Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Advertisements

Pevné látky VY_32_INOVACE_2A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Účetní závěrka (Sbírka listin)
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jana Vaňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02A_18_LESY MÍRNÉHO PÁSU TEMA:Přírodní obraz.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jiří Kolář NÁZEV:VY_32_INOVACE_08B_02_PC_a_zdraví TEMA:HARDWARE A SOFTWARE.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Fyzika na scéně - exploratorium pro žáky základních a středních škol reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Gymnázium, Olomouc, Čajkovského 9 Název úlohy: 2.7.
Software Licence a distribuce Karel Nymsa Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jiří Kolář NÁZEV:VY_32_INOVACE_08B_15_Sítě_internet2 TEMA:HARDWARE A SOFTWARE.
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
Základní škola Čelákovice
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Technické vybavení počítače - Počítač PC
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Inf Počítač a lidé s handicapem
Určení měrných skupenských tepel vody
Název projektu: Moderní škola
Název vzdělávacího materiálu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Filozofie renesance II – Přírodní filozofie
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Komanditní společnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
VY_32_INOVACE_ Regulace
Rešerše.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR

Škola: Gymnázium a SOŠ Jaroměř, P12 Autor: Lucie Šimečková Předmět: Společenské vědy Anotace: Cílem materiálu je seznámit studenty druhých ročníků středních škol s průběhem legislativního procesu v ČR a umožnit jim pochopit návaznost jednotlivých kroků tohoto procesu. Materiál je tedy určen do výkladové části hodiny. V průběhu hodiny využijí studenti aplikaci, se kterou lze pracovat na tabletu či jiném dotykovém zařízení. Jejím prostřednictvím získají informace nutné k opravení chybně zhotoveného schématu legislativního procesu a vytvoření schématu vlastního. Pro hlubší pochopení celého procesu schvalování zákonů odpoví na doplňující otázky. Materiál je zpracován v rámci projektu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Základní informace

Příprava – základní informace Ročník: 2 středních škol Téma: Legislativní proces v ČR Cíl: Studenti se seznámí s průběhem legislativního procesu v ČR, pochopí text Ústavy ČR, pochopí návaznost kroků v legislativním procesu z hlediska brzd a rovnováh státní moci, aplikovaných v demokratickém právním státě. Forma: řízený rozhovor, skupinová práce Metoda: práce s textem v aplikaci, sdílení, řešení problémů, spolupráce studentů ve skupině Pomůcky: tablet, papír/sešit, tužka

Příprava – legislativní proces v ČR Vytvoření 3-4 členných skupin studentů úkoly – všechny skupiny mají stejné 1) otevřít aplikaci – ÚplnéZnění.cz – Ústava ČR - 4aad-b4c2-ecbc2d2c aad-b4c2-ecbc2d2c1749 2) Otevřít sdílený dokument s chybným schématem legislativního procesu Zadání: a) najděte chyby ve schématu legislativního procesu b) vytvořte na papír vlastní schéma a nasdílejte c) odpovězte na doplňující otázky

Chybné schéma legislativního procesu

Ukázka sdíleného výstupu

Zdroje Archiv autora