Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Číslo v digitálním archivu školy
Cíl reklamy, druhy, její využití a samostatné sestavení
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Marketingová komunikace
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Marketingový mix Produkt.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_01 Název materiáluReklama.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ Nekalá soutěž Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5. CZ.1.07/1.5.00/
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_12_INOVACE_3104_divadlo Téma: Divadlo Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_3301_ mince Téma: Mince aneb od duhovky ke koruně Číslo.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Cenové triky.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Vítejte na Marketingu.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: ICT ve výuce
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Marketingová komunikace
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Psychologické působení propagace
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Piktogram reklama logo
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Obchod, trh Základy hospodaření.
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Datum vytvoření: Datum ověření:

Anotace Prezentace je určena pro žáky ročníku, vzdělávací oblast Člověk a společnost, tematický okruh Finance v domácnosti. Zabývá se problematikou reklamy, seznamuje žáky s tím, co je reklama, jaké jsou její cíle, klady a zápory. Materiál doporučuji promítat na interaktivní tabuli, jelikož na závěr je pro žáky připraven úkol, kdy po shlédnutí starých reklam (z roku 1994) odpovídají na otázky a diskutují i nad otázkou klamavé reklamy a psychologických triků, které mají člověka ovlivnit při výběru zboží. Prezentace je doplněna animacemi, díky nimž mají žáci před zobrazením řešení možnost samostatně přemýšlet, a hypertextovým odkazem na video (je tedy nutné připojení na internet a možnost zvukového přehrávání).

REKLAMA a její klady a zápory

Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo z latinského slova clamare = křičet, volat.

Cíle REKLAMY informovat přesvědčovat připomínat Reklama se snaží o vyvolání odezvy u cílového publika.

informovat - tato reklama se využívá při zavádění nových produktů - v takovém případě je úkolem vytvořit poptávku přesvědčit - tato reklama se využívá ve chvíli, kdy roste konkurence - má přesvědčit spotřebitele, že nabízí nejvyšší kvalitu připomínat - tato reklama je velice důležitá pro vyzrálé výrobky - cílem je nedovolit spotřebitelům, aby na daný výrobek zapomněli

Hlavní cíle REKLAMY zvýšení nebo udržení zisku zavedení nového či inovovaného produktu či služby snaha o větší známost značky či produktu zlepšení image značky, zlepšení a upevnění pověsti firmy

Klady REKLAMY má informativní povahu – určuje ceny výrobků v prodeji, místo prodeje výrobku apod., čímž usnadňuje rozhodování zákazníka podporuje soutěžení a posiluje konkurenci přináší možnost, jak může nová firma přilákat zákazníky

Zápory REKLAMY psychologický charakter - ovlivňuje chování spotřebitele a jeho preference z reklamy nelze rozpoznat kvalitu výrobku navozuje u spotřebitelů klamné představy

Podívejte se na reklamy a odpovězte na otázky

Jaké výrobky byly propagovány? Vzpomeneš si alespoň na 3? žvýkačky, káva, máslo, mycí prostředek, Miss ČR, šampon, majolka Znal jsi nějakou ze zmíněných značek výrobků? Vzpomeneš si alespoň na jeden použitý reklamní slogan? např. Hellmanns Prostě to nejlepší!, Perla… pro starostlivé matky Znáš nějaký reklamní slogan ze současné reklamy? Jakou klamnou představu může vzbudit reklama na Majolenku? Majolenka je ze všech majolek nejlepší. Co si myslíš o tvrzení: „Moje maminka není dostatečně starostivá, protože mi nenamazala chleba Perlou.“ „Ze všech mycích prostředků pění nejvíc Sunny.“ Reklama může psychologicky působit na mysl a následný výběr člověka!

Citace PŘISPĚVATELÉ WIKIPEDIE. Reklama [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: