Inf Sociální sítě Facebook. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0608 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sociální sítě.
Advertisements

Sociální sítě II Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Sociální sítě.
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
Sociální sítě Štěpán Hýža.
Úvod do počítačových sítí
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Inf Počítač a životní prostředí. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Inf Analogová a digitální televize. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Ztrátová a bezztrátová komprese zvuku. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Analogové a digitální zařízení. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Sítě mobilních telefonů a GPS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf WWW – World Wide Web. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Informatika – Datové sítě
Inf Struktura sítě internet. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Inf Webová stránka, princip HTML a CSS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Informatika – Práce se vzorci. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Technická mechanika – Čepové tření
Inf Příklady použití grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Inf Tvorba webu – struktura webu. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Informatika – Podmíněné formátování. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Informatika – Úvod do MS Powerpoint. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Složky, soubory a objekty. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Inf Formáty zvukových souborů a videosouborů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Struktura datových sítí. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Inf Normy pro citování knih a dalších zdrojů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Mutlimédia. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu:
Číselné soustavy - převody
Převody čísel. soustav - opakování
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Výroba eurooken - video
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inf Bezpečný počítač.
Fyzika – Asynchronní elektromotor
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Konstrukce a výroba oken
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inf Elektronická komunikace
Inf Cykly ve vývojových diagramech
seznámení S TabulkovýM kalkulátorEM Microsoft Office excel 2007
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inf Princip streamování videa a hudby
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Karnaughovy mapy – tři proměnné
Inf Prezentace informací
Zájmy -aktivačně motivační vlastnosti
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Fyzika – Zesilovač.
Fyzika – Přenosová soustava ČR
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inf Algoritmus.
Základní pojmy při používání Internetu
Inf Tabulkový procesor
Software počítače – rozdělení podle finanční dostupnosti
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Inf Barevné ladění dokumentů
Inf Tvorba WWW – tabulky a seznamy
Informatika – Funkce KDYŽ
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Ukládání dat v paměti počítače
Inf Ovládání operačního systému
Číselné soustavy - Opakování
Inf Formáty grafických souborů
Fyzika – Jednoduchý elektrický obvod
Matematika Parabola.
ELEKTROTECHNIKA Řazení kondenzátorů – sériové řazení
Technické prostředky v požární ochraně
Fyzika – Usměrňovače.
MATEMATIKA Mocniny s přirozeným exponentem
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Transkript prezentace:

Inf Sociální sítě Facebook

Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu: 07_02_32_INOVACE_10

Předmět: INF Ročník: 3. Jméno autora: Jan Mlčůch Škola: SPŠ Hranice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jan Mlčůch Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. Anotace: Žák se seznámí s přínosy a riziky sociálních sítí a bezpečností zveřejňování informací na internetu. Klíčová slova: sociální sít, Facebook Sociální sítě – Facebook

Sociální sítě – přínos a rizika  sociální sít je dnes asi nejviditelnější projev nových funkcí webu  Facebook  vznikl jako společenská síť studentů Harwardské univerzity v roce 2003  Marku Zuckerbergerovi se zdáli ostatní sítě příliš uzavřené a svazující  od roku 2006 se Facebook otevřel všem uživatelům  nyní jej spravuje společnost s ručením omezeným vlastněná jeho zakladatelem  nabízí množství aplikací  je financován z cílené reklamy a poplatků za služby a aplikace

Možnosti a výhody Facebooku  Facebook vytváří určitý svět plný přátel a přátel přátel  možnosti sdílení myšlenek, fotek, zájmů atd.  sociální sítě se také snaží napodobit osobní komunikaci – smajlíci, šťouchnutí atd.

Rizika sociálních sítí  jsou často podceňována  obecně se dá říci, že při jakémkoli užívání počítače připojeného na internet je potřeba používat rozum a dělat vše s rozvahou  je podstatné mít na paměti:  z webu se nedá nic smazat  cokoli už jednou napíšeme, uložíme nebo nahrajeme je tam navždy  jakmile je to spojeno s naším jménem dá se to dohledat  webové servery odstraněné záznamy fyzicky nelikvidují, pouze k nim dají atribut smazáno (ten lze také smazat)  kdokoli čte naše informace, může si je uložit a sám opět na web vystavit – fotky z mejdanu se vašemu budoucímu zaměstnavateli možná nebudou zdát tak vtipné jako vám

Rizika sociálních sítí  je podstatné mít na paměti:  zaznamenáno je úplně vše  každé slovo, klepnutí myší, vše, co na sociální síti děláte se archivuje  z masy informací se dá vyčíst mnoho  od toho, jak vypadáte, co vás baví, jaké máte přednosti a slabiny až po to, kdy nebude u vás doma nikdo a jaké zajímavé věci doma máte  licenční smlouva by měla být srozumitelná  často obsahuje ujednání, že cokoli na sít uložíte je jejím majetkem, který může její vlastník komukoli prodat  soukromí neexistuje  informace z vašeho profilu vidí ve výchozím nastavení téměř celý svět

Použité zdroje Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jan Mlčůch Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. ROUBAL, Pavel. Informatika a výpočetní technika pro střední školy : Teoretická učebnice. 1. vyd. Brno : CP Books, a. s., c s. ISBN , 16:53. File: F_icon.svg [ ]. Dostupné z: Veškeré použité obrázky (kliparty) pocházejí z obsahu webu Office.com.