9. Mateřská škola, Písek, Alšova 1930. Identifikační údaje o škole Právní subjekt:Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
Advertisements

PŘÍPRAVNÁ TŘÍDA „ŠKOLIČKA, DO KTERÉ SE VŠICHNI TĚŠÍME“
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost.
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
PREZENTACE aktivit MC KAŠPÁRKOV o.s., v roce 2013 Mateřské centrum KAŠPÁRKOV o.s.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Prostor pro změnu. Historie a poslání  Ponton působí v Plzni od roku 1996 a v Příbrami od roku  Posláním Pontonu je aktivně rozvíjet děti a mladé.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Práce s pohádkou Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 Jak pejsek s kočičkou.
KONCEPT NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Science centrum Lázně Chomutov???
Období života člověka. Období života člověka Etapy lidského života Člověk se během života mění – roste do výšky, tloustne, učí se chodit a mluvit,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Název projektu: Moderní škola
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Informatorium školy mateřské J. A. Komenský 3.část
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
Základní informace o poskytovateli
Lidská práva VY_32_INOVACE_3-50 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Výstava betlémů Tradice v obci.
CÍLE ŠKOLNÍ TĚLESNÉ VÝCHOVY
Název projektu: Moderní škola
Didaktika sportovních činností
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
PŘÍDAVNÁ JMÉNA VÝKLAD A PROCVIČENÍ.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Včela medonosná.
Zeměpis – živé a neživé složky krajiny
2. ROČNÍK KONFERENCE K RODINNÉ POLITICE MĚSTA OLOMOUCE,
5. Metody práce s dětmi Klasifikace metod Efektivita učení
CESTOVNÍ RUCH AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Sůl nad zlato Zdraví, bezpečí.
Má země Česká republika.
Synergie manažerského týmu
PODPORUJME DĚTI, ALE NEPŘEKÁŽEJME JIM V JEJICH UČENÍ
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Digitální gramotnost Informatické myšlení
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Krajský metodický kabinet MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Spolupráce s rodiči a komunitou
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Centra kolegiální podpory
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Vztah k životnímu prostředí
MŠ Odborářů Pardubice Zřizovatelem mateřské školy je Statutární město Pardubice.
Umím si umýt ruce Samostatně používám ručník Nepoužívám v průběhu dne nebo odpoledního odpočinku pleny Umím používat WC (nepoužívám nočník!) Umím se vysmrkat,
Rok - Listopad VY_32_INOVACE_4A_11
MATEŘSKÁ ŠKOLA Pardubice - Dubina, Erno Košťála 991
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Transkript prezentace:

9. Mateřská škola, Písek, Alšova 1930

Identifikační údaje o škole Právní subjekt:Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391 Kontakt:telefon fax Zřizovatel školy:Město Písek Vedoucí učitelka: Hana Dusilová

Obecná charakteristika školy Mateřská škola byla otevřena jako spojené zařízení mateřské školy a jeslí, dnes je v budově jeslí Křesťanská MŠ MŠ je umístěna v klidné části města, uprostřed zahrad, proto je ideální pro děti trpícími potížemi dýchacích cest a alergiemi Umístění MŠ umožňuje vycházky do blízkého okolí – k řece, do lesa, po Sedláčkově stezce Kapacita MŠ je 100 dětí, které jsou rozděleny do tříd podle věku

Organizace a provoz školy Po – Čt6:15 – 17:00 Pá6:15 – 16:30 Po dohodě s učitelkami rodiče své děti přivádějí a odvádějí dle potřeby Kolektiv MŠ tvoří 8 učitelek s příslušným odborným pedagogickým vzděláním, uklízečky, školník a 2 kuchařky

Charakteristika vzdělávacího programu „Jen jednou v životě je člověk dítětem…“ Řídíme se hlavními cíli RVP Rozvíjet dítě v sebejistého, tvořivého a samostatného jedince Naučit dítě základním schopnostem a dovednostem potřebným pro celý další život, rozšiřovat společné vzdělávání dětí péčí i o děti z méně podnětného prostředí a o děti talentované Upřednostnit prožitkové učení jako základ veškerého přirozeného poznávání, podporovat přirozený pohyb v přírodě s poznáním důležitosti její ochrany Chceme, aby se děti cítily bezpečně, zažívaly pocity úspěchu, respektujeme jejich možnosti a individualitu Chceme, aby děti u nás byly šťastné a spokojené, aby v péči o ně byla společně s rodiči vytvořena cesta spolupráce, vzájemné důvěry a otevřenosti

Vzdělávací obsah „Jdeme z pohádky do pohádky“ Kašpárek a jeho kamarádi Návštěva v pařezové chaloupce Procházka zimním královstvím Na výletě s včelkou Májou S Všeználkem na cestách

Doplňkové programy Zdravé pískání - posílení správného dýchání Zdravé zoubky - zaměření na nácvik správné techniky čištění zubů Kouzelný rok s pohádkou – seznámení s pohádkami a příběhy Hrátky s NJ – poznání cizího jazyka Rybička – seznámení se s vodou a základy plavání Alpský skřítek – posílení zdraví dětí pobytem v solné jeskyni

Medvíďata

Koťata – stezka Buď fit

Hasiči v MŠ

Divadlo – Hugo a Fugo

Svatý Martin v Hřebčinci

Koťata - andělé

Mikuláš a čerti v MŠ

Koťata v ZŠ

Naše škola