Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
1 Týmová práce TYMP1/ C4 Verbální a neverbální komunikace - 1 Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Autor: Ondřej Šimčík. OBSAH  Televizory Televizory  Počítače Počítače  Mobilní Telefony Mobilní Telefony.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
Sociální reklama v rukou konzumu
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Google Earth (Google Maps)
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :00 – 15:30.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_16.
Media relations – základní vymezení
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
New Marketing Media Michal Pilík.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
RallyLife.cz: „Vypusťte lva z klece ven, pusťte ho na sociální síť“ Roman Fluxa
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_19.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační strategie Manfred Hellmich Inovace 2006 Praha 5. prosince 2006.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Pavel Kotyza VŠFS,  Social Media Revolution hw1w Social Media Revolution 2013
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Zpravodajský profil. Od roku 1998 On-line magazín deníku Právo a společnosti Seznam.cz Zpravodajský server V roce místo v soutěži Křišťálová Lupa.
Digitální portfolio Dominik Fellner Důvody a cíle: -Všichni máme přirozenou potřebu uchovávat a předávat svou historii a poznání. -Způsoby,
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
Čistá Vysočina Bc. Jana Böhmová Čistá Vysočina Historie  Hledání komunitní aktivity v rámci mezinárodní kampaně Den Země.  Vycházení ze.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Inf Sociální sítě Facebook. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
ABC personalisty: XYZ ? Lidé nebo písmenka ? (generační výzvy)
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
(c) Robert Němec, 2006 Zapomeňte na prodej a vytvořte marketingovou strategii Robert Němec.
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
INTERNET Pro 5. ročník.
Jak na PR (absolutní základ)
Jeden z nejnovějších STAR-UP projektů založený MITONEM
Victoria University Melbourne Australia ZS 2016
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Marketingová komunikace
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Informatika v devítce přehled. Úvodní povídání ● Co znamená pro koho informatika ● Cíle pro první půlrok ○ Rozumět principům komunikace (historie, vývoj,
Ing. Veronika Dostálková MBA
Marketing farmářských produktů
Transkript prezentace:

Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman

Počasí tam venku je příšerné

Finanční krize

Tisknout NYT stojí dvakrát tolik, než poslat každému předplatiteli Kindle zdarma Tisknout NYT stojí dvakrát tolik, než poslat každému předplatiteli Kindle zdarma Média: Tisk v koncích

Finanční krize? “To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek.” Tomáš Baťa 1932

Finanční krize? Méně “konkurence” Motor inovace Návrat k hodnotám

Paradigma v mediálním prostoru se hýbe

Šumu neubývá, ale naopak

Re:klama(t)

Krize masové kultury?

...nebo neochota poslouchat?

Podstatné je: Kdo má v rukou ovladač

Pár čísel: Blogy

Distribuce zpětná vazba,

Blogy změní vaše podnikání BusinessWeek, květen 2005 Média: Tisk v koncích

Blogy Social média změní vaše podnikání Aktualizace Média: Tisk v koncích

YouTube: ¼ hledání Google Domácí úkoly na YouTube Interface světa už není TV YouTube: ¼ hledání Google Domácí úkoly na YouTube Interface světa už není TV Social média: YouTube

Social média: Facebook

Média/publikum a značky/lidé splývají

Ovládat počítač je přirozené Internet je přirozený interface světa Telefon, počítač a internet splynou Ovládat počítač je přirozené Internet je přirozený interface světa Telefon, počítač a internet splynou …a bude hůř

Příklad: Twitter

Věk dialogu push-pull ekonomika mluvit a naslouchat jiná volba neexistuje push-pull ekonomika mluvit a naslouchat jiná volba neexistuje

Participatory Panopticon

Falešné blogy

#AmazonFail

Jak z toho ven?

Nikdo neví co se stane, ale vyplatí se…

Tvořit skvělé produkty a umožnit spokojeným uživatelům zapojit se

Design bez obsahu je dekorace

Balení není obsah

Balení bez emocí postrádá smysl

Podstatná je zkušenost

…limitovaná časem

Jednoduchost versus počet funkcí

Děkuji za pozornost Pavel Neuman Platform Buzzboot