STUDIUM OBRAZU Z PARABOLICKÉHO PÁSU Libor Příleský - gymnázium Uherské Hradiště Zbyněk Másler - SOŠ a SOU Hořovice Ondřej Kupka - gymnázium Říčany.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Množiny bodů dané vlastnosti
Advertisements

Volné rovnoběžné promítání – průsečík přímky tělesem
Geometrická optika Mgr. Alena Tichá.
Interference a difrakce
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní experimenty s lasery
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Optické přístroje.
Odraz světla na rovinném zrcadle
Zákon odrazu, zrcadla Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Radomír Tomášů Název šablonyIII/2.
Moderní umění začíná postimpresionismem. Umělecké dílo není pouhý
Dalekohledy.
Vypracovaly: Iveta Vyskočilová Michaela Poláková
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Odraz světla Předmět: Fyzika.
Využití difrakce v praxi
Středové promítání na jednu průmětnu
Optická mikroskopie Marek Vodrážka.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Pionýrů 400, Frýdek – Místek
ČÁSTI ANALOGOVÝCH MĚŘICÍCH PŘÍSTROJŮ
Vektorová grafika.
Kótované promítání – zobrazení roviny
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
VZDĚLÁVÁNÍ PO SPLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY Mgr. Blanka Vohníková.
Odraz světla.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_02.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_608_F7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Fyzika Ročník: 7.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen.
Interference světla za soustavy štěrbin Ohyb na štěrbině
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_13.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_06.
11. přednáška Měření drsnosti povrchu
LOM A ODRAZ VLNĚNÍ.
Tvorba modelu prostředí pro mobilní roboty Petr Kolman.
Vzdálenosti v tělesech
Zobrazování.
Způsoby uložení grafické informace
Optika – lom světla VY_32_INOVACE_ března 2014
Odraz světla Autor: Mgr. Alena Víchová Škola: Střední umělecká škola v Ostravě Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Číslo dum: VY_32_INOVACE_FYZ_1_2.
1 Televizní obraz Digitální záznam Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Zrcadla v praxi TÉMATICKÝ CELEK: Elektromagnetické.
Kulová zrcadla. vyleštěná kovová plocha zrcadla má tvar části kulové plochy 1.duté zrcadlo: - světlo se odráží od části vnitřního povrchu kulové plochy.
LCD monitory Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního města Prahy.
O DRAZ SVĚTLA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby.
Sledování ionizujícího záření na toku Dubeneckého potoka Jan Kolumpek, Matěj Klíma, Zbyněk Másler Fyzikální seminář 2008, FJFI ČVUT.
Monitory LCD a CRT Projektory Princip a srovnání.
Optické přístroje - dalekohledy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Rozklad slunečního světla optickým hranolem.
Technické zobrazování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vzájemná poloha přímek v rovině – procvičování 2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Světelné zdroje. Šíření světla TÉMATICKÝ.
Zákon odrazu světla, Zobrazení na rovinném zrcadle
Aktivita č. 7 – Pracovní workshop v průběhu zavádění standardů kvality
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
VY_32_INOVACE_RONE_05 Rovnice a nerovnice Soustavy nerovnic.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Mgr. Jaroslav Zavadil, Gymnázium Šternberk
Základní vlastnosti světla
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Gymnázium B. Němcové Hradec Králové základní konstrukční úlohy
Třírozměrné modelování
TERMOEMISE ELEKTRONŮ.
Třída 3.B 3. hodina.
Transkript prezentace:

STUDIUM OBRAZU Z PARABOLICKÉHO PÁSU Libor Příleský - gymnázium Uherské Hradiště Zbyněk Másler - SOŠ a SOU Hořovice Ondřej Kupka - gymnázium Říčany

STRUKTURA PREZENTACE Struktura: 1.Úvod 2.Průběh experimentu 3.Maticové zpracování 4.Možnost využití v praxi 5.Závěr

ÚVOD Rekonstruovat obraz promítaný přes parabolický pás Promítaný obraz má tvar souhvězdí Použití parabolického pásu jako astronomického teleskopu

PRŮBĚH EXPERIMENTU Světlo prochází stínítkem ve tvaru souhvězdí Dopadá na parabolický pás Odráží se a skládá v obrazové rovině V obrazové rovině se skládají v úsečky Ty se snímají a ukládají ve formě RGB

MATICOVÉ ZPRACOVÁNÍ Stínítko na zdroji Rekonstruovaný zdroj světla Průnik dvou matic Vykreslená matice

VYUŽITÍ V PRAXI Teleskopy s vysokou rozlišovací schopností Levnější výroba (oproti klasickým teleskopům)

ZÁVĚR