Jakým úhlem pohledu se díváš na tento obrázek? Seminář – Bike sharing, Brno, Ing. Jaroslav Martinek
Scénáře vývoje scénář A – dobrá dostupnost zaměřená na motorovou dopravu scénář B – dobrá dostupnost pro všechny zkvalitněním mobility „krátkého dosahu“ scénář C – udržitelná dostupnost s významnými změnami v dopravním chování Dopravní politika EU – jsou naše města ztotožněna s touto politikou? Pěší Cyklistická Hromadná doprava (car sharing, car pooling) Individuální automobilová doprava koalice mobility Základní otázka: Jak chci, aby moje město vypadalo?
Nástroje Cyklistické akademie
Jak představit myšlenku integrované městské mobility? VIZE 25? SMART CITIES?
CÍL: UTVÁŘET CELÉ MĚSTO PŘÁTELSKÉ K CYKLISTŮM (OBČANŮM)
Souhrn opatření: I mimo páteřní síť tras je třeba vytvářet atraktivní a bezpečné podmínky pro cyklistickou dopravu. Poptávka po krátkých, pohodlných a bezpečných spojeních tudíž existuje plošně na celém území města. K tomu jsou vhodná tato opatření: CÍL: UTVÁŘET CELÉ MĚSTO PŘÁTELSKÉ K CYKLISTŮM (OBČANŮM)
MARKETINGOVÁ PODPORA CYKLISTICKÉ DOPRAVY Opatření: 1. AKČNÍ PLÁN & PUBLIC RELATIONS – Vytvořit specifický akční plán marketingové podpory cyklistické dopravy 2. WEB CYKLOMĚSTA – Připravovat průběžně podklady pro webovou stránku DO PRÁCE NA KOLE – Realizovat kampaň „Do práce na kole“ 4. DO ŠKOLY NA KOLE – Realizovat kampaň „Do školy na kole“ 5. NAKUPUJ NA KOLE – Realizovat kampaň „Nakupuj na kole“ 6. SENIOŘI – Realizovat kampaň a prostředí na podporu cyklistiky u seniorů CÍL - BUDOVÁNÍ ZNAČKY JÍZDNÍHO KOLA