Název studie Autoři prezentace Poznámka: Délka prezentace je 15 minut.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Petra Kábrtová Máchová Název materiálu:
Advertisements

Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
METODA LINEÁRNÍ SUPERPOZICE SUPERPOSITION THEOREM Metoda superpozice vychází z teze: Účinek součtu příčin = součtu následků jednotlivých příčin působících.
Kapitola 1: Popisná statistika jednoho souboru2  Matematická statistika je věda, která se zabývá studiem dat vykazujících náhodná kolísání.  Je možno.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Movie Maker uložení a sdílení filmů Co se všechno naučíme???
Hodnocení bakalářské práce. Formální náležitosti BP odevzdat ve 2 vyhotoveních a v elektronické podobě (PDF) Dodržet termín odevzdání Hodnotí vedoucí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Josef Ledvoň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
RŮZNOST KANCELÁŘSKÝCH BALÍKŮ je řada za sebou následujících snímků (slidů) předváděných na PREZENTACE monitoru počítače plátně prostřednictvím dataprojektoru.
Elektronická přihláška Studenti z ČR a SR použijí tento formulář ! Studenti bez rodného čísla použijí tento formulář !
Michaela Pospíšílová Radana Králová Tereza Průšová 3b, GJŠ.
Formální a obsahové požadavky na referát z odborných p ř edm ě t ů Referát Zpracoval Ing. Jan Weiser.
Autor: Mgr. Tomáš SládekGVH HořoviceVY_52_INOVACE_ZSV1_21 POZORNOST.
Aritmetický průměr Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika Datum.
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Grafy Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Microsoft Excel verze 2010 Mgr. Přemysl Kejzlar.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Komplexní systém hodnocení
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Elektronická přihláška
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Faktorová analýza cíl faktorové analýzy základní pojmy, postup
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Uvedení CLILu na školách První kroky
Pohyb tělesa Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Inf Vývojový diagram.
Pravidla srozumitelnosti projevu a instruování
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
MATEMATIKA Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Rovnice a graf přímé úměrnosti.
NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Střední hodnoty Udávají střed celé skupiny údajů, kolem kterého všechny hodnoty kolísají (analogie těžiště). Aritmetický průměr - vznikne součtem hodnot.
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba bakalářské práce
Badminton zajímavé ukázky
Nejistota měření Chyba měření - odchylka naměřené hodnoty od správné hodnoty → Nejistota měření Kombinovaná standartní nejistota: statistické (typ A) -
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
Prodeji produktu nebo služby
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno,
Efektivní a přesná práce
Školení zaměstnanců Sem zadejte téma..
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Digitální učební materiál
Nejistota měření Chyba měření - odchylka naměřené hodnoty od správné hodnoty → Nejistota měření Kombinovaná standartní nejistota: statistické (typ A) -
Střední zdravotnická škola Beroun
Hospodaření fiktivní firmy s využitím MS Excel
Lineární funkce a její vlastnosti
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
… jak přesně počítat s nepřesnými čísly
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Teorie chyb a vyrovnávací počet 2
Transkript prezentace:

Název studie Autoři prezentace Poznámka: Délka prezentace je 15 minut

Úvod (2-3 slidy) Stručná charakterizace nádorového onemocnění, které studujete. Neměli by zde chybět zejména informace, které budou nutné k pochopení účelu celé studie. Pokud sledujete marker, který by nemusel být publiku zcela znám, je nutného ho krátce, ale výstižně představit. Poznámka: Předpokládejte, že výsledky vaší studie budete prezentovat před onkology, tedy ne molekulárními biology.

Cíl studie (1-2 slidy) Zde jasně definujete cíle vaší studie.

Materiál a metody (1-2 slidy) Zde krátce a výstižně charakterizujete biologický materiál, včetně základních údajů o souboru pacientů, se kterým jste pracovali. Uveďte a krátce charakterizujte buněčnou linii, se kterou jste pracovali. Uvedete stěžejní metody vaší studie.

Výsledky (počet slidů závisí od množství získaných dat) Zde přehledně uvedete všechny vaše výsledky. Pro inspiraci jsou uvedeny následující slidy.

Výsledky (počet slidů závisí od množství získaných dat) Zde přehledně uvedete všechny vaše výsledky. Pro inspiraci jsou uvedeny následující slidy. Výsledky rozdělte do explorativní, trénikové a validační fáze. Vždy vysvětlete, na co jste v této fázi přišli.

Explorativní fáze Zde vložíte příslušnou heatmapu, a tabulku se signifikatníma miRNA

Tréninková fáze

U nejvíce signifikantních a těch, které se budou dále validovat in vitro vhodné přiložit grafické zobrazení

Korelace s klinickými daty (ROC analýzi nejvýce signifikantních miRNA, které budete charakterizovat dále (např. pomocí Kapplan- Meierovi analýzy)

Korelace s klinickými daty II

Zde vložte výsledky testů z validační fáze

In vitro část (rozsah opět závisí na množství dat). Zde uvedete všechny výsledky, kterých jste dosáhli v in-vitro části vašeho projektu (buněčný cyklus, apoptóza, viabilita, …). Zde především uvádějte grafy (viz. následující slidy).

Buněčný cyklus

Apoptóza

Viabilita

Migrace

Závěr a diskuze (1-2 slidy) Zde shrňte závěry vaší studie a krátce diskutujte vaše výsledky.