Zpracovaly: Ing. Elena Tomanová - PhDr. Miroslava Borovcová -
„Team building“ aktivity?
Představujeme se jinak, než prezentacemi
Představujeme se jinak, než prezentacemi
gear.com/npuz/puz.php?c=v&id= &k= Máte rádi „puzzle“?
„Puzzle“ prezentace Studenti připraví klasickou presentaci o škole / městě v Power Point (maximálně 10 slajdů) a uloží ji jako jednotlivé obrázky, ty pak převedou do formy puzzle pomocí - příkladhttp:// Partneři jednotlivé slajdy s obrázky i texty složí. Aktivita: k prezentaci vytvořené otázky např. kvíz v Hot Potatoes nebo v Googledocs, xat, quizrevolution apod.
„Puzzle“ prezentace Prezentace v PP a zvlášť puzzle některých obrázků či detailu z obrázku z prezentace. Úkolem partnerů je obrázek složit a napsat partnerům, o jaký objekt (jakou budovu, sochu koho apod.) se jedná.
Máte rádi křížovky?
Máte rádi křížovky?
Kvizy, diskuze, průzkumy Pojďte si zasoutěžit: Nový kviz vytvoříte na adrese: Soutěžit můžete na adrese:
Dotazníky pomocí nástroje k interaktivnímu vyučování Socrative Nástroj k on-line testům, dotazníkům, anketám a hlasování Skupina studentů v jedné zemi vytvoří dotazník na zvolené téma, studenti ve druhé zemi odpovídají pomocí mobilů či tabletů a všichni vidí výsledky v reálném čase na plátně/monitoru. Vhodné k paralelní komunikaci
Free board game templates word_games.html word_games.html pt_games.html pt_games.html reate_Your_Own_Printable_Board_Ga me reate_Your_Own_Printable_Board_Ga me ardgames/ ardgames/ games/pptgames/index.html games/pptgames/index.html b/board-game-templates b/board-game-templates
„Blind meeting“ Studenti se seznámí pomocí dopisů a krátkých videí a napíšou si o každém z partnerů stručné poznámky. Ve škole jsme pak napřed zahraje hra „Who is who“, aby žáci pochopili princip otázek, kterými se co nejrychleji dozvědí, kdo je ta druhá osoba. Na společném chatu se studenti přihlásí do twinspace a na chat, ale pak si vymění počítače tak, aby každý seděl u nějakého jiného. Každá dvojice (Čech a zahraniční partner) pak má 5 minut na to, aby pomocí zjišťovacích otázek přišli na to, jak se jmenuje jejich partner. Např.
„JÁ V ČÍSLECH“ Žáci napíší text o sobě tak, aby obsahoval co nejvíce číselných údajů. Čísla vypíší číslicemi např. do takovéhoto obrázku a předají partnerovi Partner klade ano/ne otázky ( , na zeď profilu), nakonec napíše o novém kamarádovi krátký text oba texty se nakonec porovnají
„JÁ NA PLAKÁTU“ Obdobné s předcházející aktivitou, tentokrát s vizuální oporou ve formě plakátu či koláže z fotografií a klipartů
DĚKUJEME ZA POZORNOST, PŘEJEME VÁM HODNĚ KREATIVITY PŘI VYMÝŠLENÍ DALŠÍCH NÁPADŮ TAK, ABY VAŠE PROJEKTY BYLY VŽDY VELMI KOMUNIKATIVNÍ
Děkujeme za pozornost