Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín VY_32_INOVACE_M_11 Obrázkové řady, logika Zpracovala: Mgr. Květoslava Štikovcová Číslo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín VY_32_INOVACE_M_10 Tangens Zpracovala: Mgr. Květoslava Štikovcová Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín VY_32_INOVACE_ICT_07 Zpracovala: Mgr. Květoslava Štikovcová Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Práce se spojnicovým diagramem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Tělesa –Hranol Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_05_CÉVNÍ SOUSTAVA
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Lichoběžník VY_42_INOVACE_25_02.
Čtyřúhelníky: OBECNÝ ČTYŘÚHELNÍK ROVNOBĚŽNÍKY OBDÉLNÍK ČTVEREC
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Obsahy rovinných útvarů
Opakování na 3. písemnou práci
Matematika a její aplikace - geometrie pro 1.stupeň.
Sloupkový diagram Tematická oblast
Název: Trojúhelník Autor:Fyrbachová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Sestrojení úhlu o velikosti 90° pomocí kružítka.
Grafika Prostředí picture
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
EU_42_sada 1_28_M_Měření 1_Lich
AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_M2_11_Bod, čára, úsečka
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Útvary souměrné podle osy
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4B_11
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Má země Česká republika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Trojúhelníky Názvosloví Obvod Rozdělení Obsah Výšky v trojúhelníku
7 PYTHAGOROVA VĚTA.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Osově souměrné útvary Název : VY_32_inovace_16 Matematika - osově.
VY_52_INOVACE_24_ Dělení kvetoucích rostlin podle stonku
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Obrázková matematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jan Voda. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
46 OBVOD A OBSAH LICHOBĚŽNÍKU.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Rozvoj geometrických představ
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_INOVACE_Sib_II_14 Geometrie první pololetí
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Středově souměrné útvary
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Sestrojení úhlu o velikosti 90° pomocí kružítka.
27 STŘEDOVÁ SOUMĚRNOST.
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Geometrické tvary
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Transkript prezentace:

Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín VY_32_INOVACE_M_11 Obrázkové řady, logika Zpracovala: Mgr. Květoslava Štikovcová Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: 6. třída, matematika, geometrie, rozvíjení logiky, testy inteligence, obrázky a soubory obrázků

Obrázkové řady Štikovcová

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? Obrázky v prvním a druhém sloupci jsou osově souměrné, obrázky v třetím sloupci jsou utvořeny složením obrázků prvního a druhého sloupce.

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? Obrázky v třetí(m) řadě (sloupci) jsou utvořeny složením obrázků první(ho) a druhé(ho) řady (sloupce).

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? Na dominových kostkách třetího sloupce vidíme vždy součet puntíků z prvního i druhého sloupce

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? Obrázky v třetí řadě jsou tvořeny kombinací obrázků první a druhé řady. Analogicky můžeme tuto kombinaci objevit i u jednotlivých sloupců, tj. obrázky ve třetím sloupci jsou tvořeny kombinací obrázků z prvního a druhého sloupce.

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? V každém sloupci a každé řadě se střídají 3 obrázky – kříž, úzká hvězda a široká hvězda. V prvním sloupci jsou všechny znaky škrtnuté, v druhém sloupci umístěny ve čtverci a v třetím sloupci umístěny v kruhu.

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? V každé řadě a v každém sloupci se střídají bílý, pruhovaný a černý balíček, na balíčcích stejné barvy se pak střídají mašle vedené zepředu dozadu, zprava do leva a křížem.

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? Každá řada obsahuje symboly – kára, srdce a list. První řada jsou jen černé symboly, druhá řada černé symboly v bílém obdélníku a třetí řada bílé symboly v černém obdélníku.

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? Každý sloupec obsahuje hodiny nastavené na půl třetí, tři čtvrti na šest a devět hodin. V prvním sloupci číselník není ohraničen, v druhém je ohraničen kružnicí a v třetím čtvercem.

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? Třetí sloupec obsahuje černý lichoběžník, třetí řada je rozdělena na obdélník, kosodélník a dva pravoúhlé trojúhelníky.

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? V každé řadě postupně ubývají puntíky zleva doprava. (Respektive v každém sloupci puntíky přibývají zdola nahoru.)

Který z obrázků patří do vynechaného místa a proč? V každém sloupci přibývají postupně vertikální pruhy nejprve na pravém boku, poté nahoře. V každé řadě přibývají vertikální pruhy nejprve na levém boku a pak nahoře.

Použité náměty ► Testy inteligence přístupné na internetu. ► Obrázky podle vzoru vytvořila autorka.