IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Praha, 26.11.2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CSV – CENTRALNÍ SYSTÉM VÝLUK EURO-ŽEL – Žilina
Advertisements

Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
Integrovaný dopravní systém
Jízdní řády Filip Hercík.
Služby letecké dopravy
Činnost odboru centrální dokumentace v rámci SŽG Praha
Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
1 INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA Děčín – Staré Město Připravte se na výzvu!
Zavedení ekonomického systému Microsoft Business Solutions – NAVISION v městě Ústí nad Labem Mgr. Petr Gandalovič primátor města Ústí nad Labem
Anotace: Česká republika: doprava Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vypíše do sešitu nejdůležitější.
Plánování a organizace veřejné dopravy
Prohlášení o dráze Jiří Černý 9. setkání s dopravci, Praha,
Prohlášení o dráze Jiří Černý 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
Implementace Nařízení 913/2010 na SŽDC Setkání s dopravci, Praha, 25. a Ing. Markéta Šlachtová.
Prezentace informačních systémů ve vztahu k zpoplatnění ŽDC – náhrada TP 412 systémem IS KAPO.
Přidělování kapacity, aktivace, problematika IS KADR Praha Ing. Miloš Futera Ph.D. Setkání s dopravci.
Informace o RailNetEurope, Přidělování kapacity dráhy Setkání s dopravci, Praha, Ing. Markéta Šlachtová.
Setkání s dopravci - Praha 26. listopadu 2014 Ing. Martin Neumaier Změny legislativy na O11 SŽDC od 14.prosince 2014.
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Změna systému zpoplatnění Ředitelství SŽDC, Odbor jízdního řádu a kapacity dráhy, Oddělení.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Smlouvy o provozování drážní dopravy a jejich změny Ing. Petr Šlachta Setkání s dopravci, Praha 25. a
Prohlášení o dráze a cena za užití železniční infrastruktury a za poskytované služby Hana Honzáková, Jiří Černý 8. setkání s dopravci, Praha, 25.a
Česko–slovenský koridor Evropské železniční koridory pro konkurenceschopnou nákladní dopravu Setkání s dopravci, , Strečno Markéta Šlachtová,
Ceny za projednání mimořádných zásilek Jiří Brunner 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
On-line vyhlašování směnového plánu Setkání dopravců SŽDC Praha Ing. Petr Řádek SŽDC O12-SEPA 25. –
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
Smlouvy o provozování drážní dopravy a jejich změny Ing. Petr Šlachta Setkání s dopravci, Praha 30. a
Implementace TAF/TAP TSI, ERNCF u SŽDC Praha, Ing. Marek Neustadt Jednání s dopravci.
ISOŘ KADR Generální ředitelství, Odbor řízení provozu a organizování drážní dopravy, Oddělení marketingu, prodeje tras a statistiky - OneStopShop Přednášející:
Problematika rádiového prostředí SŽDC. Systém GSM-R Zajišťuje hlasovou komunikaci a přenos dat mezi terminály a pevnými účastnickými zařízeními a spojení.
Problematika rádiového prostředí SŽDC Bc. Ondřej Borovský.
Nákresný jízdní řád Grafické znázornění jízdy vlaku v nákresném jízdním řádu NJŘ = grafické znázornění časových poloh - jízdy vlaků na dané.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Dopravní konference Pardubice 2013 Pardubice
IS KADR Praha, Miloš Futera Setkání s dopravci.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název:VY_32_INOVACE_05_03A_Doprava v ČR Téma:Zeměpis České republiky.
IS SŽDC – pořizování dat dopravci
VLAKY Od koněspřežky po super vlaky Autor: Eduard Špička.
Změny v objednávání mezinárodních tras
Prohlášení o dráze Jiří Černý 11. setkání s dopravci, Praha,
Informace o implementaci TAF/TAP TSI
Železniční doprava pro kraje Praha, 28. listopadu 2016
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Setkání s dopravci leden 2012
Smlouvy o provozování drážní dopravy a jejich změny
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
IS KAPO WEB prostředí Martin Havránek Praha, –
Trasování a sestavení programu zájezdu
Sankce za odřeknutí a nevyužití kapacity
Webový portál provozovatele dráhy
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
MOŽNOSTI ŘEŠENÍ NEDOSTATKU PARKOVACÍCH MÍST PRO NÁKL. AUTOMOBILY
Setkání s dopravci, Praha, 25. a
Předpis SŽDC D3 Účinnost od
Přidělování kapacity dráhy, mezinárodní činnost
Změna systému zpoplatnění
Legislativa výlukové činnosti
Šetření mimořádných událostí v drážní dopravě
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Průběžné výsledky přípravy VRT
Příprava, výstavba a provozování vysokorychlostních tratí (VRT)
Novinky v produktech OLTIS Group
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Systém odměňování výkonu
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Sdružení železničních nákladních dopravců ČR
Transkript prezentace:

IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Praha,

Prohlášení o dráze JŘ 2014: Pokud se dopravce vzdá přidělené kapacity dráhy před plánovaným dnem jízdy mimo termín pravidelné změny JŘ případně mu přidělená kapacita dráhy propadne z důvodu zpoždění vlaku většího než 1440 minut z důvodu na straně dopravce přidělenou kapacitu dráhy nezkonzumuje je dopravce povinen uhradit přídělci poplatek, který se rovná částce 10,- Kč za každý vlakový kilometr přidělené a nezkonzumované kapacity dráhy. IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Základní informace JŘ

Platné prohlášení o dráze: SŽDC tuto sankci neuplatňuje v případě kapacity přidělené pro jízdy přímo zajišťující provedení diagnostiky, měření a údržby železniční infrastruktury v rámci akcí hrazených z prostředků na zabezpečení provozuschopnosti železniční dopravní cesty. IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Základní informace JŘ

Sazba pro JŘ Kč za 1 vlkm bez rozlišení druhu dopravy (nákladní a osobní) a kategorie trati Rozsah výběru na celé síti SŽDC Nabídkové ceny Nemají vliv na poplatek za nezkonzumovanou kapacitu s výjimkou UI IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Základní informace JŘ

Prohlášení o dráze JŘ 2015: Pokud se dopravce vzdá přidělené kapacity dráhy před plánovaným dnem jízdy mimo termín pravidelné změny JŘ případně mu přidělená kapacita dráhy propadne z důvodu zpoždění vlaku většího než 1200 minut z důvodu na straně žadatele přidělenou kapacitu dráhy nevyužije je dopravce povinen uhradit přídělci sankci, která se vypočítá podle délky přidělené trasy, sazeb a podmínek uvedených v části D Přílohy „C“, tohoto Prohlášení o dráze. IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Základní informace JŘ

Sazby pro JŘ 2015 Rozsah výběru na celé síti SŽDC Nabídkové ceny Nemají vliv na poplatek za nezkonzumovanou kapacitu s výjimkou UI IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Základní informace JŘ SazbaPřiřazeníKč/1 vlkm N OE Osobní doprava, kategorie dráhy E7 N OC Osobní doprava, kategorie dráhy C6,49 N OR Osobní doprava, kategorie dráhy R5 N NE Nákladní doprava, kategorie dráhy E10 N NC Nákladní doprava, kategorie dráhy C10 N NR Nákladní doprava, kategorie dráhy R7,50

IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Produkty KADR 7

IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Stav nezkonzumované kapacity 8

ISOŘ Přiřazení plánovaného času a data odjezdu (správná identifikace trasy a účetní zařazení) vyřešeno Přiřazení správného kódu nezkonzumované kapacity KADR Skládání tras Přiřazení správného kódu nezkonzumované kapacity IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Problém v IS SŽDC 9

IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Přehled nezkonzumované kapacity 10 Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Dlážděná 1003/7 Praha 1 - Nové Město PSČ Přehled nezkonzumované kapacity Dopravce: SŽDC, s.o Období: Datum vyhotovení: Druh vlaku: vše Druh dopravy: vše Typ GVD: vše Počet vlaků celkem: 46 DatumTRVlakPA Druh vlaku Druh dopravy Ze stanice Plánovaný odjezd z výchozího bodu Do stanice Plánovaný příjezd do cílového bodu Stav nezkonzumované kapacity Kategorie tratě vlkm Sazba (Kč/vlkm) Poplatek za nezkonzumovanou kapacitu (Kč) Celkem 983, , ,40 374, TR/9901/-KADR217224c/00/2014/ ,70 187, TR/9901/-KADR217224c/00/2014/ Ústí n.L.-Střekov9:00Boletice nad Labem9:17Stav 9 18,70 187, TR/9901/-KADR217224c/00/2014/ PA/0054/-KADR217224c/00/2014/ SlužNDÚstí n.L.-Střekov Boletice nad Labem Stav 9E18,7010,00187, TR/9901/-KADR217225c/00/2014/ ,70 187, TR/9901/-KADR217225c/00/2014/ Boletice nad Labem13:00Ústí n.L.-Střekov13:27Stav 9 18,70 187, TR/9901/-KADR217225c/00/2014/ PA/0054/-KADR217225c/00/2014/ SlužNDBoletice nad Labem Ústí n.L.-Střekov Stav 9E18,7010,00187, , , TR/9901/-KADR218206c/00/2014/ ,60 116, TR/9901/-KADR218206c/00/2014/ Bílina15:00Oldřichov u Duchcova15:10Stav 1 11,60 116, TR/9901/-KADR218206c/00/2014/ PA/0054/-KADR218206c/00/2014/ SlužNDBílina Oldřichov u Duchcova Stav 1E11,6010,00116, TR/9901/-KADR218187c/00/2014/ ,50 465, TR/9901/-KADR218187c/00/2014/ Děčín východ7:01Lovosice7:49Stav 1 46,50 465, TR/9901/-KADR218187c/00/2014/ PA/0054/-KADR218187c/00/2014/ SlužNDDěčín východ Děčín hl.n. Stav 1C1,9010,0019, TR/9901/-KADR218187c/00/2014/ PA/0054/-KADR218187c/00/2014/ SlužNDDěčín hl.n. Lovosice Stav 1E44,6010,00446, TR/9901/-KADR217120c/00/2014/ ,00 250, TR/9901/-KADR217120c/00/2014/ Kralupy nad Vltavou11:30Praha-Bubny12:14Stav 9 25,00 250, TR/9901/-KADR217120c/00/2014/ PA/0054/-KADR217120c/00/2014/ SlužNDKralupy nad Vltavou Praha-Bubny Stav 9E25,0010,00250, TR/9901/-KADR218131c/00/2014/ ,70 277, TR/9901/-KADR218131c/00/2014/ Děčín hl.n.20:00Ústí n.L.-Střekov20:32Stav 9 27,70 277, TR/9901/-KADR218131c/00/2014/ PA/0054/-KADR218131c/00/2014/ SlužNDDěčín hl.n. Děčín východ St. 1 Stav 9C2,8010,0028, TR/9901/-KADR218131c/00/2014/ PA/0054/-KADR218131c/00/2014/ SlužNDDěčín východ St. 1 Ústí n.L.-Střekov Stav 9E24,9010,00249,00

© Správa železniční dopravní cesty, státní organizace IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita