TĚLESNÉ A DUŠEVNÍ ZDRAVÍ Rodinná výchova 7.tř. Mgr. Renata Šimková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aplikovaná psychologie Disciplíny psychologie. Obsah 1. Opakování - založení psychologie 2. Předmět psychologie 3. Hlavní znaky psychologie 4. Rozdělení.
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
O CHRANA VEŘEJNÉHO ZDRAVÍ Mgr. Aleš Peřina, Ph. D. Ústav ochrany a podpory zdraví LF MU.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Lenka.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Sociální vztahy a dovednosti Předmět Zdravotnická.
Procvičování zdravého životního stylu Dagmar Šťastná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Knihovny – zdroj informací OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-U
Úzkostné poruchy DAVID BERNARD. Volba tématu  Téma bylo zvoleno na základě:  zájmu o danou problematiku  pohybu v oblasti úzkostných poruch  osobních.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 7: Environmentální management v MSP.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Simona Lehrausová Datum/období: Podzim 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Chvalkovice, okres Náchod CZ.1.07/1.1.05/ „Rozvoj interaktivních způsobů výuky ve škole“ Mgr. Marie Šimková VOZ7_01.
Bc. Balonová Soňa. Proč chodíme na preventivní lékařské prohlídky? „Preventivní lékařská péče“ ? Co to znamená.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Karolina Pátková Název : VY_32_INOVACE_7C_12_Téma_Člověk_a_zdraví.
Základy duševní hygieny. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková JAKÝ JE ROZDÍL MEZI SKUPINAMI OBRÁZKŮ?
ARTETERAPIE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_11.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Psychohygiena - úvod PhDr. Kateřina Bartošová, Ph.D.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Vilkusová Anna Název: VY_32_INOVACE_15_Hygiena Číslo a název klíčové aktivity: III/2 Inovace.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Ochrana zdraví Bc. Balonová Soňa. Co je to zdraví? Co si představuješ pod tímto pojmem? Co pro Tebe znamená být zdráv?
Zdravá škola Křižánky Dotace Kraje Vysočina – MA 21, Zdraví 21
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Karolína Konečná 8.třída
AUTOR: Mgr. Markéta Dornicová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Filip Luňák Zš a Mš Stonava 9tř.
Autor: Mgr. Radana Marelová
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
Regenerační přípravky I.
ZDRAVÉ ZUBY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 03_Soustava dýchací
Téma 6: Zdanění příjmů ze závislé činnosti
Název projektu: Moderní škola
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
Utváření osobnosti v náročných životních situacích Stres
„Kdo hledá, bývá očekáván. Kdo čeká, je jen nalezen.“
VY_32_INOVACE_18_12_Zdravý životní styl
Mgr. Petr Soukal VY_32_INOVACE_5A_20_A_MARSHALL LITERÁRNÍ AUTOŘI 7.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
PSYCHICKÉ STAVY OSOBNOSTI POZORNOST - VĚDOMÍ.
CÍLE ŠKOLNÍ TĚLESNÉ VÝCHOVY
Pracovnělékařské služby
Psychologie zdraví.
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Vliv reklamy na společnost
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Vypracoval:Vojtěch Szoltys
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Ochrana zdraví, prevence
11. Program podpory zdraví v mateřské škole (Havlínová):
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Karla Klíče Hostinné AUTOR: Mgr
VY_32_ INOVACE_ 20_ PŘÍRODOVĚDA 5
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Člověk a životní prostředí
Návykové látky Alkohol
Ochrana zdraví, prevence
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Člověk a jeho zdraví TÉMA:
Č. DUMu VY_32_INOVACE_03_04_Člověk a zdraví
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

TĚLESNÉ A DUŠEVNÍ ZDRAVÍ Rodinná výchova 7.tř. Mgr. Renata Šimková

ZDRAVÍ Člověk se cítí dobře po stránce duševní, tělesné, sociální.

Jsou lidé na obrázcích zdraví?

NA ZDRAVÍ PŮSOBÍ: dostatek pohybu hygiena, otužování zdravá výživa odpočinek, relaxace zdravé životní prostředí lékařská prevence kamarádství, zájmy dobrý prospěch

PŘÍČINY NARUŠENÉHO ZDRAVÍ dědičnost způsob života životní a sociální prostředí úrověň zdravotní péče stres

PREVENCE preventivní prohlídky hradí zdravotní pojišťovny předcházení nemocem dětský lékař, zubař

MOJE PREVENCE 1. Zapiš svou zdravotní pojišťovnu, dětského lékaře a zubaře. 2. Jak často navštěvuješ lékaře a zubaře? 3. Zjisti proti čemu jsi očkovaný?

HYGIENA VŠEDNÍHO DNE pravidelné umývání rukou ústní hygiena pravidelné sprchování čisté prádlo čistota domova

STRES Stav organismu – úzkost, zátěž, konflikt.. Má negativní vliv na zdraví. Předcházení – relaxace.

Cítili jste se někdy jako osoby na obrázcích? Co vám v té chvíli pomohlo?

ANTISTRESOVÁ OPATŘENÍ ÚKOL: Napiš do sešitu všechny vlivy, které na tebe za poslední týden působili, vyber ty, co vyvolali stres a zkus napsat antistresové opatření.

RELAXACE Zaposlouchej se do relaxační hudby a mysli na něco pěkného.

ZDROJE d=179http:// d= zdravi.asp?c=A111012_172113_ln-zdravi_ogohttp://relax.lidovky.cz/tretina-deti-ma-zuby-ve-velmi-spatnem-stavu-fep-/ln- zdravi.asp?c=A111012_172113_ln-zdravi_ogo ekokoutek-v-jihlavske-zoo.aspxhttp:// ekokoutek-v-jihlavske-zoo.aspx shock-hleda-sluzkuhttp://zena-in.cz/clanek/co-to-znamena-zdravy-zivotni-styl/rubrika/snidane shock-hleda-sluzku -zkracuji-si-tim-zivot/ stihlosti-zkracuji-si-tim-zivot/ stihlosti