CS ES SS GS Cíle společnosti KOITO CZECH pro rok Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením strategicky plánovaných aktivit - Zavedení strategicky plánovaných obchodních aktivit - Zlepšení konkurenceschopnosti v nákladech na nakupované díly 2. Zlepšení kvality Splnění cílů zákaznické/interní kvality efektivním řízením Genby a 6S - Snížení kontaminace důkladným úklidem - Eliminace defektů způsobených lidskou chybou - Prevence defektů u zákazníka pomocí revize inspekčních standardů 3. Zlepšení produktivity Zlepšení výrobní efektivity a žádné přesčasy vizualizací výrobních ztrát - Vyvážená výroba - Vizualizace ztrát 4. Navýšení kapacit Navýšení výrobních kapacit optimalizací výroby, revizí interní a externí výroby a změnou layoutu - Plánovaná revize interní a externí výroby - Revize layoutu výrobního závodu 1. Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením strategicky plánovaných aktivit - Zavedení strategicky plánovaných obchodních aktivit - Zlepšení konkurenceschopnosti v nákladech na nakupované díly 2. Zlepšení kvality Splnění cílů zákaznické/interní kvality efektivním řízením Genby a 6S - Snížení kontaminace důkladným úklidem - Eliminace defektů způsobených lidskou chybou - Prevence defektů u zákazníka pomocí revize inspekčních standardů 3. Zlepšení produktivity Zlepšení výrobní efektivity a žádné přesčasy vizualizací výrobních ztrát - Vyvážená výroba - Vizualizace ztrát 4. Navýšení kapacit Navýšení výrobních kapacit optimalizací výroby, revizí interní a externí výroby a změnou layoutu - Plánovaná revize interní a externí výroby - Revize layoutu výrobního závodu Politika společnosti Spokojenost zákazníků Spokojenost zaměstnanců Spokojenost společnosti Všeobecná spokojenost Cíl: ・ Hodnocení dodavatelů: Eliminovat dodavatele spadající do hodnocení C. Cíle: ・ Prodloužení certifikátu ISO/TS a ISO ・ Interní zmetkovitost: méně než 1.54 % Cíle: ・ Pracovní úrazy: ne více než 12 úrazů I. a II. kategorie ・ Absence: Celková absence: méně než 7.02 % pracovního času Politiku a cíle společnosti připravil představitel IMS Junichi Inoue a schválil prezident společnosti Shinji Watanabe v Žatci v lednu Vydáno 01/2016 ・ KCZ nabízí atraktivní výrobky a služby, tak aby uspokojilo požadavky zákazníků ・ Zlepšení bezpečnosti, kvality, nákladů a dodávek na základě hesla „Zákazník na prvním místě“. ・ KCZ zajišťuje bezpečnost a zdraví zaměstnanců společnosti. ・ KCZ neustále zlepšuje pracovní prostředí. ・ KCZ se vždy řídí platnými českými zákony. ・ KCZ podporuje integraci ochrany životního prostředí. ・ KCZ neustále zlepšuje efektivnost integrovaného systému managementu. ・ KCZ přispívá harmonickou spoluprací k místnímu rozvoji regionu. ・ KCZ přispívá k rozvoji místního průmyslu vybudováním vzájemně důvěryhodných vztahů s dodavateli. Příloha A IMS/1-3verze 6 Cíl: ・ Zákaznické reklamace: Méně než 30 ppm v roce Tj. ne více než 60 oprávněných zákaznických reklamací v roce 2016 Průměrné snížení cen materiálů více než 0,5 % Výdaje vs prodeje méně než 9,5 % Hodnota kapitálových výdajů méně než 100 milionů Kč Motto: ● Stabilizace 6S ● Dodržování standardů ● Dohled na dodržování standardů Cíle pro výdaje hlavních položek: