Jihočeská univerzita V Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra právních oborů, řízení a ekonomiky Kolegium děkana 2. června 2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přechod na nový systém akreditací JIŘÍ SMRČKA TAJEMNÍK AKREDITAČNÍ KOMISE.
Advertisements

Střední zdravotnická škola v Karviné. oslavila v roce let své existence vybudovala si tradici kvalitní odborné školy její brány již opustilo přes.
H. Hanžlová AKTION Česká republika – Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Katarína Matusová.
Národní projekt Úspěšný ředitel Model vzdělávání vedoucích pracovníků škol a školských zařízení.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
Vítejte na Dni otevřených dveří Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 18. ledna 2013.
Fakulta managementu a ekonomiky Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva Motto: Smart governance.
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
D OKTORSKÝ STUDIJNÍ PROGRAM NA LF UK V P LZNI Proděkan: prof. MUDr.Vladislav Třeška, DrSc. Referentka: Daniela Vyzrálová Kontakty: ,
Studentské aktivity ZSF JU 2010/2011 Anna Staníková místopředsedkyně AS ZSF JU místopředsedkyně SR JU studentka 3 RPBP.
Kontinuita akreditačního procesu: přechod od stávajícího k novému systému JIŘÍ SMRČKA TAJEMNÍK AKREDITAČNÍ KOMISE.
KATEDRA PRÁVNÍCH OBORŮ, ŘÍZENÍ A EKONOMIKY MARTIN ŠIMÁK KOLEGIUM DĚKANKY 8. ČERVNA 2012 Jihočeská univerzita V Českých Budějovicích Zdravotně sociální.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
„Propojení teoretické a praktické přípravy budoucích pedagogických pracovníků na UP“ KULATÝ STŮL K PEDAGOGICKÝM PRAXÍM Přírodovědecká fakulta.
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra ošetřovatelství březen 2009.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Vnější vztahy na FHS Lenka Drábková. Financování VVŠ 2012; Ukazatel K Kvalita a výkon Vědecký výkon fakulty VŠ (započítané body RIV; normovaný počet citací;
FULBRIGHTOVA STIPENDIA
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Individuálně, ale společně a jinak
Informační a poradenské centrum ZČU
Proces zajištění výuky na ČVUT FBMI (školení )
Úvod do studia němčiny I.
ProŽeny Třebíčské centrum o.s..
Ing. Kateřina Lichtenberková
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Úřad práce České republiky
AKTION Česká republika - Rakousko
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Kraji Vysočina
KATEDRA PREKLINICKÝCH OBORŮ
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Reforma terciárního vzdělávání
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
REZERVY ČESKÉHO TRHU PRÁCE A JEHO BUDOUCNOST
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
JUDr. Věra Honusková, Ph. D., KMP, PPP
Inspirace pro přípravu projektů do Operačního programu
základní informace o projektu © 2010 B4I
Setkání zaměstnanců FHS
Charakteristika primární péče
Program celoživotního učení Comenius
Univerzita Karlova v Praze Možnosti FREEMOVERS 13. října 2015
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
NPU I - Průběžné hodnocení 2018:
VETERINÁRNÍ A FARMACEUTICKÁ UNIVERZITA BRNO
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Koncepce rozvoje činnosti AV ČR
KATEDRA SUPERVIZE A ODBORNÉ PRAXE
Ing. Stanislava Správková
KATEDRA SUPERVIZE A ODBORNÉ PRAXE
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Úvodní přednáška pro 1. ročník
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.
Prezentace Fakulty ekonomické ZČU v Plzni
Právo, Účetnictví, Webový design a grafika, Ekonomika a mezinárodní obchod, Reklamní a marketingová komunikace, Právo Evropské unie, Veřejné finance, Firemní.
Akreditace NMS Podklady Poděbrady
Personální zabezpečení SP
Národní akreditační úřad pro vysoké školství
Transkript prezentace:

Jihočeská univerzita V Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra právních oborů, řízení a ekonomiky Kolegium děkana 2. června 2009

2 Charakteristika katedry  Z hlediska procesního modelu řízení je katedra podpůrná  Podílí se na hlavních procesech vlastníků

3 Pedagogická činnost  Výuka předmětů  Právo a legislativa  Ekonomika a managment  Veřejná a státní správa  Specifické předměty sociální práce

4 Pedagogická činnost  Přímá  Přednášky a semináře  Výuka ve 134 předmětech (STAG)  Nepřímá  Tvorba studijních opor  Vedení bakalářských, diplomových a disertačních prací  Účast na SZZK

5 Personální zajištění  Pracovní poměr - 15 (1 MD)  Docent - 1  Odborní asistenti – 14, z toho s vědeckou hodností – 6  Dohoda o pracích mimo pracovní poměr - 14  Docent – 1  Doktorandi - 1

6 Zahraniční aktivity  aktivní účast na mezinárodních konferencích a seminářích  zahraniční pobyt na YORK UNIVERSITY v Torontu v Kanadě s cílem projednání možností výměny studentů, odborných stáží, zaměření studia v oblasti lidských práv a možností rozvojové spolupráce

7 Zahraniční aktivity  aktivní přispění k uzavření smlouvy ZSF JU s německou společností EJF Lazarus, zástupce ZSF JU v poradním orgánu Sozialakademie Haus Silberbach-Selb  spoluprace s thajskou Chiang Mai University v možnostech studijních pobytů studentů a akademických pracovníků

8 Vědecko-výzkumná činnost  Výrazný podíl na ukončení ESF projektů a tvorbě nově podaných ESF projektů  Účast na rozvojovém projektu Ústavu sociální práce - „Multimediální interaktivní výukový program v oblasti prevence úrazů pro žáky základních a středních škol se sluchovým postižením“

9 Vědecko-výzkumná činnost  Účast na projektu „Začlenění sestry do komunitní péče zdravotnického systému ČR a srovnání se situací ve státech EU“  Oponentury - grantů, studií, habilitací, inauguračních řízení

10 Publikační činnost  Monografie - 1  Kapitoly v monografiích - 6  Články v recenzovaných časopisech - 10  Články ve sbornících (mimo databáze) - 11

11 Kariérní růst pracovníků  Dokončení inauguračního řízení – 1  Příprava a zahájení habilitačního řízení – 3  Studium Ph.D. - 4

12 Hlavní úkoly pro rok 2009  kvalitní personální zabezpečení výuky v akreditovaných studijních programech  plnění úkolů garanta Bc. studijního oboru - Sociální práce ve veřejné správě a navazujícího Mgr. studijního oboru - Rehabilitační psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory

13 Hlavní úkoly pro rok 2009  Kariérní růst a personální zkvalitnění  Podle potřeb vlastníků procesů účast na výzkumných záměrech a projektech  Příprava akreditace navazujícího Mgr. studijního oboru – Sociální práce ve veřejné správě

14 Silné stránky  Vývoj v personálním obsazení  Propojení výuky s praxí  Propojení zdravotního a sociálního zaměření

15 Slabé stránky  Zapojení do výzkumných záměrů a projektů fakulty  Počet pracovníků s úvazkem nižším 0,5

16 Děkuji za pozornost.