Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_16.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CHARAKTERISTIKA ·     je seznam nabízených pokrmů a příloh;   ·     svým vzhledem a obsahem reprezentuje provozovnu;       je reklamním a propagačním prostředkem.
Advertisements

VY_32_INOVACE_10_GAS_582_Mel
Bc. Anna Hana Kučeráková zpracováno: ročník (obor)
VY_32_INOVACE_07_EKO_374_Jan
SLOŽITÁ OBSLUHA – VYŠŠÍ FORMA Ochucování a míchání
Bc. Anna Hana Kučeráková zpracováno: ročník (obor)
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.12 SOU Obořiště
GASTRONOMIE INVENTÁŘ NA ÚSEKU OBSLUHY KOVOVÝ INVENTÁŘ, ROZDĚLENÍ
VY_32_INOVACE_10_GAS_586_Mel
- je pevná sestava pokrmů, doplněná vhodnými nápoji, používaná k určité příležitosti. Bc. Daniel Vančura.
Složitá a slavnostní menu
Předmět: Stolničení Ročník: 2.
GASTRONOMIE SLAVNOSTNÍ STOLOVÁNÍ RAUT_PŘÍPRAVNÉ PRÁCE, STUDENÝ STŮL
VY_32_INOVACE_10_GAS_581_Mel
VY_32_INOVACE_11_ODV_650_Str
SLOŽITÁ OBSLUHA – VYŠŠÍ FORMA Dranžírování
STRAVOVACÍ ZVYKLOSTI CIZINCŮ
Bc. Daniel Vančura Francie.
GASTRONOMIE INVENTÁŘ NA ÚSEKU OBSLUHY KOVOVÝ INVENTÁŘ, PŘÍBORY
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_07.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_19.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_20.
Kvíz Kvíz
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_02.
Technika obsluhy – Servis vína Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Ivana Hašová Název šablonyIII/2 – inovace a zkvalitnění.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
 Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/  Číslo a název šablony  klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Číslo.
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Andrea Mišurcová Název šablonyIII/2 – inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_19.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_12.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_08.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_SETKANI_BANKETNI_MENU_PREZENTACE_12 Název školyStřední škola služeb,
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Technika obsluhy – Příprava a obsluha rautu Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Ivana Hašová Název šablonyIII/2 –
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_13.
N Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ n Číslo a název šablony n klíčové aktivity III/2 n klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Technika obsluhy – Kavárenský nápojový lístek Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Ivana Hašová Název šablonyIII/2.
Technika obsluhy – Vinárny
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Výrobní činnost hotelu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Stravovací úsek hotelu – Food And Beverage Management
OSTATNÍ HOSTINY I. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Náležitosti jídelních lístků
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Pořadí pokrmů na jídelním lístku
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
PŘÍPRAVA MENU SLAVNOSTNÍ HOSTINY
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Speciální technologie 3. ročník obor kuchař
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Kuchařská repetorium 3. ročník – kuchař
VY_32_INOVACE_07_EKO_374_Jan
Transkript prezentace:

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_16 Popis výukového materiálu Název:Dokumenty související s provozem hotelu Směrnice ředitele o nabídkovém lístku, provozu minibaru a room service Autor:Bc. Pavel Lang Datum: Obor:a) L/01 Gastronomie (nástavbové studium) b) L/01 Gastronomie Ročník:a) - 2. ročník a b) - 4. ročník Předmět:Hotelový provoz Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu Hotelový provoz a je v souladu s ŠVP 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím ICT s výkladem a doplněním při současném použití učebnic Moderní řízení hotelového provozu (Ing. J. Beránek a kol., Magconsulting 2013) a Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (D. Drobná a E. Morávková, nakl. Fortuna Praha 2004) Součástí materiálu je krátký test s označením odpovědí. Další formou zpětné vazby je test jako souhrn několika realizovaných materiálů. Pro výuku je použit - PC s dataprojektorem - interaktivní tabule - interaktivní dataprojektor - učebnice

Dokumenty související s provozem hotelu Bc. Pavel Lang Směrnice o nabídkovém lístku, provozu minibaru a room service

Směrnice ředitele o nabídkovém lístku 1/4 Náležitosti: označení výrobce tj. označení provozovny; datum, případně datum platnosti od; názvy jednotlivých pokrmů, nápojů apod.; cena vztažená k prodávanému jednotkovému množství

Směrnice ředitele o nabídkovém lístku 2/4 Struktura jídelního lístku: Studené předkrmy, Polévky, Teplé předkrmy, Speciality, Ryby (v pořadí sladkovodní, mořské, vařené, dušené, pečené, smažené), Drůbež, Zvěřina, Dětské pokrmy, Dietní pokrmy, Hotové pokrmy (v pořadí masa ‑ hovězí, telecí, vepřové, skopové, jehněčí, králičí, mleté maso, podle tepelné úpravy masa ‑ vařené, dušené, pečené, smažené, uzené, droby),

Směrnice ředitele o nabídkovém lístku 3/4 Jídla na objednávku ‑ minutky, Bezmasé pokrmy, Přílohy (v pořadí brambory, knedlíky, těstoviny, rýže atd.), Zelenina, Saláty, Kompoty, Sýry, Teplé moučníky, Dezerty, Krémy, Zmrzliny, Ovoce

Struktura nápojového lístku Aperitivy, Kořeněná vína, Míšené nápoje, Bílá vína (tuzemská, z dovozu; rozlévaná, lahvová), Růžová vína, Červená vína, Dezertní vína (bílá, červená), Šumivá vína a sekty, Likéry (tuzemské, z dovozu), Destiláty (tuzemské, z dovozu; ušlechtilé – přímá destilace ze základní suroviny, řezané – mísení vody, lihu a esence nebo ušlechtilého destilátu a vody), Nealkoholické nápoje (rozlévané, lahvové), Pivo, (čepované, lahvové), Teplé nápoje (nealkoholické, alkoholické) V odbytových střediscích vyšších tříd je vhodné uvádět na nápojovém lístku u vína i odrůdu révy, ročník, vinařskou oblast a kvalitativní stupeň ‑ vína stolní, jakostní, s přívlastkem. Směrnice ředitele o nabídkovém lístku

Směrnice ředitele k obsluze minibarů 1/2 Za doplnění minibaru a jeho čistotu je zodpovědná pokojská, která ten den koná službu Jedenkrát denně po skončení směny předává vedoucí housekeepingu nebo její zástupce vyplněné tabulky z jednotlivých pater do recepce. Recepce připíše na vrub účtu hosta jeho konzumaci minibaru dle jednotlivých položek, které jsou uvedeny v tabulce, tabulku podepíše a založí do šanonu.

Směrnice ředitele k obsluze minibarů 2/2 Kontrolu provádí provoz, F&B nebo pracovníci housekeepingu, kteří sledují spotřebu na minibarech, evidují výdeje a příjmy z jednotlivých meziskladů. 1x měsíčně provádí fyzickou inventuru zboží na středisku minibar. Namátkově během měsíce provádí stopinventury zboží na středisku minibar. 1x měsíčně na základě inventury stanovuje procento ztrátovosti na minibarech.

Směrnice ředitele pro Room Service 1/2 Objednávka servisu snídaní: telefonicky na recepci, stanovit, do kdy nejpozději Objednávka Á la carte: osobně nebo telefonicky na recepci Na základě objednávek připraví kuchyně pokrmy, převezme je a servíruje etážový číšník Pro 1 osobu servíruje pomocí plata, pro 2 osoby použije servírovací stolek

Směrnice ředitele pro Room Service 1/2 Účtování: již během objednávky se recepční/pracovník restaurantu informuje na způsob platby a zaznamená jej do formuláře. Služba snídaně na pokoj a objednávky Á la carte je hostovi účtována zvlášť. Způsoby platby jsou: hotově, kartou, připsání na hotelový účet

DĚKUJI ZA POZORNOST Bc. Pavel Lang Výstupy - TEST 1. Vyjmenujte náležitosti nabídkového lístku. Případně doplňte o další dle Vašeho názoru 2. Je možné změnit uvedenou strukturu nabídkového lístku? Uveďte příklady. 3. Popište pracovní postupy spojené s provozem minibaru