CS ES SS GS Cíle společnosti KOITO CZECH pro rok 2016 1. Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PROF SVAR s.r.o. Tento dokument je v tištěné podobě neřízený, pokud není podepsán ředitelem společnosti !!! Příručka integrovaného systému managementu,
Advertisements

Řízení jakosti výrobků ve společnosti TESCOMA s.r.o.
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Optimalizace zásob ŠKODA AUTO a.s..
Efektivní obchodní portál
Integrovaný systém řízení (ISŘ)
Presentation Title.
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
PŘÍPRAVNÉ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 5. DUBNA 2004 PŘÍPRAVNÉ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 5.
HISTORICKÝ VÝVOJ 1900 Výrobková normalizace, vojenský průmysl
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
TKZ Polná spol. s r.o. od 1994 (1911) výrobce stavebního a nábytkového kování česká firma bez zahraniční spoluúčasti obrat - cca 210 mil. Kč počet zaměstnanců.
ARMOR Tiskové kazety nové generace. Představení skupiny ARMOR a společnosti ARMOR s.r.o. Skupina ARMOR - vznik 1922 ve Francii (Nantes) - dnes 16 obchodních.
Facility management ČSN EN
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Akční plán pro Evropu a resortní koncepce výzkumu a vývoje – návrh opatření v kompetenci jednotlivých resortů.
1.Management? 2.Management jakosti?
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Podniková ekonomika Personální činnost.
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu Průmyslová politika ve vazbě na automobilový průmysl Zasedání rady ředitelů AutoSAP.
Systém managementu jakosti QMS
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Liberalizovaný trh s elektrickou energií
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
1.Obsah marketingového řízení
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
ENERGETICKÝ MANAGEMENT MUNICIPALITY PORSENNA o.p.s.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Management systému řízení kvality
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Zásady SLP, ČSN EN ISO 15189:2003 SLP – správná laboratorní práce
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
BSC - Metoda Balanced Scorecard
Systém řízení moderního podniku Management system of modern company
POŽADAVKY NA SYSTÉM MANAGEMENTU – VOLBA STANDARDŮ
Hodnocení kvality a bezpečí zdravotních služeb
Prevence v právu životního prostředí Jana Dudová.
EKOINKUBÁTOR PODNIKOVÁ EKONOMIKA ENVIRONMENTÁLNÍ MANAGEMENT Ing. Eva Štěpánková ESF MU Katedra podnikového hospodářství
V.Prosperita organizace
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
Globální akční plán WHO pro zdraví pracovníků na období Pavel Urban Státní zdravotní ústav WHO spolupracující centrum pro pracovní lékařství.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
ENVIRONMENTÁLNÍ MANAGEMENT
Řízení majetku ve vazbě na zdrojovou náročnost
Vyhodnocení stavební zakázky
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Transkript prezentace:

CS ES SS GS Cíle společnosti KOITO CZECH pro rok Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením strategicky plánovaných aktivit - Zavedení strategicky plánovaných obchodních aktivit - Zlepšení konkurenceschopnosti v nákladech na nakupované díly 2. Zlepšení kvality Splnění cílů zákaznické/interní kvality efektivním řízením Genby a 6S - Snížení kontaminace důkladným úklidem - Eliminace defektů způsobených lidskou chybou - Prevence defektů u zákazníka pomocí revize inspekčních standardů 3. Zlepšení produktivity Zlepšení výrobní efektivity a žádné přesčasy vizualizací výrobních ztrát - Vyvážená výroba - Vizualizace ztrát 4. Navýšení kapacit Navýšení výrobních kapacit optimalizací výroby, revizí interní a externí výroby a změnou layoutu - Plánovaná revize interní a externí výroby - Revize layoutu výrobního závodu 1. Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením strategicky plánovaných aktivit - Zavedení strategicky plánovaných obchodních aktivit - Zlepšení konkurenceschopnosti v nákladech na nakupované díly 2. Zlepšení kvality Splnění cílů zákaznické/interní kvality efektivním řízením Genby a 6S - Snížení kontaminace důkladným úklidem - Eliminace defektů způsobených lidskou chybou - Prevence defektů u zákazníka pomocí revize inspekčních standardů 3. Zlepšení produktivity Zlepšení výrobní efektivity a žádné přesčasy vizualizací výrobních ztrát - Vyvážená výroba - Vizualizace ztrát 4. Navýšení kapacit Navýšení výrobních kapacit optimalizací výroby, revizí interní a externí výroby a změnou layoutu - Plánovaná revize interní a externí výroby - Revize layoutu výrobního závodu Politika společnosti Spokojenost zákazníků Spokojenost zaměstnanců Spokojenost společnosti Všeobecná spokojenost Cíl: ・ Hodnocení dodavatelů: Eliminovat dodavatele spadající do hodnocení C. Cíle: ・ Prodloužení certifikátu ISO/TS a ISO ・ Interní zmetkovitost: méně než 1.54 % Cíle: ・ Pracovní úrazy: ne více než 12 úrazů I. a II. kategorie ・ Absence: Celková absence: méně než 7.02 % pracovního času Politiku a cíle společnosti připravil představitel IMS Junichi Inoue a schválil prezident společnosti Shinji Watanabe v Žatci v lednu Vydáno 01/2016 ・ KCZ nabízí atraktivní výrobky a služby, tak aby uspokojilo požadavky zákazníků ・ Zlepšení bezpečnosti, kvality, nákladů a dodávek na základě hesla „Zákazník na prvním místě“. ・ KCZ zajišťuje bezpečnost a zdraví zaměstnanců společnosti. ・ KCZ neustále zlepšuje pracovní prostředí. ・ KCZ se vždy řídí platnými českými zákony. ・ KCZ podporuje integraci ochrany životního prostředí. ・ KCZ neustále zlepšuje efektivnost integrovaného systému managementu. ・ KCZ přispívá harmonickou spoluprací k místnímu rozvoji regionu. ・ KCZ přispívá k rozvoji místního průmyslu vybudováním vzájemně důvěryhodných vztahů s dodavateli. Příloha A IMS/1-3verze 6 Cíl: ・ Zákaznické reklamace: Méně než 30 ppm v roce Tj. ne více než 60 oprávněných zákaznických reklamací v roce 2016 Průměrné snížení cen materiálů více než 0,5 % Výdaje vs prodeje méně než 9,5 % Hodnota kapitálových výdajů méně než 100 milionů Kč Motto: ● Stabilizace 6S ● Dodržování standardů ● Dohled na dodržování standardů Cíle pro výdaje hlavních položek: