní materiál: CALDA, Emil. Matematika pro netechnické obory SOŠ a SOU, 3. díl. 1. vyd. Praha: Prometheus, ISBN VY_32_INOVACE_19_1_10

Metodický pokyn Autorka: Marie Hánová Rok vytvoření materiálu: 2012 Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_1_10 Tvorba spojnicového a sloupcového grafu Jazyk: čeština Očekávaný výstup: Žák zkonstruuje spojnicový a sloupcový graf. Žák dokáže přečíst hodnoty zobrazené v grafu. Speciální vzdělávací potřeby: žádné Klíčová slova: statistický soubor, absolutní četnost, relativní četnost, spojnicový graf, sloupcový graf VY_32_INOVACE_19_1_10

Metodický pokyn Druh učebního materiálu: prezentace s aktivizací žáka Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: středoškolské vzdělávání Typická věková skupina: let Pokyny pro práci s materiálem: U žáka se předpokládá zběhlost práce s rýsovacími potřebami. Student může pro další práci využít pracovní list VY_32_INOVACE_21_1_10 Znázornění grafem. VY_32_INOVACE_19_1_10