LITERÁRNÍ POJMY STATISTIKA Jakub Kunt 8.D Jan Chlachula 8.D Matěj Rachůnek 8.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Chemická termodynamika I
Advertisements

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová,
JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ. DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_03_OSVZ_ON ANOTACE: OBJASNIT ZÁKLADNÍ POJMY, ZÍSKAT PŘEHLED.
SLOVA JEDNOZNAČNÁ SLOVA MNOHOZNAČNÁ
Vzájemná poloha dvou kružnic
Název projektu: Moderní škola
ÚVOD DO STUDIA LITERATURY
Oceány a moře.
Baroko v Čechách Sochařství 1. část
Vzájemná poloha dvou kružnic
Několikanásobné větné členy
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.06 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici literárních pojmů, které jsou vysvětleny na příkladech. Vzdělávací oblast: český.
Jazyk literárního díla
STRUKTURA A JAZYK LITERÁRNÍHO DÍLA
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_23_CJL_NP2 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Básnické tropy a figury
Struktura literárního díla
Poezie z řeckého poiésis – tvorba
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Český jazyk – 2.ročník „Slovo, slabika, hláska, písmeno“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jeMgr. Miloš Kaplan Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
VY_32_INOVACE_05_02 CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o. EU PENÍZE ŠKOLÁM CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_05_02 Zpracovala:Mgr.
Figury I Marcela Jurková.
Tropy II Marcela Jurková.
NAUKA O SLOVĚ Význam slov 7. ročník.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NEROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
ROVNICE KOŘENY ROVNICE EKVIVALENTNÍ ÚPRAVY
Literární pojmy 2 Český jazyk 6. ročník ZŠ
STRUKTURA LITERÁRNÍHO DÍLA Mgr. Michal Oblouk
Přírodopis 9 4. hodina Stavba Země
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Sedláková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Úměra Mgr. Petra Jelínková. Opravdu se dané poměry rovnají? Zdůvodni proč? 1:2 = 2:4 3:7 = 9:21 0,5:0,8 = 5:8 12: 9 = 120 : 90 44:33 = 4:3 64:24 = 8:3.
ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Český jazyk a literatura Ročník: 9. ročník Anotace: Základní literární pojmy opakování.
Téma: Světoví básníci 1. poloviny 20. století
T R O P Y.
BÁSNICKÁ POJMENOVÁNÍ 2 – FIGURY
OPAKOVÁNÍ.  Přečti si pozorně následující texty a rozhodni, o jaký druh básnického pojmenování se jedná.  Odpověz kliknutím na bublinu obsahující zvolenou.
BÁSNICKÁ POJMENOVÁNÍ 1 TROPY
BÁSNICKÁ POJMENOVÁNÍ 2 FIGURY
BÁSNICKÁ POJMENOVÁNÍ 1 TROPY
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_13_08 Název materiáluSlova jednoznačná.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy Zvolenovská 537, Hluboká.
Obrazná pojmenování Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Duben 2012 Výukový materiál je určen pro ž áky 7. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Vyjádření příčiny a důsledku. Příčina (spojka PROTOŽE) Petr byl sám doma, protože jeho rodiče šli do divadla. Proč byl Petr sám doma? Protože jeho rodiče.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_CJ_1_1E_SEI_FIGURY.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_CJ_1_1E_SEI_TROPY.
Základní jazykové prostředky výstavby uměleckých textů
Vzájemná poloha dvou kružnic
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Kmentová Název materiálu:
Nauka o významu slov Význam věcný (lexikální) – vyjadřuje, co slovo označuje; bývá vysvětlen ve slovníku (slovníkový) Hlemýžď = suchozemský plž s ulitou.
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Vzájemná poloha dvou kružnic
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Kmentová Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: SOŠ Net Office Orlová, spol. s r. o.
Název školy: ZŠ A MŠ Březno
AUTOR: Mgr. Marcela Maršálková NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_ČJ_05
Celoškolní projekt 2014/2015 „Učíme se od profíků“
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03
Test Základní pojmy Matěj Vejsada. 1) Vyber Procesor.
Jazyková složka literárního díla
Opakujeme základní pojmy
Hyperoskulační kružnice hyperboly
Vzájemná poloha dvou kružnic
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Transkript prezentace:

LITERÁRNÍ POJMY STATISTIKA Jakub Kunt 8.D Jan Chlachula 8.D Matěj Rachůnek 8.D

Co je to Anafora? MOŽNOSTIPOČET LIDÍPOČET LIDÍ V % A37,69% B1128,21% C2564,10% CELKEM39100,00% A - záměna části za celek B – opakování stejných hlášek na začátku slov C – opakování stejných slov na začátku veršů

Co je to Aposiopese? A - vyjádření, které zmírňuje skutečnost B - nedokončení, přerušení odpovědi C – vyjádření, v němž chybějí spojovací výrazy MOŽNOSTPOČET LIDÍPOČET LIDÍ V % A12,56% B2051,28% C1846,16% CELKEM39100,00%

Co je to Hyperbola A – nadsázka, zveličení skutečnosti B – vychází z vnitřní souvislosti dvou skutečností C – přenášení významu na základě vnější podobnosti MOŽNOSTPOČET LIDÍPOČET LIDÍ V % A2461,54% B1128,21% C410,25% CELKEM39100,00%

DĚKUJEM ZA POZORNOST