Moje výpočetní technika Zde vás čekají moje výtvory při hodinách informatiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_04_01 Autor: Mgr. Ivana Matyášková
Advertisements

Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Struktura dat v počítači
Možnosti programu MS Word. Úpravy textu Úprava textu a odstavců.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
Jmenuji se Michaela Petrová
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Vendy Vojtová Kateřina de Jagerová
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
INFORMATIKA 8 MS Word III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
VY_32_INOVACE_In 6.,7.17 PowerPoint – snímky
Ročníková práce Školní rok 2012/2013
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Jak vytvořit prezentaci
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA (PG)
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_257 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
PRÁCE S GIMPEM. Úvod PRVNÍ HODINU NÁS NÁŠ PAN UČITEL MGR. ALEŠ SEKAL SEZNAMOVAL SE SOUTĚŽÍ. ROZDAL NÁM PAPÍRY A MĚLI JSME NAKRESLIT NÁŠ NÁVRH NA TÉMA.
Jak vytvořit prezentaci
Základy práce s počítačem Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Všechno v mém životě souvisí
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Budu vás provázet jak vytvořit zástupce na ploše a ve složce. Doufám že vás tento program bude bavit. NÁVOD.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Milý Ježíšku, k Vánocům bych si přál/a…
Použití dotazu jako zdroje dat pro pohled Iva Kraicigerová, 4Y2.
Vytvořil:Daniel Petrusek. -mé Logomé Logo -Pomáhá mi technika a jak s ní umím zacházet?Pomáhá mi technika a jak s ní umím zacházet? -TelevizorTelevizor.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT34.05 Téma: Nabídka příslušenství.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy Navigace.
Hladiny, obrázky, tabulka, logické operace
INFORMATIKA 7 Úprava dokumentu III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Zuzana Ságlová a její výstava
Vkládání klipartů a obrázků do excelu
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
TABULKA VE WORDU VY_32_INOVACE_F3-17 AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš
INFORMATIKA 9 Práce s daty – aplikace I. III2 – I9- 05.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: listopad.
ODBORNÁ EXKURZE Tiskárna FINIDR, Český Těšín
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Jak učit tvorbu www stránek Navarová Adéla. Proč učit tvorbu www stránek? Prezentace na internetu (Výrobky, firmy, celebrity, kluby…)
Jiří Simmer Pedagogická Fakulta, ZČU
Instrukce kinosál Výroba kartiček pro 2.A Výroba vizitek Zakončení prezentací.
Jak učit tvorbu textových dokumentů
Radka Tintschlová. Takto vypadá logo aplikace SimpleMind+
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS Word Číslo DUM: III/2/VT/2/2/30 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – záhlaví a zápatí Co se všechno naučíme??? Jak vkládat.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Mgr. Barbora Pilárová Příjemce: ZŠ Břidličná, okr. Bruntál Komenského BŘIDLIČNÁ Doporučeno pro: 6. ročník Předmět: Informatika VY_32_INOVACE_05_SOFTWARE.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_047.ICT.13 Vektorová a rastrová grafika.
Číslo a název klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo DUM: VY_32_INOVACE_INF_612 Jméno autora: Mgr. Marie Kardová.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název společnosti Produkty a služby
Tvorba tabulek ve Wordu
Informatika 9. ročník (volitelný předmět)
INFORMATIKA – složky a soubory
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Tvorba webových stránek na google – Sites (5.)
Zoner Callisto 4 Callisto 3 – text, využití. Zoner Callisto 4 Callisto 3 – text, využití.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

Moje výpočetní technika Zde vás čekají moje výtvory při hodinách informatiky

Seznam prací Ježibaba Dopis Den otevřených dveří Referát o oblíbené skupině Tabulka v Excellu Látka Hrad Proměny Logo Leták Vizitka Mapa ostrova Závěr

Moje první práce bylo přepsání textu o ježibabě ve Wordu a podle něj narkreslení obrázku této ježibaby v Malování. Zde můžete vidět, jak to dopadlo…

Další hodinu jsem měli napsat dopis pomocí Wordu a Malování…

V naší škole se konal Den otevřených dveří a my dostali za úkol vytvořit k němu leták ve Wordu…

A poté jsme opět ve Wordu a pomocí internetu vytvořili referát o svém oblíbenci. Já udělala,,referátek“ o Alanovi Wilderovi…

Pokračování,,referátku“ o Alanovi

A další ale už poslední část,,referátku“…

Pak jsme si vyzkoušeli Excell a tady máte výsledek …

A další informatiku jsme v Zoneru Callistu navrhovali látku. A zde je můj návrh …

Dále jsem se pokoušeli nakreslit v Zoneru nějaký český hrad. Já se pokusila od hrad Karlštejn… Takhle vypadala původní fotka, předloha:

A takhle po mé úpravě:

Pak jsme do jedné výtvarné soutěže měli v Malování vytvořit obrázek na téma proměny. A tohle si pod proměnou představuji já…

Vymysleli jsem si i vlastní firmu. Moje nese název Grammy s.r.o. a má toto logo…

Pro Grammy s.r.o. a její nabídku jsem vytvořila tyto dva různé letáky…

A zde je vizitka mojí firmy…. Udělaná v Zoner Callistu.

A moje předposlední práce v hodinách informatiky. Mapa ostrova Mad World, vytvořena v Malování…

A poslední prácí je tahle prezentace… Tyhle hodiny patří mezi moje nejoblíbenější. Zvlášť když dostaneme volno a můžeme brouzdat po internetu … Ale infomatika končí  … Doufám, že teď už vím o počítačích a o tom jak s nimi pracovat víc, než když jsem k počítači v učebně informatiky poprvé…

The End