Zpracovaly: Ing. Elena Tomanová - PhDr. Miroslava Borovcová -

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Advertisements

Úprava fotografií - koláž
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
INFORMATIKA 8 MS Word III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING PRO ZAČÁTEČNÍKY. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
IES Menéndez Pidal, Avilés, Spain Gymnázium V. Mýto, Czech Rep. St Brigid´s College, Derry, Northern Ireland.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – Logické operace – oříznutí,
Anotace: Tvoříme pozvánky Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák píše správně.
Flat shapes - obvod geometrických útvarů - matematika Holasová Alena - ZŠ a MŠ Ostrava - Zábřeh, Kosmonautů 15 Metodické pokyny pro učitele Předmět:
PŘEDSTAVENÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY VYUŽÍVAJÍCÍ ICT PRO ŽÁKY Vypracovala: Ilona Plocková.
Nová učebnice latiny nakladatelství Veritas
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Jak na Prezentace? Power Point ZŠ Jiráskova Benešov
ANOTACEPrezentace obsahuje informace o elektronické komunikaci, využití u. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žáci si vytvoří ovou.
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
JAK TO VŠECHNO ZAČALO TY POZNÁŠ MNE, JÁ POZNÁM TEBE 2. SVĚTOVÁ VÁLKA - HISTORICKÝ KONTEXT ŽIVOTOPISY POLITICKÝCH VŮDCŮ INTERAKTIVNÍ MAPA PAMÁTNÝCH MÍST.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Sada č. XIV Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
INFORMATIKA 7 Záhlaví stránky III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 7 Velikost a styl písma III2 - I7- 15.
2. změňte logo na pozadí předlohy snímku ze zelené bubliny na usměvavé sluníčko Procvičování prezentace 1. Klepnutím a přepisem vložte libovolný nadpis.
2. LMS Unifor. E-learning vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci.
Multimédia Multimediální prezentace Ročník: 8 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Multimédia 1 Ověřeno ve výuce:
ETWINNING & COMENIUS PROJEKTY SPOLUPRÁCE NA DÁLKU.
1 Prezentace - Úvod Ing, Jiří Hejhal. 2 Moudrost Nestačí jenom být dobrý. Musí se to dát vědět.
INFORMATIKA 8 WordArt - aplikace III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: listopad.
Office I. Miroslav Lorenc.
Distanční vzdělávání na VŠFS
INFORMATIKA 9 MS Excel I. III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Ivana Brabcová. ZŠ Ľudovíta Štúra, Modra (SK) Stanislava Bojkovská Šk.rok 2005/2006  Projekt probíhal v německém, českém, slovenském jazyce.  Naším.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Interaktivní program Alf pro tvorbu testových úloh
Práce s daty – aplikace II.
Základní informace k projektu Zapiš se do dějin Jakub Kočí, Klára Ludvíková Letní semestr 2015.
VY_I/2_INOVACE_70_ Miroslav Kaňok. OBSAH Způsoby práce s em Příklad registrace Příjem pošty Odeslání pošty Úkoly.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
CZ.1.07/2.2.00/ Centrum interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení Těší mě, já jsem IS, Informační systém.
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Dopis Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Název: Internet DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_11 Šablona číslo: VII.Sada číslo: 3.Pořadové číslo DUM:11. Autor:Mgr. Milan Žižka.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Společnost Autor: Mgr. Miluše Džuberová KOMUNIKACE slovem písmem gestem dotekem.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
INZERÁT Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
Zpracovali: Ing. Alena Zitová, Ing. Alena Nechutová (SOŠ Nové Město na Moravě) * Žákovský minipodnik 1.
Anotace: Prezentace je určena žákům 5. ročníku, slouží k seznámení žáků s internetem, jeho nejčastější používání, varování před některými nástrahami a.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
IKT ALIK.CZ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vzor individuální prezentace
Možnosti audio-vizuálních aplikací v IS MU Mgr. Jitka Daňková
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_ČESKÝ JAZYK
Práva dítěte Výchova k občanství
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Stanislava Andršová Josef Vlach
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Transkript prezentace:

Zpracovaly: Ing. Elena Tomanová - PhDr. Miroslava Borovcová -

„Team building“ aktivity?

Představujeme se jinak, než prezentacemi

Představujeme se jinak, než prezentacemi

gear.com/npuz/puz.php?c=v&id= &k= Máte rádi „puzzle“?

„Puzzle“ prezentace Studenti připraví klasickou presentaci o škole / městě v Power Point (maximálně 10 slajdů) a uloží ji jako jednotlivé obrázky, ty pak převedou do formy puzzle pomocí - příkladhttp:// Partneři jednotlivé slajdy s obrázky i texty složí. Aktivita: k prezentaci vytvořené otázky např. kvíz v Hot Potatoes nebo v Googledocs, xat, quizrevolution apod.

„Puzzle“ prezentace Prezentace v PP a zvlášť puzzle některých obrázků či detailu z obrázku z prezentace. Úkolem partnerů je obrázek složit a napsat partnerům, o jaký objekt (jakou budovu, sochu koho apod.) se jedná.

Máte rádi křížovky?

Máte rádi křížovky?

Kvizy, diskuze, průzkumy Pojďte si zasoutěžit: Nový kviz vytvoříte na adrese: Soutěžit můžete na adrese:

Dotazníky pomocí nástroje k interaktivnímu vyučování Socrative Nástroj k on-line testům, dotazníkům, anketám a hlasování Skupina studentů v jedné zemi vytvoří dotazník na zvolené téma, studenti ve druhé zemi odpovídají pomocí mobilů či tabletů a všichni vidí výsledky v reálném čase na plátně/monitoru. Vhodné k paralelní komunikaci

Free board game templates word_games.html word_games.html pt_games.html pt_games.html reate_Your_Own_Printable_Board_Ga me reate_Your_Own_Printable_Board_Ga me ardgames/ ardgames/ games/pptgames/index.html games/pptgames/index.html b/board-game-templates b/board-game-templates

„Blind meeting“ Studenti se seznámí pomocí dopisů a krátkých videí a napíšou si o každém z partnerů stručné poznámky. Ve škole jsme pak napřed zahraje hra „Who is who“, aby žáci pochopili princip otázek, kterými se co nejrychleji dozvědí, kdo je ta druhá osoba. Na společném chatu se studenti přihlásí do twinspace a na chat, ale pak si vymění počítače tak, aby každý seděl u nějakého jiného. Každá dvojice (Čech a zahraniční partner) pak má 5 minut na to, aby pomocí zjišťovacích otázek přišli na to, jak se jmenuje jejich partner. Např.

„JÁ V ČÍSLECH“ Žáci napíší text o sobě tak, aby obsahoval co nejvíce číselných údajů. Čísla vypíší číslicemi např. do takovéhoto obrázku a předají partnerovi Partner klade ano/ne otázky ( , na zeď profilu), nakonec napíše o novém kamarádovi krátký text oba texty se nakonec porovnají

„JÁ NA PLAKÁTU“ Obdobné s předcházející aktivitou, tentokrát s vizuální oporou ve formě plakátu či koláže z fotografií a klipartů

DĚKUJEME ZA POZORNOST, PŘEJEME VÁM HODNĚ KREATIVITY PŘI VYMÝŠLENÍ DALŠÍCH NÁPADŮ TAK, ABY VAŠE PROJEKTY BYLY VŽDY VELMI KOMUNIKATIVNÍ

Děkujeme za pozornost