Monitorování projektu „Podpora technického a přírodovědného vzdělávání v Olomouckém kraji“, reg. č. CZ.1.07/1.1.00/44.0009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
Advertisements

Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Neratovice 24. ledna 2014 Cestou přírodovědných a technických oborů napříč Středočeským krajem Stáž pedagogických.
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Digitální učební materiály GK DUM GK Projekt OPVK EU 1.5.
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Partner č Střední průmyslová škola Edvarda Beneše a Obchodní.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
6. krajské setkání metodiků ELEKTROTECHNIKA V prostorách Střední průmyslové školy elektrotechnické a informačních technologií Brno, Purkyňova.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/ Partner 19 Střední škola polytechnická,
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI Leoš Křeček.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.1.00/ I.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji.
Prezentace na konference k projektu „Inovace ŠVP“ - leden 2010 Ing. Radoslav Kučera, OA Pelhřimov.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
 1) informace o čerpání rozpočtu  2) obsahová část plnění klíčových aktivit  3) pravidlo 3E  4) udržitelnost  5) veřejnosprávní kontrola.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.1.00/ Ing.
PŘÍPRAVA PROJEKTŮ NA SŠ Autor: Jana Bartoňová.  Fondy EU  Programové období  OP VK  Zkušenosti s projekty v OPVK +dokumenty  Benefit7  Programové.
Škola pro všechny Setkání koordinátorů inkluze ZŠ Jeseník, Fučíkova
Vytvoření společné platformy podpory technického vzdělávání se zapojením všech stupňů vzdělávání, zaměstnavatelů a dalších subjektů.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
CRR ČR, Společný technický sekretariát, Olomouc, ul. Jeremenkova 40B, , | tel.: | fax: +420.
Seminář pro příjemce Operační program vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Místní plán inkluze + OP VVV
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Implementační projekt KAP
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Analýza potřeb v území.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Příprava operačních programů
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Vítejte na třetí místní konferenci
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Realizace projektů Šablony II
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Monitorování projektu „Podpora technického a přírodovědného vzdělávání v Olomouckém kraji“, reg. č. CZ.1.07/1.1.00/

Obecné pokyny je nutné pojmenovávat veškeré dokumenty požadovaným způsobem je nutné dodržet termíny pro zaslání jednotlivých dokumentů zápisy z porad neskenujte a neposílejte fotografie z realizace KA neposílejte sledujte web projektu!

Příloha MZ - partner popisujete průběh KA v monitorovacím období (1.9. – ) uvádíte Využití výstupů z projektů OP VK (při tvorbě výukových materiálů, případně přípravě KA) uvádíte naplňování monitorovacích indikátorů + způsob jejich dokladování (viz. Způsob dokladování realizace klíčových aktivit) pojmenování: MZ_01_Pčíslo partnera

Klíčové aktivity Inovace učeben: v jakém stadiu se nachází proces inovace, VŘ, kdy předpokládáte zahájení výuku v inovované učebně. Volnočasové aktivity (pro ZŠ i SŠ) + Sdílení učeben pro povinnou výuku ZŠ : zdali už jsou realizovány nebo stále připravovány, v jaké frekvenci a délce v porovnání s projektovým záměrem. Ostatní aktivity: obdobně. Tvorba elektronických učebnic: v jaké oblasti jsou vaši pedagogové zapojeni, aktivitu koordinuje žadatel.

Klíčové aktivity pokud jste již zahájili KA, kterou jste měli v miniprojektu navázánu na inovovanou učebnu, v popisu realizace vysvětlete, proč musela být zahájena (nutnost dodržet závazky vůči partnerským ZŠ, návaznost na ŠVP atp.) a formou nepodstatné změny tak upravte svůj miniprojekt jakékoliv další změny oproti původnímu záměru popište a vysvětlete, proč k nim došlo (opět se bude jednat o nepodstatnou změnu) frekvence a počet setkání nemusí být dodrženy, zejména s ohledem na zpoždění inovace učeben

Monitorovací indikátory používejte vytvořené vzory pro monitorování (záznamy musí korespondovat s Vašimi třídními knihami) všechny Záznamové archy MI žáci jsou navázány na inovované učebny, proto je zatím nedokládejte (seznam žáků, kteří však navštíví kroužky atp., si dělejte) Záznamové archy volnočasových aktivit a Programů vzájemného učení dokládejte Prezenční listiny přednášek odborníků VŠ, případně odborníků z praxe dokládejte pojmenování: Pčíslo partnera_pořadové číslo záznamového archu_název záznamového archu

Monitorovací indikátory pokud inovujete učebnu, která bude využívána pro výuku více předmětů, žák je započítán do MI za každý předmět pokud inovujete více učeben/pracovišť, žáci jsou započítáváni do MI v každé učebně/pracovišti

Otázky ?