Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti
Způsob přihlášení odkaz na webové stránky SMO
Způsob přihlášení
Do výběrového řízení se žadatel přihlašuje prostřednictvím informačního systému PorteX. Žádáte o dotaci poprvé? Je nutné zřídit přístup do systému
Informační systém PorteX a povinné přílohy Součástí systému PorteX −rozpočet, personální zabezpečení a finanční zdroje, ukazatele projektu Na webových stránkách SMO −čestné prohlášení o podpoře de minimis, vyjádření SPOD ÚMOb k činnosti organizace
Povinná příloha Čestné prohlášení o podpoře de minimis – lze stáhnout z webových stránek
Povinná příloha Vyjádření ÚMOb k činnosti organizace týká se Sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi
Informační systém PorteX Pokud žádáte poprvé požádejte o zřízení přístupu do systému
Informační systém PorteX Záložka Poskytovatelé / Číselník poskytovatelů - kontrola údajů, v případě změny editace
Informační systém PorteX Záložka Poskytovatelé / Číselník adres posk. - kontrola údajů, v případě změny editace nebo nová adresa
Záložka Poskytovatelé / Číselník registrací - kontrola údajů, v případě změny editace nebo nová registrace Informační systém PorteX
Pokud je záložka Poskytovatelé doplněna dle aktuálního stavu, přejdeme na záložku Rozpočty / Projekty Informační systém PorteX
Lze vybrat „Nový projekt“ nebo „Nový podle vybraného“ Informační systém PorteX
NOVÝ PROJEKT Vybereme dotační oblast Nutno vyplnit všechny údaje ve všech záložkách –některé se předvyplňují, ostatní se musí vybrat nebo nově zadat Zaškrtávací pole Projekt EU - neoznačovat Informační systém PorteX
NOVÝ PROJEKT – tlačítko „Nový projekt“, výběr oblasti projektu Informační systém PorteX
Karta projektu Vyplníte všechny potřebné údaje
NOVÝ PODLE VYBRANÉHO Nutno vybrat projekt, který se bude kopírovat, výběr provedeme dvojklikem nebo označením projektu a potvrzení tlačítkem „Vybrat projekt“, poté tlačítko „Nový podle vybraného“ Všechny údaje o projektu, uvedené v žádosti, jsou zkopírovány z Vámi vybraného projektu (pravděpodobně rok 2015) ÚDAJE NUTNO AKTUALIZOVAT VČETNĚ VŠECH DAT A TERMÍNŮ Záložka „Opatření“ musí být ručně zadána, není vyplněna automaticky Informační systém PorteX
NOVÝ PODLE VYBRANÉHO – tlačítko „Nový podle vybraného“, otevře se přímo „Karta projektu“ Informační systém PorteX
Karta projektu / Záložka „Opatření“ - nutno vybrat dle 4. KP u služeb i aktivit, vyplňuje se postupně, je nezbytné zvolit hodnotu v každém řádku Informační systém PorteX
Karta projektu / Záložka „Opatření“ Po uložení výběru opatření se zobrazuje následovně Informační systém PorteX
Karta projektu / Záložka „Položky přihlášky“
nově „Odůvodnění žádosti“ nově „Účel použití peněžních prostředků“ odstraněn „Popis projektu“ Informační systém PorteX
Projekt byl založen, je nyní nutné založit období tlačítko „Nové období“, zadáte období realizace projektu Informační systém PorteX
V období je nutno vyplnit „Personální obsazení“, „Ukazatele“ a „Náklady a finanční zdroje“, jsou to povinné přílohy žádosti Systém je po vyplnění automaticky připojí k žádosti Informační systém PorteX
Karta personálního obsazení Uveďte všechny pozice, podílející se na zajištění projektu Informační systém PorteX
Karta ukazatele Uveďte předpoklad na rok 2016 Informační systém PorteX
Karta Náklady a finanční zdroje Náklady - vyplňte všechny náklady na projekt, tedy i ty, které nenárokujete z dotace, pole popis je pro upřesnění položky Informační systém PorteX
Karta Náklady a finanční zdroje Zdroje - uveďte všechny předpokládané zdroje Informační systém PorteX
Aby v povinných přílohách byla vyplněna všechna data, je nutné projekt propojit s předchozím projektem, tedy projektem roku 2015 Tlačítko „Předchozí projekty“ Informační systém PorteX
U projektu 2015 musíte mít vyplněny „Očekávané zdroje“ tj. zdroje již schválené a předpokládané do konce roku 2015 Očekávané zdroje vyplníte před vytvářením žádosti na nadcházející rok, tedy na rok 2016 Informační systém PorteX
Očekávané zdroje – budou použity v povinných přílohách v listu Excelu „Zdroje“ Informační systém PorteX
Karta Zadání očekávaných zdrojů Uveďte již schválené a předpokládané zdroje do konce roku 2015
Kontrola údajů - možno přímo v systému nebo přes „Report/náhled projektu“ Informační systém PorteX
Po kontrole dat projekt předáme ke zpracování Informační systém PorteX
Změna stavu projektové žádosti
Vytvoříme žádost EvAgend Podmínkou pro práci s elektronickým formulářem aplikace EvAgend je nutné mít nainstalovaný program 602xml filler Informační systém PorteX
Žádost EvAgend
Zkontrolujte žádost, případně doplňte údaje, pokud jsou označeny jako povinné a systém je nedoplnil, není možné přepisovat text nebo dělat úpravy ve formuláři EvAgend. Veškeré potřebné opravy se provádí pouze v systému PorteX, nikoliv ve vygenerovaném formuláři (nutné zpřístupnění projektu – kontaktujte administrátory) Doplňte/zaškrtněte seznam příloh, které jsou součástí žádosti Žádost EvAgend
Odeslání žádosti EvAgend
Žádost ve formuláři EvAgend odešleme přes symbol zeměkoule Žádost vytiskneme včetně povinných příloh, jsou součástí žádosti – „sestava.xls“ na konci žádosti EvAgend (netiskneme Report/náhled projektu) Doplníme ostatní povinné, popř. nepovinné přílohy a odešleme poštou nebo doručíme na podatelnu SMO Odeslání žádosti
V případě požadavku na zřízení přístupu do systému PorteX, dotazů týkajících se jednotlivých položek žádosti a povinných příloh či technických obtíží systému PorteX nás kontaktujte: Mgr. Pavla Šimoňáková Mgr. Jana Müllerová Tel.: Podpora
Děkuji za pozornost Přejeme hezký zbytek dne a hodně štěstí ve výběrovém řízení