Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

Počítačová grafika Nám umožňuje:
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Základní škola a mateřská škola Bzenec
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
X EXEL.
Kreslení, kliparty, obrázky OLE, video
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
1. Seznámení 2. Objekty a nástroje
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
COREL DRAW SEZNÁMENÍ Úvod, seznámení se se systémem Pracovní plocha
CorelDRAW Začínáme… Grafika této prezentace byla vytvořena v programu CorelDRAW.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 3.1 (Práce se snímky)
Inovace bez legrace CZ / /01
INKSCAPE Vektorová grafika.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce ve vektorovém editoru Autor:
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Téma: Vektorizace obrázků -10. díl
Úprava grafických objektů –klipartů ve Wordu 2010.
Vkládání kreslených útvarů
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Informace a Internet Bohumil Bareš. Grafický editor GIMP (1)  úvod  seznámení s programem  výběry  práce se schránkou 2.
VEKTOROVÁ GRAFIKA ZONER CALLISTO.
Nástroj guma Guma se používá k odstranění barvy z aktivní vrstvy, výběru nebo obrázku. Pokud je Guma použita tam, kde není podporována průhlednost (v kanálu,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Malování.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – posun, rotace, vlastnosti.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Photo-Paint – maska, oříznutí Autor:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
- Výběry VY_32_INOVACE_GR_782. VÝBĚRY Vytvořením výběru rozdělíme obrázek na dvě části: aktivní = výběr = ta část, na které budeme provádět úpravy neaktivní.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
CorelDRAW – práce s textem (16). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Corel DRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Milan Adámek VY_32_INOVACE_AS1 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Grafický editor GIMP (1)
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
Microsoft Word Využití tvarů na tvorbu obrázků
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – program Gimp, ukázka č. 1 – „Hvězdné nebe s planetou“
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
CorelDRAW – tvarování křivek
6. cvičení 25. března 2015.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – výběrové nástroje.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Corel PHOTO-PAINT Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
CorelDRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Corel PHOTO-PAINT Úloha 0 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Transkript prezentace:

Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97

Corel PHOTO-PAINT Práce s výběry Vybrat části obrazů pomocí různých nástrojů Výběr a zrušení oblasti výběru Přesunutí ohraničení výběru při jeho tvorbě Duplikace výběru

Než začnete pracovat zkontrolujte si výchozí nastavení aplikace Corel PHOTO-PAINT OKNO>PANELY NÁSTROJŮ, UKOTVITELNÉ PANELY, BAREVNÉ PALETY

Provádění výběru Je důležité pochopit a naučit se vybírat jednotlivé oblasti obrazu, neboť to, co chceme změnit, musíme nejdřív vybrat. Můžeme upravovat pouze vybranou oblast a okolí výběru zůstane nezměněné v původní kvalitě

Výběr a zrušení oblasti výběru Při práci s geometrickým výběrem volíme mezi čtvercem a elipsou Pokud potřebujeme výběr přesunout nebo upravit zvolíme nástroj MASKA-TRANSFORMACE Chceme-li pravidelný kruh nebo čtverec podržíme klávesu Ctrl Pokud přemisťujeme obsah výběru použijeme nástroj VÝBĚR OBJEKTU nemění se velikost ani tvar – obraz zůstane stejný

Pro zrušení výběru použijeme nabídku MASKA ODSTRANIT Pro přesouvání obsahu můžeme využít klávesy šipek, pokud je aktivní nástroj MASKA – TRANSFORMACE. Přidržíme-li klávesu Shift posun je o 10 pixelů

Pro duplikování výběru Držte stisknutou klávesu Alt při přetahování obsahu výběru. Kopie může částečně překrývat originál. Uvolněte tlačítko myši a klávesu Alt, ale nerušte výběr.

Vytvoření výběru pomocí nástroje KOUZELNÁ HŮLKA Tímto nástrojem lze vybrat sousedící pixely v obraze na základě podobnosti barev. Zbývající část obrázku, kterou chceme přidat k výběru doplníme KOUZELNOU HŮLKOU a stisknutím klávesy Shift. Pokračujte tak dlouho až jste s výběrem spokojeni.

Vytvoření výběru pomocí nástroje MAGNETICKÉ LASO Čára kreslená tímto nástrojem přilne automaticky k obtahovanému obrysu, pokud jsou plochy dostatečně kontrastní. Směr cesty vytvořené tímto nástrojem potvrdíte občasným klepnutím tlačítkem myši, čímž přidáte upevňující body. Pokud není výběr zcela podle vašich představ můžete provést korekci KOUZELNOU HŮLKOU a stisknutím tlačítka Shift +, Ctrl-

Kontrolní otázky a úkoly Kterou oblast obrazu lze upravit po vytvoření výběru? Jakým způsobem je možné rozšířit a zúžit výběr? Jak můžeme přesunout výběr při jeho vytváření? Praktické zadání