Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Advertisements

I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ MŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ ZŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.
Dotace pro MŠ a ZŠ přes ŠABLONY MěÚ Holice,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Administrace projektu (finanční část) Pracovní workshop pro příjemce – 2. výzva PO 1, 2. GG
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Excelentní výzkum Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
 Schválení šablon – začátek dubna 2016 (vyjednávání s EK)  Avízo výzvy – duben 2016  První výzva (vlna) – květen 2016  Právní akt o poskytnutí podpory.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Gramotnosti Praha, 9. února 2016 Mgr. Jakub Krátký.
Šablony a Animace aktuální informace k MAS ROKYTNÁ, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice IČ:
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Praha, duben 2016.
Portál IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Mgr. Jaroslav Křivánek Prostějov venkov o.p.s.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Cíl a identifikace výzvy
Šablony.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE VÝZEV č. 02_16_023 a 02_16_023
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ Výzva č. 02_16_022: pro MŠ a ZŠ v krajích.
Seminář pro žadatele IROP
MAP – Místní akční plán ORP RK
Individuální projekt OP VVV
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Šablony OP VVV a podpora nadání
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Animace škol (šablony)
Plán vzdělávacích aktivit
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Výzvy k předkládání žádostí o podporu MAS Podhorácko - IROP
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064 OP VVV Semináře MAS,
Výzva č. 02_18_06 OP VVV Pro žadatele
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ 11. jednání Řídicího výboru IPRÚ
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Š A B L O N Y II.
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Vzorový projekt pro ZŠ.
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Vítejte na třetí místní konferenci
Vzorový projekt pro gymnázia
OP VVV Výzva Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – šablony II Setkání zástupců škol
Vzorový projekt pro ZŠ.
ŠABLONY II Výzva č. 02_18_063 OP VVV Pro žadatele.
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Transkript prezentace:

Příprava žádosti a realizace projektu

Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání školám Doporučení, které šablony volit (škola si volí minimálně jednu šablonu z oblasti, která bude vyhodnocena jako nejslabší vzhledem k celorepublikovému průměru) Na závěr projektu evaluace v dotazníku – k jakým změnám došlo Jak identifikovat oblasti pro rozvoj školy?

Sestavení projektu Jak zhodnotit časové a administrativní kapacity? Zvážit objem aktivit, které je škola schopná během 2leté realizace zvládnout Kvalitní řízení projektu Výběr dalších pracovníků, kteří se zúčastní projektu

Žadatel aktivity nevytváří. Žadatel aktivity volí. Aktivita = šablona Žadatel nevytváří položky rozpočtu. Žadatel rozpočet sestavuje volbou šablon Sestavení projektu Rozpočet = součet částek zvolených šablon do maximální výše dané výpočtem Maximum = Kč Kč na dítě/žáka

Příklad sestavení projektu Jednotlivé šablony může škola zvolit vícekrát podle toho, kolik pedagogických pracovníků chce vzdělat, nebo podle velikosti úvazku a délky služby personální podpory Příklad č. 1: Projekt složený z více šablon tematicky souvisejících – žadatelem je mateřská škola Aktivita č. I/1.5 Chůva – personální podpora MŠ (škola zvolí šablonu tolikrát, kolik měsíců bude tuto službu potřebovat. Na jeden rok 0,5 úvazku zvolí 12krát apod.) Aktivita č. I/2.4 Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ Aktivita č. I/2.6 Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv (pro MŠ)

Příklad sestavení rozpočtu 1 Škola má ve školním roce, ve kterém podává žádost, 100 dětí/žáků. Škola může čerpat maximálně: (100 x 2200) = Kč

Příklad sestavení rozpočtu 2 Součástí právnické osoby je základní škola se 120 žáky a mateřská škola s 28 dětmi. Škola jako celá právnická osoba může čerpat maximálně (148 x 2200) = Kč Poměrné čerpání pro MŠ a ZŠ: MŠ: max (28 x 2200) = Kč ZŠ: max (120 x 2200) = Kč

Příklady výstupů projektu Personální šablony: 1 měsíc práce DVPP: Absolvent DVPP Spolupráce pedagogů: účastník spolupráce Kluby: Ucelený proces vybavení a realizace klubu pro skupinu žáků Setkávání s rodiči: Realizovaná setkání

Indikátory 2 typy: Indikátory na šabloně a indikátory na projektu: Příklad DVPP: Indikátory na šabloně Počet podpořených osob – pracovníci ve vzdělávání ( ) Indikátor na projektu Počet pracovníku ve vzdělávání, kteří v praxi uplatňují nově získané poznatky ( ) Samostatná příloha – seznam indikátorů + kalkulačka pro nastavení indikátorů: bude zveřejněno u výzvy

1)Pro administrativní kontrolu Čestné prohlášení (vždy součástí zprávy o realizaci, nejedná se o samostatný dokument) Skeny dokumentů Osvědčení Prezenční listiny (vzory) Záznamy setkání (vzory) Smlouvy 2) Pro kontrolu na místě Originály dokumentů Výkazy práce (u personálních šablon) Třídní knihy Příklady dokládání výstupů projektu

Způsobilost výdajů u šablon Částky jednotlivých šablon jsou stanoveny na základě průzkumu trhu a komunikace s EK Výdaj je způsobilý, je-li doložen a schválen výstup Rozložení dotace na jednotlivé druhy výdajů a jejich výše je v kompetenci ředitele školy Podpora bude poskytnuta formou neinvestiční dotace Výdaje se nevykazují

Hodnocení a schvalování projektů Proces schvalování: od podání žádosti v IS KP14+ do vydání právního aktu Nejdéle 5 měsíců právní akt o poskytnutí/převodu podpory: 40 PD kontrola přijatelnosti a formálních náležitostí: 30 PD

Děkujeme za pozornost.