Zapojení a integrovaný multidisciplinární tým Jane Bruton Clinical Research Nurse.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Centrum sociální rehabilitace Terénní tým - Sokolov - Cheb
Advertisements

Dobrovolnický program na Onkologické klinice FN Olomouc
ECVET v Programu celoživotního učení
Kulatý stůl-Paliativní medicína evropské zkušenosti
Komunikace ve zdravotnictví – potřeba kontaktní sestry Konference nadačního fondu Porozumění Mgr. Alena Šmídová.
Martina Pastuchová klinický psycholog a terapeut, supervizor
Personální řízení a jeho úloha v podniku
V e d e n í l i d í.
Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole Konference SKAV 2013.
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Jak lépe rozumět týmům? Michal Osuský Cyril Hoschl Veronika Langrová.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Komunitní terénní centrum Psychiatrické nemocnice Bohnice
Role nelékařů v českém zdravotnictví
Postřehy ze studijního pobytu, aneb Fulda 2004 (Socrates Erasmus)
Možnosti financování rozvoje zdravotnického IT a návratnost investic MUDr. Pavel Kubů.
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Prosinec 2007 MUDr. Jana Valjentová a kolektiv Cesty domů
Celoživotní vzdělávání dospělých Grundtvig Projekt EU.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Ekosystémová perspektiva. Přístup orientovaný na úkoly.
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
KANCELÁŘ CZELO: PARTNER ČESKÉHO VaVaI V BRUSELU ANNA VOSEČKOVÁ.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Ošetřovatelský proces
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Nikdo není schopen zahrát sám celou symfonii ...
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Rozhodovací procesy.
XIX.den profesora Vladimíra Staška Onkologie 21. století
Model transkulturní péče
Multidisciplinární spolupráce ve zdravotnictví (MS)
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Realizace ošetřovatelského plánu/péče
Nutriční poradenství.
Přednáška č.1 Školský management Mgr. Jana Kratochvílová.
1 #. 2 KLINICKÁ BIOCHEMIE © Biochemický ústav LF MU (V.P.) 2010.
Příjem pacienta na lůžkové oddělení a jeho bezpečí
Personální strategie mezinárodní firmy
„Problémy rodinné péče o osoby se zdravotním postižením“ Projekt „Nejsme chudinky, jsme hrdinky“ V Praze 30. září 2014.
Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1.LF UK Mgr. Pavla Kordulová
Akreditace laboratoří podle revidované ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 Ing. Martin Matušů, CSc.
Zpráva ze setkání hlavních sester států EU Lucembursko, Mgr. Veronika Di Cara.
Etika a realita Jana Vojtíšková Ústav všeobecného lékařství 1. LF UK Praha Praktická lékařka Praha.
KONTAKTNÍ SEMINÁŘ Programu CZ11 Public Health Inititatives Iniciativy v oblasti veřejného zdraví Fond bilaterální spolupráce Opatření A.
Kam kráčíš komunito ? Změny terapeutických komunit v měnícím se světě. Bratislava 2008 Dr. Martina Richterová Těmínová.
BEZPEČNÉ UŽÍVÁNÍ LÉKŮ PharmDr. Lubomír Chudoba Výbor pro zdravotnictví Poslanecké sněmovny PČR 9. června 2015.
Nově diagnostikovaný pacient: role sestry a potřebné dovednosti.
Akční plán podpory zdraví Nemocnice Pelhřimov, p.o. Pavlína Fridrichovská, DiS. Podzimní škola WHO – HPH, 12. – , MZČR Praha.
Domov Sue Ryder, o.p.s. „Šance pro důstojné stáří“ Mgr. Michaela Hronová, Domov Sue Ryder, o.p.s. Michelská 1/7, Praha 4 Tel:
Praktické cvičení Symptomy tlaku (stresu) (1) Prostudujte předložené symptomy tlaku Které z nich jste zaznamenali mezi zaměstnanci ve vaší společnosti?
1.  Má svoji odbornou společnost v rámci ČLS JEP  Má svoji subkatedru v rámci IPVZ  Nemá svůj obor, jednotný systém vzdělávání RL  Kvalifikace RL.
Analýza zainteresovaných stran MAP vzdělávání pro ORP Hořice Ustavující setkání Řídícího výboru MAP vzdělávání pro ORP Hořice
Cesta k uplatnění na trhu práce
Projekt na podporu neformální péče v ORP Hodonín
VI. Podzimní adiktologická konference Brno
Jiří Kabát Domácí péče 2017.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
NDP aneb Národní akční plán
JAK POMÁHÁ INOVATIVNÍ LÉČBA PACIENTŮM
Média - jak s nimi a jak na ně?
Věk sám o sobě není důvodem zvýšené potřeby péče.
Mezioborový přístup v SP východiska, podmínky, metody
Centrum sociální rehabilitace Terénní tým - Sokolov - Cheb
Snídaně s novináři, Účelná a bezpečná farmakoterapie v domovech pro seniory, výsledky tří let realizace projektu PhDr. Ivana Plechatá
Budoucnost domácí péče
Transkript prezentace:

Zapojení a integrovaný multidisciplinární tým Jane Bruton Clinical Research Nurse

Cíle – Nastínit způsoby, jak zapojit a udržet pacienty v péči a léčbu – Pochopit role ošetřovatelství v záběru a retence – Prověřit model integrovaného multidisciplinárního týmová práce a role sester v něm – Diskutujte o tom, jak to platí do Pobaltí péči HIV – Budoucí možné akce

Role informací v záběru a zadržování Informovaný pacient = zabývajici se pacient Informace je proces, nikoli jednorázová akce posoudit znalosti Poskytnout pacientovi snadno srozumitelné informace Zkontrolujte porozumění a posílit Všichni zaměstnanci každý kontaktní bod

Jednoduché cílené zprávy: studie "Jak udržet lidi v péči o" americké studie 6 HIV center – Jednoduché koordinované informace poskytované o pobyt v péči "Dobrý důkaz, že ti, kdo se účastnili jejich schůzky dělají pokroky, pokud zapomenete, nemůžeme pracovat společně a udržet vás zdravé" – Tváří v tvář – Plakáty a brožury – Výsledky: Zvýšení účasti mezi mladými, nově diagnostikovaných, re- engagers, ty s detekovatelnou virovou náloží. – Nízké náklady nízké úsilí

Role podpory sestry v záběru a zadržování Kontakt Partnerství Důvěra Styčný bod Výběrový manažer / hlavní sestra / koordinátor podpora Léčby Prostor a čas Posouzení pacienta a plán péče Signá vysílání

Ostatní Intervence Případ pacienta, připomenutí systému Sledovat pacienty, kteří nenavštěvují / vypadnutí z péče podpora Peer Skupiny pacientů

Integrovaný multidisciplinární tým pracovní Holistický přístup k péči potřebuje tým Potřeby pacientů jsou složité klinické a psychosociální celky Různé dovednosti jsou potřebné v týmu Čísla pacientů jsou rostoucí role, je třeba je změnit, aby se zvládali - úkol řazení SPRÁVNOST HCW VIDĚNÍ SPRÁVNÝ PACIENT VE SPRÁVNÝ ČAS PRO SPRÁVNÝ PROBLÉM

Případová studie: Chelsea a Westminster podpora Léčby START klinika 1x týdně pro všechny začátečníky 1 lékař - zahájí předpis 1 zdravotní sestra - hodnotí připravenost na začátek 1 lékárník – poskytne informace o ARV je a S / E 1 dietolog - informace o dietní požadavcích ÚSPĚCH se dostavuje každý den Další etapa formálně integrovaných MDT týmová práce

Integrovaný multidisciplinární pracující tým Musí odrážet potřeby pacientů Potřebuje dobře fungovat jako tým respekt a spolupráce jasnost role schůzky pre-poradna sdělení Vzdělání a trènink - učební kompetence hodnocena a pokračuje Normy

potenciální překážky Profesionální soupeření Důvěra v sester Nedejít Odolnost vůči změnám Čas Strukturální překážky START SMALL

Důkaz zvýšení důkazů na podporu IMDT práce a sesterské vedení péče New York studie ”Pečovatelský program” zahrnuje: výbĕrový management, IDT, zjištění onemocnění, informační podpora, informace o podpoře zdraví Výsledky: dříve diagnostikováná angažovanost v péči se zvýšila z 74% na 91% a potlačila VL z 32% na 51% Etiopie Uchovávání v péči: model zdravotní sesty byl oproti lékaři 76% až 67%

Zakonční Zapojení a udržení v péči má zásadní význam pro účinnou kontrolu HIV epidemie a blaho jakož i na osoby Péče o HIV by měla být holistická a individuální Partnerská spolupráce je v srdci Komplexní péče vyžaduje více dovednosti Vývoj sester role je rozhodující pro úspěch IMDT