Dopravní a čerpací technika Komunikace Beton university Ing. Zdeněk Honzík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TOUR MORAVA, 0. ročník SPRING SCOOTER CLASSICS, Tour Morava není závod. Jde o přátelské jarní putování. Celkem cca 333km rozděleno do.
Advertisements

Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
Malty a maltové směsi.
Beton University 2012 – Pohledový beton
Odborná příprava jednotek sborů dobrovolných hasičů
VODOROVNÉ ÚČINKY VOZIDEL NA VOZOVKU
První – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Počítačové technologie ve službách dopravy Sledování vozidel off a on-line.
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
5. Seminář Beton University, Plzeň Petr Krejča MALMIX – Čerstvé maltové směsi.
Jaké jsou technické prostředky ke snižování vlivu dopravy na životní prostředí - Jaká auta budeme používat? Patrik Macháček ZŠ Vítězná, Litovel 1250.
Materiály pro podlahy Sortiment ČMB
Charakteristické znaky MHD
Kontejnerová technika
s dopravní infrastrukturou
Nová generace nakladačů
ÚHÚL, pobočka Plzeň vedoucí projektu: Ing. Petr Macháček
Předmět: Odborný výcvik Ročník: 2. a 3. Téma: Pěstování rostlin
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Jak specifikovat beton a další produkty
Betonové podlahy ve skladech
Geodézie 3 (154GD3) Téma č. 4: Hydrostatická nivelace.
Výkony silniční hromadné osobní dopravy
Lité podlahy sortiment, příklady, použití
STEELCRETE® FLOORCRETE®
Automobily – koncepce, karoserie
Trasování lesních cest
5. Seminář Beton University, Plzeň Petr Krejča STEELCRETE Příklady použití v praxi Petr Krejča.
Tato prezentace byla vytvořena
Doprava v klídku.
Zpracování záznamů GPS dispečerských vozů DPO Vedoucí projektu : doc. Ing. Petr Rapant, CSc. Zpracovává : Radim Balon, G363 Vysoká škola báňská – Technická.
RUČNÍ FRÉZKY.
Beton University Brno Anhyment, Cemflow, Poriment Anhyment, Cemflow, Poriment referenční stavby referenční stavby Vlastimil Dvořák obchodní zástupce.
Provádění betonových konstrukcí. Bodové hodnocení seminářů 6. ročníku v akreditovaných projektech celoživotního vzdělávání ČKAIT - 1 bod a ČKA - 2 body.
Provádění betonových konstrukcí. Bodové hodnocení seminářů 6. ročníku v akreditovaných projektech celoživotního vzdělávání ČKAIT - 1 bod a ČKA - 2 body.
Řešení poruchových oblastí příklady stěnových nosníků
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338 Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11_C_06.
Montážní systémy. Framo – nesvařované ocelové konstrukce výhody systému Framo - možnosti použití - technické parametry - možnosti připojení – komponenty.
1 Betafence Privacy Solutions – Sales Book 3. Instalace 3.1 Instalace pásu Screeno® Wave Instalace S ohledem na garanci maximální stability je třeba použít.
BW06/56 – STAVEBNÍ STROJEIng. Svatava Henková, CSc. Mechanizace stavebních prací Obecné informace o stavebních strojích 1.Přednáška.
TRAMVAJOVÉ SBĚRAČE. Typy sběračů Schunk Základní typy tramvajových sběračů Sběrače SBE pružinový zvedací mechanismus elektricky izolovaný spouštěcí motorový.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-19 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice Autor.
Logistika Doprava a čerpání betonu Ing. Zdeněk Honzík Lukáš Suchý 6. ročník Beton University - Provádění betonových konstrukcí.
Cena Inovace roku 2015 Praha, Uplatnění ultravysokopevnostního betonu na nosné konstrukci lávky Jan L. Vítek & Robert Coufal.
Beton pro moderní stavby - realizace Ing. Marek Filistein TBG BETONMIX a.s. Betony pro moderní stavby a design.
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
Název školy Střední škola stavební a dřevozpracující, Ostrava, příspěvková organizace Autor Ing. Marie Varadyová Datum:červen 2012 Předmět: Zkoušení stavebních.
BW03 - STROJNÍ ZAŘÍZENÍBW03 - STROJNÍ ZAŘÍZENÍ Ing. Svatava Henková, CSc. Mechanizace práce ve stavebnictví Základní konstrukční prvky strojů 1.Přednáška.
Název: Dopravní prostředky-specifikace kamionů Autor: Ing. Jaroslav Vrchota Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast: Logistika - Dopravní.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad technologie montovaných skeletových staveb.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_23-06 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
Míchání a homogenizace směsí Míchání je hydrodynamický proces, při kterém je různými způsoby vyvoláván vzájemný pohyb částic míchaného materiálu. Účelem.
Sdružený tramvajový a autobusový pás | Novotný, Javořík, Kočárková | Czechbus 2015, Praha Sdružený tramvajový a autobusový pás návrh nového skladebního.
Zvláštní druhy betonu VY_32_INOVACE_02_031
Navrhování tunelových staveb
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_23-05
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Vytápění Rozvody dálkového vytápění
Betonování plošných základů – pracovní postup
Taktické a bezpečnostní zásady pro umísťování MPT na místě zásahu
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 3-4. ročník oboru strojírenství.
Dopravní prostředky pro vodorovnou dopravu
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_23-15
Hloubková analýza dopravních nehod elektrokol
Nízkoteplotní asfaltové směsi
Vážení vozidel za jízdy WIM
Transkript prezentace:

Dopravní a čerpací technika Komunikace Beton university Ing. Zdeněk Honzík

Technika

 55 vlastních a 40 smluvních autodomíchávačů  30 vlastních a 15 smluvních mobilních čerpadel všech druhů  3 betonářské věže a 5 stabilních čerpadel

Autodomíchávače Silniční vozidla MAN, Mercedes, Volvo, DAF »17t nákladu Terénní vozidla MAN, Mercedes, Scania, Tatra »Dle počtu náprav 10-16t nákladu

Na co je třeba dbát při objednávce Mimo Prázdniny O prázdninách Pátek Sobota-7-13 Neděle a Svátky Zákaz jízdy vozidel nad 7,5t Zákon 361/2000 Sb. §43

Na co je třeba dbát při objednávce 4 - nápravový mix maximální váha 32t 3 - nápravový mix maximální váha 24t Hmotnost nákladu: u velkých cca 17t = 7,5 m 3 u malého auta cca 11t = 4.8 m 3 Maximální povolená hmotnost vozidel !

Na co je třeba dbát při objednávce - dostupnost

Co dokážeme Lysá hora Šplháme do výšek

Co dokážeme Metro v Praze Jezdíme v podzemí

Co dokážeme Metro v Praze Létáme

Co dokážeme Copa centrum Betonujeme nad hlavami Pražanů

Čerpání betonu Dosah

Čerpání betonu Informace z dispečinku - prostor

Čerpání betonu Informace z dispečinku - Síla na patku čerpadla Pumpy - šířka rozpatkování a síla na patku Stroj Rozpatkování přední [m] Rozpatkování zadní [m] Přední patky zatížení [kN] Zadní patky zatížení [kN] Putzmeister 316, Putzmeister 366, Putzmeister 427, Putzmeister 468,008, Schwing 172,202, Schwing 28 5,963, Schwing 34 6,215, Schwing 36 6,215, Schwing 47 8, Schwing 58 8,9012, PUMI 24 4,002, CIFA 31 6,236, Waitzinger 376,966,75200

Co dokážeme Čerpáme –betony, obyčejné, těžké, lehké a UHPC –drátkobetony –lité směsi Anhyment, Poriment, Cemflow Co k tomu máme –Mobilní čerpadla s délkou výložníku 17m až 58m –Speciální čerpadla PUMI, MOLI –Maltová čerpadla Aeronicer, Estrich boy –Malá pístová čerpadla –Stabilní čerpadla s dieselovým i elektrickým pohonem - Věže

Čerpadla betonu s výložníkem 17-58m Mobilní čerpadlo s výložníkem Do dálky až 500m do výšky 100m Pro hadice 65,100 a 125mm Cca 25m přídavných hadic na vozidle

Čerpadla betonu speciální Mobilní čerpadlo bez výložníku Na vzdálenost až 500m, dle betonu Do výšky až 100m Na vozidle je cca 220m hadic a trubek Průměry hadic 65,100,125mm Čerpadlo bez výložníku „MOLI“

Čerpadla betonu speciální Kombinace čerpadla a autodomíchávače Parametry shodné s mobilním čerpadlem Buben pro 10t materiálu Čerpadlo s bubnem „PUMI“

Čerpadla betonu speciální Čerpadlo na běžný beton do frakce 16mm Pro hadice od 65mm Do vzdálenosti 100 m horizontálně Do výšky 30m U čerpání litých potěrů až do vzdálenosti 150m a převýšení 45m Pístové čerpadlo „BSA“

Stabilní čerpadlo + Betonovací věž Betonovací věže s ramenem 28 a 32m pro betonování monolitických staveb Srovnatelné parametry čerpání s klasickým mobilním čerpadlem Čerpadlo je schopno čerpat až do vzdálenosti cca 400m Věže „šplhají“ - rostou s budovou

„Šplhání“ betonovacích věží.

Čerpadla pro lité potěry Šnekové čerpadlo „Estrich boy“ Určeno pro Anhyment Hadice 50mm Do vzdálenosti až - až 200m horizontálně a cca 100m vertikálně

Čerpadla pro lité potěry“ Čerpadlo na poriment „Aeronicer“ Určeno pro poriment - cementové lité pěny Do stroje se lije cementové mléko a stroj přimíchává polystyrenové kuličky a napěňovadlo Do vzdálenosti - až 150m horizontálně a cca 50m vertikálně

Závěrem - Na co je třeba dbát při objednávce Dostupnost ( únosnost příjezdové cesty a pracovní plochy, poloměry otáčení) Bezpečnost (nadzemní vedení el. proudu, průjezdné profily) Rychlost zpracování přečerpaného množství betonu V potrubí zbývá beton, který není možno přečerpat 100 m potrubí o průměru 125 mm obsahuje cca 1,3 m 3 betonu „Najížděcí“ beton není možné ukládat do konstrukce

S volbou přepravní a čerpací techniky jsme Vám k dispozici: Českomoravský beton, a.s., Středisko čerpání Pražské betonpumpy a doprava s.r.o. TBG METROSTAV s.r.o. TBG BETONPUMPY MORAVA s.r.o. Betonpumpy a doprava SK, a.s.

Nejlépe to jde s dobrou náladou… Děkuji za pozornost.