Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman
Počasí tam venku je příšerné
Finanční krize
Tisknout NYT stojí dvakrát tolik, než poslat každému předplatiteli Kindle zdarma Tisknout NYT stojí dvakrát tolik, než poslat každému předplatiteli Kindle zdarma Média: Tisk v koncích
Finanční krize? “To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek.” Tomáš Baťa 1932
Finanční krize? Méně “konkurence” Motor inovace Návrat k hodnotám
Paradigma v mediálním prostoru se hýbe
Šumu neubývá, ale naopak
Re:klama(t)
Krize masové kultury?
...nebo neochota poslouchat?
Podstatné je: Kdo má v rukou ovladač
Pár čísel: Blogy
Distribuce zpětná vazba,
Blogy změní vaše podnikání BusinessWeek, květen 2005 Média: Tisk v koncích
Blogy Social média změní vaše podnikání Aktualizace Média: Tisk v koncích
YouTube: ¼ hledání Google Domácí úkoly na YouTube Interface světa už není TV YouTube: ¼ hledání Google Domácí úkoly na YouTube Interface světa už není TV Social média: YouTube
Social média: Facebook
Média/publikum a značky/lidé splývají
Ovládat počítač je přirozené Internet je přirozený interface světa Telefon, počítač a internet splynou Ovládat počítač je přirozené Internet je přirozený interface světa Telefon, počítač a internet splynou …a bude hůř
Příklad: Twitter
Věk dialogu push-pull ekonomika mluvit a naslouchat jiná volba neexistuje push-pull ekonomika mluvit a naslouchat jiná volba neexistuje
Participatory Panopticon
Falešné blogy
#AmazonFail
Jak z toho ven?
Nikdo neví co se stane, ale vyplatí se…
Tvořit skvělé produkty a umožnit spokojeným uživatelům zapojit se
Design bez obsahu je dekorace
Balení není obsah
Balení bez emocí postrádá smysl
Podstatná je zkušenost
…limitovaná časem
Jednoduchost versus počet funkcí
Děkuji za pozornost Pavel Neuman Platform Buzzboot