Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Advertisements

Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Název a adresa školy: Integrovaná střední škola Cheb, Obrněné brigády 6, Cheb Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu.
I DENTIFIKACE NA INTERNETU Mgr. Marie Kardová Leden 2014.
N á zev a adresa š koly: Integrovan á st ř edn í š kola Cheb, Obrn ě n é brig á dy 6, Cheb Zlep š en í podm í nek pro vzd ě l á v á n í na st ř.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Způsoby zápisu algoritmů
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vytápění Tepelné ztráty
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Algoritmizace - opakování
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Inf Ovládání operačního systému
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
„EU peníze středním školám“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Měření elektrického proudu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Paměti počítače, rozdělení
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
EXCEL 2010 Úvod k funkcím 1. část.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Transkript prezentace:

Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední škola Cheb, Obrněné brigády 6, Cheb Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název klíčové aktivity: III02 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo DUM: VY_32_INOVACE_33Jen6 Jméno autora: Ing. Věra Jeníková Datum (období) vytvoření DUM: 2012 Ročník: 1. Vzdělávací oblast: ekonomika Vzdělávací obor: řízení a zabezpečování jakosti Klíčová slova: Znaky kardinální, ordinální, nominální Anotace: Žák se seznámí s jednotlivými znaky jakosti, chápe rozdíly mezi nimi, uvádí příklady Druh učebního materiálu: prezentace Očekávaný výstup: porozumění znakům jakosti Metodika učebního materiálu: prezentace s výkladem

Autorem materiálu a všech jeho příloh, není-li uvedeno jinak, je Ing. Věra Jeníková.

ZNAKY JAKOSTI Ing. Věra Jeníková

Znaky jakosti  Slouží k: - posouzení, - hodnocení, - měření jakosti nebo její úrovně, - rozhodování o dalším postupu

Znaky jakosti  Kardinální znaky (měřitelné)  Ordinální znaky (uspořadatelné)  Nominální znaky (jmenné)

Kardinální znaky  Měřitelné  Nabývají číselných hodnot  O dvou hodnotách stejného znaku jakosti lze zjistit: - shodnost - rozdílnost

Kardinální znaky  Zjistíme-li rozdílnost znaků lze je porovnat,tzn. menší nebo větší hodnota  Rozdíl mezi znaky vyjádříme číselně  Tyto znaky se nazývají kvantitativní  Př. počet (ks), náklady (Kč) apod.

Ordinální znaky  Uspořadatelné  Hodnoty se označují symboly nebo čísly  O hodnotách stejného znaku zjišťujeme shodnost nebo rozdílnost  V případě rozdílnosti lze zjistit, která hodnota je menší nebo větší  Rozdíl není možné měřit

Ordinální znaky  Určitý soubor lze uspořádat podle velikosti jejich zvoleného znaku.  Nesprávně se tyto znaky označují jako kvantitativní  Př. tarifní třída, stupeň vzdělání apod.

Nominální znaky  Jmenné  Hodnoty znaků označujeme slovně nebo symboly  O hodnotách stejného znaku lze zjistit jen shodnost nebo odlišnost  Pokud se liší, nelze určit větší nebo menší hodnotu, ani změřit rozdíl

Nominální znaky  Nazývají se kvalitativní  Př. druh technologie, druh suroviny, barva

Zdroj  Ing. Janeček Z., CSc.: Management jakosti, Plzeň 1997, ZČU, ISBN