NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_12.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_18.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno- venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_13_Česká.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_17.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr. Brno- venkov, příspěvková organizace AUTOR: Tomanová Jana NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_05- Přídavná.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_05 Délka.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_15 J. K. Tyl
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_16 K. J. Erben
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_16_ Vánoce Téma: Vánoce
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_01 Dělitel a násobek
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_14 Český romantismus
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_13
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Kateřina Křížová
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_03
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_13_Vyvození písmene E
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_09 Romantismus_Francie
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
AUTOR: Kateřina Křížová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_16 poměr stupňovací
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_PRIDAVNA_JMENA Název materiálu:
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová
VY_32_INOVACE_01_Co je základem každé věty?
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
AUTOR: Kateřina Křížová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_18
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_12
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_05
Autor: Ing. Jitka Michálková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_04 příslovečná určení
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_16 Temperament
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_13 Romantismus Amerika
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_06 Česká moderna
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_13 Střídavé.
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_17
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_17 Realismus Anglie
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_18 Fyzika,
AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_14
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_19 Fyzika,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_19 avantgarda
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_12 větný rozbor pro 7.ročník TEMA : skladba ČÍSLO PROJEKTU: 2674/21/7.1.4/2011

Anotace Autor: Mgr. Kateřina Křížová Jazyk: čeština Výukový materiál je určen žákům základní školy 7. třídy Zaměření: Výukový materiál je zaměřen na souhrnný jazykový rozbor pro 7. ročník ZŠ. K danému souvětí jsou uvedeny jednotlivé úkoly, které by měli žáci 7. třídy zvládat. Za každým úkolem následuje řešení. Specifické potřeby: interaktivní tabule Klíčová slova: jazykový rozbor Klíčové kompetence: k učení, k řešení problému, komunikativní Na výukový materiál reagovali žáci pozitivně.

Větný rozbor

I když stále intenzivně procvičujeme vyjmenovaná slova, stále v nich chybujeme, proto je neustále opakujeme.

úkoly Vyhledej a urči přísudky. Kolik přísudků je? Jedná se o větu jednoduchou, souvětí? Podle čeho to poznáš? Urči větu hlavní a druh vedlejší věty. Zkus vedlejší větu převést na větný člen.

řešení Vyhledej a urči přísudky. procvičujeme (Přs); chybujeme (Přs); opakujeme(Přs) Kolik přísudků je? Jedná se o větu jednoduchou, souvětí? Podle čeho to poznáš? 3 – souvětí; podle počtu přísudků Urči větu hlavní a druh vedlejší věty. 1VV přípustková; 2VH; 3VH Zkus vedlejší větu převést na větný člen. I přes opakování…

úkoly V 1. větě urči větné členy. I když stále intenzivně procvičujeme vyjmenovaná slova

řešení V 1. větě urči větné členy. PUZ PUZ I když stále intenzivně PřsPksPt4 procvičujeme vyjmenovaná slova

úkoly Ve druhé a třetí větě urči slovní druhy stále v nich chybujeme, proto je neustále opakujeme.

řešení Ve druhé a třetí větě urči slovní druhy stále v nich chybujeme, proto je 6 5 neustále opakujeme.

úkoly Urči mluvnické kategorie Procvičujeme Od slovesa utvoř podmiňovací zp. minulý vyjmenovaná

řešení Urči mluvnické kategorie Procvičujeme – 1.os.; č.mn.; ozn.; přít.;činný byli bychom procvičovali Vyjmenovaná – 4.p.; č.mn.; druh tvrdá; mladý