B Y O D Otázky, které nastolily dva roky experimentálního ověřování projektu BYOD – Vzděláváme pro budoucnost Studijní materiál v rámci projektu Informační.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzděláváme pro budoucnost
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Využití cloudových služeb ve školství
Naučil jsem se....
Jan Tuček Jak „restartujeme“. Co nás zajímá? Jsou pak šťastnější? Jsou restartéři jiní? Kolik z nás dělá to, co chce? Proč a jak lidé restartují?
Rozhovor s Bohem.
J AK SE ZAŘADIT DO SPOLEČNOSTI ? N A KOHO SE MOHU OBRÁTIT ? Praktická část.
„Jak ovlivňuje můj život současná technika“.
BEZPODMÍNEČNÁ LÁSKA – lekce i příběh
V této dopravní soutěži prověříme vaše znalosti, které jste zatím získali a které dodržujete když se pohybujete venku a to nejenom na kole. Vašim úkolem.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
KOMUNIKACE BEZ HRANIC!! Vítejte v éře a …rrring a.
Název: Co mi hrozí Vypracovali:Kateřina Kratochvílová a Jiří Virgl
Bezpečnost na internetu! 
OHLÉDNUTÍ …. …za vzděláváním v jedné knihovně generace Y – X informační smog sociální sítě netiketa komunikace online.
Člověk se nědy zeptá proč...???
Motivace – základ úspěšnosti ŠVP… ? !. Ztotožnění se  Bez přijetí myšlenky vytvoření vlastní koncepce ze strany ředitele, učitelů, žáků na jakoukoliv.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou 3.I
Bezpečný internet Je důležité vědět, jak si chránit své zdraví i zdraví počítače a správně a bezpečně se u něj chovat.
Google Apps Kateřina Macháčková EU peníze školám Základní škola Stříbrná Skalice, Na Městečku 69,
Ing. František Hůlka lektor webináře pro ICT metodiky
NEPODMÍNĚNÁ LÁSKA Tento příběh je o vojákovi, který se vrací domů po válce ve Vietnamu. Volá ze San Francisca domů rodičům.
KrIsTýNa VoLáNkOvÁ Mé StUdIuM nA 4.ZŠ v ChEbU.
V naší prezentaci, videích a fotkách chceme ukázat, jak taková kyberšikana vypadá, zvláště chceme poukázat na to, že i vzhled dělá hodně!
Jak ovlivňuje můj život současná technika. Televize V dnešní době je zcela pravděpodobné, že 2 % ze 3 % lidí mají doma televizi. Já si myslím, že televize.
Test z počítačů Vytvořila:Liliana Drukerová Dne:14.června Třída:5.C.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Technické aspekty projektu Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/
ZDRAVĚ A BEZPEČNĚ S počítačem patrně strávíš velkou část života. Proto je třeba se u něj umět správně a bezpečně chovat. Je důležité vědět, jak chránit.
„Opravdový přítel je ten, kdo ti nabídne ruku a dotkne se tvého srdce“
Prázdniny a co dál … Nejdříve se mi nebude chtít odejít od mojí třídy (ze školy) bude se mi po nich stýskat nevím s kým zažiju ještě takovou srandu nikdo.
Co tvorba ŠVP škole přinesla Možné přínosy tvorby z pohledu pilotního gymnázia v Rumburku.
Happy Chickens Bezpečně na internetu.
Eurotel Internet. Vyberte si připojení k internetu přesně podle svých potřeb! Získáte: Neomezený přístup za paušál Připojení vhodné i pro bezpečný přístup.
VÍTE, KDE BYLO NEJVÍCE ALKOHOLIKŮ. NA TITANIKU
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Konverzace: Popište někoho!. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Bezdrátová technologie WiFi Co se všechno naučíme??? Způsoby.
Chraňte si svá data. Úvod  Každý si pod názvem chraň si svá data představí něco jiné  V této prezentaci vám ukážu jak předejít zneužití dat a ztrátě.
T VO Ř IT Č ASOPIS NÁS BAVÍ. Jmenuji se Jolana Jančová a chodím do čtvrté třídy Základní školy a mateřské školy v Olešnici. Moje zájmy jsou: jízda na.
Dotkněte se inovací OP VK 51 CZ.1.07/1.3.00/
Kyberšikana Denisa Opatrná ČJL+AJ. Centrum pro rodiče a děti Google  Je dostupné na
Prevence. Osnova Jak to u nás vypadá Mé hodnoty Práce s žákem Práce se třídou Celoškolní akce Práce s učiteli Práce s rodiči.
 Nebezpečná internetová manipulace, v rámci které útočník usiluje o osobní schůzku s nezletilou osobou.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
Sociální sítě a jejich rizika Adéla Kotrlová
HLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření leden 2013 Ročník
Vazba na Operační programy
Rozhovor s NÍM.
Naučil jsem se....
Cíle, vize a obsah projektu PPUČ
POZNÁVÁME ZÁJMENA JEJICH JÁ ONI NAŠE KDO ? MĚ NIC TY MŮJ
Rozhovor s Bohem.
Rozhovor s NÍM.
hospodaření domácnosti.
Rozhovor s NÍM.
Rozhovor s NÍM.
Tvorba webových stránek na google – Sites (5.)
Děti jsou DAR... jak je MILOVAT ?!?
Pavel Vlach ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN: EFEKTIVNÍ NÁSTROJ PRO PLÁNOVÁNÍ ČINNOSTI A DALŠÍHO SMĚŘOVÁNÍ ŠKOLY.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Pokročilé metody speciální pedagogiky
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

B Y O D Otázky, které nastolily dva roky experimentálního ověřování projektu BYOD – Vzděláváme pro budoucnost Studijní materiál v rámci projektu Informační centra digitálního vzdělávání

Video = přímo k věci

Nejčastější učitelovy otázky Sám nemám připojení k wifi, jak může vedení školy po mne chtít něco takového? Školní wi-fi je pomalá. Vše se odpojuje a taková výuka mne zdržuje. Mohu mít všechna ta zařízení a programy doma? Internet mám, ale wifi – ne? Nevím, co mám dělat, ale žáci si dělají, co chtějí. Pořád jsou na internetu, ale ne tam, kde já chci. Mobily a tablety ve škole je třeba ZAKÁZAT! Stejně všechny děti nemají svoje zařízení, tak jakápak je to výhoda? Digitální propast se otvírá, a ti, kteří na to nemají peníze, v ní zůstanou viset.

Nejčastější rodičovské otázky Musí si žáci nosit svá zařízení do školy? Kdo zaplatí zničené či ztracené pomůcky? Vaše wifi připojení je pomalé? Může využít své 3G? Kdo zaplatí všechny ty doplňkové programy? Antiviry a já nevím co ještě? Učitelka mi řekla, že když si nepřinesu svůj notebook, dostanu kouli. To tedy ne! Když je to moje zařízení, jak je možné, že po připojení do vaší sítě, mám internet blokován k některým mým souborům?

Projekt Vzděláváme pro budoucnost se představuje

Nejčastější otázky ICT koordinátora Co uděláme s tím pomalým připojením? Pořád to padá! Jak vysvětlím učitelům, co to vůbec je cloud? Sotva se naučili nosit USB, a už po nich chceme všechno sdílet po síti. Jak ohlídáme všechny ty tablety i z hlediska inventury? Jak nastavit filtrování, aby bylo opravdu efektivní a nebránilo smysluplnému provozu? Mám se vůbec honit, když výsledek je v nedohlednu? Digitální propast se otvírá, i mezi učiteli.

A co na to žák? Včera jsem udělal svůj projekt přes OneDrive. Nyní vám z iPadu promítnu svou prezentaci na projekční ploše. Minule mi poslala tu fotku, tak jsem jí šoupnul na facebook. Docela zuřila, slepice jedna. Co otravuje a chce mne zkoušet. Ještě jsem tu SMS neposlal. Nelez mi do toho telefonu, mám tam svoje fotky, a nic ti do nich není.

Nejčastější ředitelovy otázky Z čeho mám zaplatit infrastrukturu a kdo mi vůbec poradí ? Mám se kam obrátit? Proč vůbec jdeme touto cestou, když střední školy stejně učí postaru a digitální kompetence žáků je vůbec nezajímají ? Proč mám pořád řešit některé incidenty a kyberšikanu? Když děti na síť ve škole nepustíme, kyberšikana a sexting už nejsou můj problém. Co mám dělat s těmi aktivními učiteli, co pořád chtějí zkoušet něco nového? Projekt stíhá projekt A ocení to inspekce? Jejich portál vůbec s takovými řešeními nepočítá. Dá mi na to zřizovatel? Nebo mne zas pošle k šípku?

Jak vypadá třída budoucnosti Future classroom