DITTRICHOVA 21 128 01 PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT 800 133 331 CzechTrade ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU SLUŽBY.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora firem na trzích mimo EU Tomáš Rak ředitel odboru exportních služeb.
Advertisements

DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Úloha zahraničních kanceláří CzechTrade Tomáš Rak.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE Specifická hlediska obchodování s Ukrajinou CzechTrade Praha, Aleš Synek vedoucí zahraniční kanceláře.
Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade Konference Exportního klubu „Marketing a firemní komunikační politika“ 8. března 2004 Ing. Jitka Hanzlíčková.
STÁTY A JEJICH VLAJKY I.. ? BELGIE Oficiální název: Belgické království Hlavní město: Brusel Měna: Euro Obyvatelstvo: 10,5 miliónu.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu.
Česká exportní banka klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků Cesta k novým trhům.
Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…
PROJEKT „ AGENT“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07./2.4.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Konkurence schopnost českého zemědělství se stále snižuje Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Vznik a funkce bank. Co to vlastně banka je? Instituce, poskytující finanční služby Základní činnost – shromažďování volných peněžních prostředků Umožňuje.
Projekt zvýšení vývozu služeb Ing. Radek Vaníček Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Nové příležitosti pro české firmy na Ukrajině 15. května Praha Ing. Aleš Synek - CzechTrade Ukrajina - Kyjev.
EGAP- spolehlivý partner českého exportu Tomáš Krampera Ředitel pro akvizice a koordinaci procesů.
Úřad vlády ČR Odbor pro informování o evropských záležitostech Ing. Klára Nápravníková Grantové informační projekty OEZ 2006 Praha, 5. října 2006.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Trh, tržní vztahy Trh Představuje určitý prostor, kde se setkávají kupující a prodávající. Na trhu se uskutečňuje akt koupě a prodeje – dochází ke směně.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
Novinky na rok 2009 ODBORY PRODEJE A EXPORTNÍCH SLUŽEB.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU 8. ročník soutěže pro malé a střední exportéry Exportní cena DHL Nejúspěšnější klient CzechTrade 10. listopad 2005 Jitka.
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
CESTOVNÍ RUCH. Významná součást národního hospodářství (souvisí s ním další služby) – finance a pracovní příležitosti.souvisí s ním další služby Předpoklady.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Já a společnost Výchova k občanství ročník III
Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje.
Mgr. Robert Vindiš Chorvatsko CzechTrade Záhřeb. 2 2  kancelář v Záhřebu otevřena jako jedna z prvních kanceláří již v roce 1999  již od začátku zájem.
MSV Brno 2013 Klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků.
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE Regionální exportní místa CT PhDr. Adriana Dohnalová.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Pojistný trh nabídka a poptávka po pojistných produktech investování prostředků technických rezerv.
Projekt „PURE COSMOS – Úloha veřejné správy při podpoře konkurenceschopnosti malých a středních podniků“
Česko-čínské obchodní a ekonomické vztahy
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
EVROPSKÁ UNIE – VZNIK A VÝVOJ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Světová a národní gastronomie
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA a možnosti studia v zahraničí
EVROPA JAKO JEDEN ZE SVĚTADÍLŮ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Inovační potenciál České republiky
Základní informace o poskytovateli
Dobrá praxe Krajského úřadu Jihomoravského kraje
NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_Světadíly
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Veronika Poláčková Název materiálu:
Evropská unie Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Hlavní města Evropy VY_32_INOVACE_Ze
Technologické inovační centrum
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
EVROPSKÁ UNIE Hlavní orgány (11)
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Představení projektu.
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
Teritoriální setkání Ukrajina
CUBA KUBA Business on the Largest Island in the Caribbean
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B
INSTITUCE EVROPSKÉ UNIE
jak vám pomáháme ve východní evropě a v asii
TĚŽEBNÍ SEKTOR V LATINSKÉ AMERICE
Nábor z ČR do celého světa
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT CzechTrade ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU SLUŽBY PRO ROK

2 2 Zahraniční kanceláře CzechTrade

3 3 Evropa 23 Asie 6 Amerika 4 Afrika 1 Belgie (Brusel) Bulharsko (Sofie) Dánsko (Kodaň) Francie (Paříž) Chorvatsko (Záhřeb) Irsko (Dublin) Itálie (Milán) Litva (Vilnius) Lotyšsko (Riga) Německo (Kolín n.R.) Nizozemí (Rotterdam) Polsko (Varšava) Rakousko (Vídeň) Rumunsko (Bukurešť) Rusko (Jekatěrinburg, Moskva, Petrohrad) Srbsko (Bělehrad) Španělsko (Madrid) Švédsko (Stockholm) Turecko (Istanbul) Ukrajina (Kyjev) Velká Británie (Londýn) Čína (Šanghaj, Chengdu) Indie (Bombaj) Kazachstán (Almata) SAE (Dubaj) Vietnam (Ho Či Minovo Město) Brazílie (Sao Paulo) Kanada (Calgary) Mexiko (Mexico City) USA (Chicago) Egypt (Káhira)

4 4 SLUŽBY ZAHRANIČNÍCH KANCELÁŘÍ Exportní záměry firmy jsou řešeny vždy individuálně

5 5 Aktivní podpora rozvoje firmy na zahraničních trzích  vyhledání potenciálních obchodních partnerů  oslovení vybraných firem a představení nabízených výrobků a služeb  příprava osobních setkání potenciálních obchodních partnerů  asistence při prvních obchodních jednáních  asistence při zakládání zahraničního zastoupení firmy  zprostředkování konkrétních exportních příležitostí z teritoria  Úvodní hodnocení trhu - prověření možnosti uplatnění vývozních komodit na zahraničních trzích - novinka  Dlouhodobá exportní asistence na zahraničním trhu - novinka SLUŽBY ZAHRANIČNÍCH KANCELÁŘÍ

6 6 Prezentační akce v zahraničí  účast na VELETRZÍCH a VÝSTAVÁCH pod záštitou CzechTrade  více jak 50 plánovaných akcí v zahraničí  aktivní podpora firmy před její osobní účastí na veletrzích a výstavách (představení nabídky firmy vybraným potenciálním obchodním partnerům, pozvání na veletrh, sjednání schůzek)  individuální prezentace pro firmy (zajištění prostoru pro prezentaci, pozvání potenciálních obchodních partnerů, asistence během prezentace) Aktuální nabídka na SLUŽBY ZAHRANIČNÍCH KANCELÁŘÍ

7 7 Dlouhodobá exportní asistence Cíl nalézt místní partnery, rozvinout s těmito partnery pravidelnou komunikaci a firmě umožnit získání hlubšího povědomí o daném trhu Hlavní výhoda služby detailnější seznámení s produkty firmy užší, pravidelný kontakt dlouhodobé spektrum aktivit k pevnému ukotvení firmy na daném trhu

8 8 Náplň služby předávání aktuálních informací z teritoria zasílání aktuálních poptávek s komentářem získávání informací o konkurenci, příprava a organizace prezentace pracovní prostor pro kancelářskou činnost vč. technického zázemí kanceláře, možnost využití informačních zdrojů jednotlivých ZK CT, prostory pro jednání a vedení obchodních/pracovních schůzek podpora při registraci/certifikaci výrobku pro vybraný trh atd. Místo realizace všechny zahraniční kanceláře CzechTrade Dlouhodobá exportní asistence

9 9 Screening – úvodní zhodnocení zahraničního trhu Cíl služby předání nejzákladnějšího přehledu o situaci na trhu v daných teritoriích Výstup služby Krátká výstupní zpráva se základním přehledem trhu v zemi/teritoriu a reálnosti záměru uplatnit produkt na daném trhu Doporučení, příp. návrh vhodné navazující služby CT Cena služby 4 hodiny á 700 Kč/hod/ZK ve státech EU a USA/Kanada = 2.800,-Kč/ZK 6 hodiny á 700 Kč/hod/ZK v ostatních státech = 4,200,- Kč/ZK

10 Screening - výsledná tabulka ZK ChorvatskoZK ČínaZK UkrajinaZK RakouskoZK Turecko Základní informace o trhu,odhad nominální velikosti trhu a dynamiku růstu v % podmínky pro vstup, možné bariéry Hlavní hráči na trhu a webové odkazy Doporučení HODNOCENÍ ***** dynamicky rostoucí trh bez bariér vstupu na trh *** Rostoucí trh s výhradou pro vstup (specifikovat) ** Trh se zásadní výhradou pro vstup (specifikovat)* saturovaný trh **** Rostoucí trh s možnou bariérou vstupu (specifikovat) 10

11 ADRESÁŘ ČESKÝCH EXPORTÉRŮ

12 zajištění překladů vaší prezentace do 6 jazyků z výše uvedené nabídky 13 jazyků prezentujte svou firmu a své produkty na vysoce navštěvovaném portálu Adresáře exportérů a 33 internetových stránkách zahraničních kanceláří CzechTrade zprostředkovaně se představte na světových výstavách a veletrzích Distribuce:  zahraniční kanceláře CzechTrade  zastupitelských úřadů ČR po celém světě Adresář exportérů

13 DESIGN PRO EXPORT

14 Nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti  adresář designerů  semináře a workshopy  analýza stavu designu ve firmě  příspěvek CzechTrade na práci designéra = ,- Kč  cena za službu pro firmu = ,- Kč DESIGN PRO EXPORT

15 EXPORTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ EXPORTNÍ AKADEMIE

16 EXPORTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ EXPORTNÍ AKADEMIE  Odborné semináře s tématikou mezinárodního obchodu  Teritoriální semináře s řediteli ZK CT a vedoucími OEÚ  Exportní akademie  Firemní školení  e-learningový kurz : „How to make a Bid for the World Bank Project“ „International Trade Specialist“ Celou nabídku seminářů exportního vzdělávání CzechTrade na 1. pololetí 2010 naleznete na

17 Úspěšní klienti CzechTrade – kraj Karlovarský, Ústecký, Plzeňský a Jihočeský

CzechTrade Dittrichova 21, Praha 2 Zelená linka pro export: Děkuji Vám za pozornost. Mgr. Vladimír Degťar