Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právě v době recese či krize je to velmi aktuální otázka. Jak to poznat? Ti, kdo řídí podnik, některé typy znají. Většina manažerů však přivítá mít špičkového.
Advertisements

Komu je program OKNA určen. Úvodem •Firma TECHNOSOFT byla založena v roce 1996 a jejím předmětem podnikání je od prvopočátku vývoj a prodej software produktů.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k používání skupin odpovědí.
Prémiová automatická objednávka
Tvorba cen v maloobchodě
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
OEMFPPOpen Open Value (s omezeným rozsahem) Open Value (pro celou společnost)OVSSelect PlusEAEAS Zákaznický profil Organizace kupující nový počítač nebo.
managementu znalostí podle
Telephone-based Presales Technical Support Peter Rus.
Význam informací v podnikání
Analýza a popis pracovního místa
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Markéta Mead Anti-Piracy Manager Microsoft Česká republika.
WBI Systems a.s. Barákova Říčany T: F: E: W: SQL Server 2008 R2 Základy licencování.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Microsoft School Agreement Výhody pro školy na území hl. m. Prahy Magistrát hl. m. Prahy.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Podnikání v cestovním.
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
úvod pojetí a obsah marketingu
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
1 PRŮZKUMY SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ Druhy průzkumů spokojenosti a jejich specifika.
Aneb proč to dělat složitě, když to jde jednoduše S Datronem proti proudu.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Ing. Jan Knyttl, MCP. Servodata / Abakus Distribution Abakus Distribution Výsadní licenční partner Microsoftu pro veřejnou správu, zdravotnictví a školství.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Příležitost pro partnery s Windows 7 Lukáš Křovák Produktový manažer divize Windows
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Agenda: 9:00 – 9:30 Snídaně 9:30 – 10:00 Aktuální nástroje a podpora pro partnery (M. Hruška) 10:00 – 11:00 Přehled licenčních programů, SA výhody (K.
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
MARKETINGOVÝ MIX.
Přehled prom a motivací Martin Fanta Manažer partnerské skupiny TPG
CRM a jeho možné využití
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Windows 7. stejné HW požadavky jako Vista dokonce možná i o malinko nižší snaha prosadit i do netbooků, nettopů a podobných zařízení s nižším výkonem.
Distribuce - placement
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Open Lincense Hlavní nabídky na květen - červen Jakub Kvaček Small Business Marketing, 1. dubna, 2010.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
INDEX OČEKÁVÁNÍ FIREM XI. vlna Exkluzivně pro PRÁVO Legislativní změny.
SYSTÉMOVÉ ŘEŠENÍ LICENCÍ MICROSOFT VE ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH V RÁMCI LIBERECKÉHO KRAJE ING. JAN KNYTTL Servodata, a.s.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Jak dostat IT pod stoprocentní kontrolu během chvíle. 20. května 2011 Petr DokoupilADVANteach s.r.o. Obchodní ředitelŠkolská čtvrť 1343 Tel.:
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
PODPORUJEME LIDI VE VYTVÁŘENÍ A ROZVOJI FIREM, KTERÉ MĚNÍ SVĚT
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Název společnosti Obchodní plán.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
IAS 2 ZÁSOBY.
IAS 2 ZÁSOBY.
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Název produktu.
Prezentace obchodního plánu
Stručné poznámky k opakování PIS1 - PIS2-druhá část
Transkript prezentace:

Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností Microsoft, nových zařízení s úžasnými konstrukčními řešeními a mohutné marketingové kampaně byla vytvořena tato příručka, která vám má pomoci při křížovém a následném prodeji zákazníkům z řad malých a středně velkých firem s 25 nebo více zaměstnanci. Není naprosto vyčerpávající, ale naopak je navržena tak, aby byla jednoduchá a zdůrazňovala nejdůležitější funkce pro malé firmy a mohli jste ji použít při krátkém prodejním rozhovoru, často vedeném telefonicky. Na rozdíl od prodejních příruček pro jednotlivé produkty, které obsahují podrobný popis funkcí, se tento scénář prodeje zaměřuje na tři obchodní balíčky s různými výhodami pro malé a středně velké firmy. Příručka je uspořádána do šesti částí, které odpovídají typickému průběhu prodeje (viz černá záhlaví po levé straně): 1) Upoutání pozornosti zákazníka 2) Vysvětlení tří balíčků Můžete začít rozhovor se zákazníkem nebo přejít z jiné konverzace tak, že zjistíte jeho obchodní potřeby: úžasná zařízení, ochrana dat, mobilita, spolupráce, rovnováha práce a osobního života, bezproblémové technologie Pro jednotlivá témata doporučujeme klást otevřené otázky, které vyžadují širší odpověď, abyste se dozvěděli více o podnikání zákazníka a mohli posoudit jeho problémy a s nimi spojené příležitosti. Když u zákazníka vzbudíte zájem, upozorněte na jednu nebo dvě funkce ze seznamu, které uvedete větou „Představte si, že při svém podnikání můžete využít…“. Zapojte svou tvořivost. Cílem není projít celý seznam, ale vyvolat u zákazníka zájem dozvědět se něco o funkcích, které jsou k dispozici v následujících třech obchodních balíčcích.

Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Když už zákazník ví, o který balíček má zájem, strana 4 vám pomůže stanovit typ licencování nejlépe vyhovující jeho potřebám. I když jsou jednotlivé produkty/verze/edice k dispozici i samostatně, snažte se je prodat jako balíček. V tabulce jsou uvedeny možnosti licencování v sektoru SMB pro jednotlivé balíčky a také licenční výhody, kterými se jednotlivé typy licencí liší. Poznámka: Tato tabulka nenahrazuje kompletní, podrobnou licenční dokumentaci. Ve spodní části tabulky jsou uvedeny příklady toho, jak aktuální propagační akce ovlivňují „typické“ ceny součástí balíčku. Nejedná se o cenovou kalkulaci. Cenové kalkulace obvykle vypracuje školený specialista na licencování, který je přizpůsobí jedinečné situaci zákazníka. Tyto ceny slouží jako podtržení hodnoty balíčku, přibližná představa o nákladech (včetně úspor z propagačních akcí) a seznámení s hodnotou licenčních programů (včetně multilicenčních programů a programu Software Assurance). Tabulka ukazuje, s jakou flexibilitou lze pomocí různých možností nákupu vyhovět potřebám zákazníka. Uveďte, že zavedení v celé společnosti přináší další 31% slevu a že zavedením celé platformy v celé společnosti lze ušetřit dalších 15 %. Časově omezené propagační akce nabízejí vysoké slevy ze standardních předpokládaných maloobchodních cen pro výjimečný upgrade, který přinese nesmírnou obchodní výhodu. Prodej ukončete tím, že od zákazníka získáte příslib nákupu upřednostňovaného balíčku, a předáte ho specialistovi na licencování. Pokud se rozhovor při prodeji odchýlí z cesty, můžete na problém reagovat s použitím odpovědí z fialové tabulky a poté navázat v procesu prodeje tam, kde jste skončili. Odpovědi nezmiňujte, pokud zákazník nevznesl některou z těchto námitek. Nepokračujte stranou 4, dokud zákazníka nepřesvědčíte o nabízené hodnotě a nevybere si upřednostňovaný balíček produktů. 3) Prodej řešení Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB (pokračování) 6) Možnosti zakoupení + příklady cen 5) Odpovědi na případné námitky 4) Následný prodej cloudových řešení