KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLNÍ ZPRÁVY O PŘEDBĚŽNÝCH VÝSLEDCÍCH MZ V ROCE 2011 PRVNÍ Z KROKŮ VYUŽITÍ STÁTNÍ MATURITY PRO ZVÝŠENÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ NA SŠ.
Advertisements

Konference Asociace aktivních škol
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Podpora meziobecní spolupráce
Našim prvořadým úkolem je nabídnout firmám co nejširší sortiment služeb v jednom balíčku. Projekty jsou sestavovány na základě potřeb našich klientů.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Vize, Strategie, Cíle.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Nabídka personálních služeb
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Hodnocení škol a školských zařízení
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
Taktická příprava Michal Lehnert.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
Zkušenosti se zavedením hodnocení zaměstnanců Vetropack Moravia Glass a.s. Kyjov Ing. Křižková Lenka Vedoucí mezd a personalistiky Ostrava
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Kurz rodinného poradenství pro pracovníky pomáhajících profesí KOORDINACE SLUŽEB V PÉČI O KLIENTA V RT.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
marketingové poradenství
Komunikace s rodiči.
Rozhodovací procesy.
Moderní personalistika DS 2009/
Strategie prodeje textilního zboží
Metodika posouzení Metody, techniky, postupy. Klíčová otázka: n Jak provést posouzení, aby co nejlépe reflektovalo situaci uživatele služby?
MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
MAnagement.
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
Psaní právních dokumentů
Assessment centrum.
aneb Assessment Centre a Development Centre
Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.
AUDIT ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNICÍCH Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vítáme Vás.
Psychologie v obchodní činnosti firmy
Assessment centrum.
Kontrola. Kontrola Kontrola Kontrola je proces sledování reality, zjišťování, zda se vyvíjí žádoucím směrem, rozbor příčin případných odchylek a přijetí.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Vítáme Vás.
Presentation Title 1st September 2002
Assessment centrum.
Transkript prezentace:

KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač

Kladete si stejné otázky ? Mám ty správné lidi pro obchod? Jsou moji obchodníci efektivní? Vyplatí se mi více obchodníků? Kolik lidí vůbec potřebuji? Jak je motivovat k vyšším výkonům? Je obchodní oddělení správně nastaveno? Co změnit, abych více vydělával?

MANAŽERSKÝ TEST FÁZE OBCHODU OBCHODNÍ TEST SPOLUJÍZDA ANALÝZA PROCESU JEDNÁNÍ OBCHODNÍ AUDIT

OBCHODNÍ TEST MANAŽERSKÝ TEST SPOLUJÍZDA -úsudek, cit pro obchod -Vyjadřování, charakter -Rozlišovací schopnosti -Psychologicky pohled -Zpětná vazby z terénu ZÁKLADNÍ KÁMEN ANALÝZA PROCESU JEDNÁNÍ FÁZE OBCHODU -Vyhledání zákazníka -Příprava na schůzku -Analýza potřeb a jednání -Uzavírání obchodu -Návrh změn a doporučení -Modelové situace NADSTAVBA OBCHODNÍ AUDIT Komplexní prověrka obchodu -Dvouměsíční prověrka obchodu -Silné a slabé stránky obchodu -Struktura týmu, procesy, taktika -Uzavírání obchodu -Teoretický a praktický trénink -Doporučení, komplexní přístup KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ

Spolujízda a zpětná vazba Cíl : Vyhodnotit úroveň jednání obchodníka v terénu Popis : Jedná se o přítomnost zkušeného kouče při návštěvě obchodníka u zákazníka. Následné vyhodnocení průběhu jednání a zpětná vazba vedení firmy (+obchodníkovi) Jak to probíhá : 1.Dohnete se s koučem na termínu, kdy vyjede s obchodníkeme do terénu. 2.Na jednání jsou zaznamenány jak obsahové, tak formální aspekty do posledního detailu 3.Celé jednání je též hodnoceno z pohledu orientace na cíl a stanovené taktiky. 4.Závěrem spolujízdy ji vyhotovení posudku – rozboru daného jednání a zpětná vazba.

Analýza procesu jednání Cíl : Vyhodnotit úroveň všech fází jednání Popis : Kontrola, vyhodnocení a analýza všech kroků vedoucích od počátku (vyhledání kontaktu) až do finalizace(uzavření obchodu) Tzn. Vyhodnocení vyhledávání zákazníka, telefonického kontaktu, přípravy na schůzku, analýza potřeb, příprava nabídky, jednání, uzavírání obchodu Součástí produktu je návrh změn a doporučení Jak to probíhá : 1.Kouč ve spolupráci s vedením firmy stanoví termín zahájení procesu jednání. 2.V1. akvizice : Obchodník obdrží za úkol vyhledat zcela nového zákazníka 3.V2 : account Obchodník obdrží za úkol vytipovat zákazník pro vytěžení potenciálu 4.Kouč a psycholog sledují práci obchodníka od prvopočátku včetně písemné komunikace, telefonů, návštěv, reportu. 5.Je vystavena podrobná hodnotící zpráva 6.Navrženy a doporučeny body pro zlepšení

Fáze obchodu Cíl : Porozumět a vnímat systém návazných obchodních kroků Popis : Dynamické školení formou teoretické a treningové části. Praktické vysvětlení postupu. Součástí je nácviku modelových situací Jak to probíhá : 1.Dopolední teoretická část představí základní kameny postupu při jednání. 2.Např. : jaké jsou osvědčené zdroje pro vyhledávání zákazníka, jak zákazníky hodnotit, třídit, co je nutné udělat před schůzkou, co po schůzce. Jaké musí být navazující kroky. Překonávní námitek. Čím se řídit při uzavírání obchodu. 3.Odpolední praktická číst se zaměří na procvičení : A) domluvení si schůzky B) obsah jednání C) překonání námitek.

Obchodní audit Cíl : Kompletní prověrka ochodního oddělení Popis : Dvouměsíční prověrka kompletního obchodního oddělení Hodnocení silných a slabých stránky obchodního oddělení Struktura týmu, osoby, procesy, taktika vůči zákazníkovi, používané metody) Doporučení a trening Jak to probíhá : 1.Obdržíte harmonoram kroků pro prověření Vašeho obchodního týmu. 2.Vaši společnost začnou navštěvovat externisté z oboru obchodu, managmentu, psychologie. 3.Postupně se bude hodnotit : prodejní plán, struktura obchodního týmu, osoby, prodejní taktika, vývoj rentability zákazníků, jejich počtu atd. 4.Závěrem je navržení nápravných kroků včetně vyškolení personálu.

do kvalitního obchodníka se investovat vyplatí …