Nové oděvní materiály Další možnosti vývoje materiálů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zahraniční obchod.
Advertisements

Rovnovážný bod, rovnovážná cena
VY_32_INOVACE_18 Asie - Japonsko
VY_52_INOVACE_ZBO2_3664HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
NÁZEV: Udržitelné stavebnictví a průmysl Přednášející KAM Sika CZ Vedoucí PS 12 v Czech BCSD FOTO.
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Akční plán pro Evropu a resortní koncepce výzkumu a vývoje – návrh opatření v kompetenci jednotlivých resortů.
VY_32_INOVACE_EKO_02 PODSTATA MARKETINGU. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Biopotraviny ve školním stravování
Ekodesign. Ekodesign Strategie ekodesignu Ing. Vladimír Dobeš, M.Sc. 9. listopadu 2011 Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu Budování.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Mikroekonomie I Rovnováha na dokonale konkurenčním trhu
Životní cyklus výrobku
2.Marketingové prostředí
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Společenské a hospodářské prostředí
MARKETING.
Zpracovatelský průmysl
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Použití a údržba textilií
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
 Poválečná situace v Evropě a v USA  Ekonomický vzestup  Využití vědy a techniky Válka a ekonomický vývoj.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 14Číslo DUM.
ASIA INVEST Podpora podnikatelských kontaktů v Asii Česko-asijské fórum 3. březen 2008.
Polyestery Martin Pazdera 5.C.
Pozice průmyslových spotřebitelů elektřiny Podzimní konference AEM 9/2007 K.Šimeček předseda předsednictva SVSE.
Textilní materiály - vlákna
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
SVĚTOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Projekt 8.B. Co je to ESAB? Společnost ESAB je přední světový výrobce svařovacích a řezacích zařízení a přídavných svařovacích materiálů. Jejich inovační.
ÚVOD A STRUČNĚ Z HISTORIE 1. část
Silnoproudá elektrotechnika zabývá se řízením toku a přeměn elektrické energie.
Faktory ovlivňující využívání ložisek. Faktory – rizika, vnitřní faktory interní (geologická rizika) externí (technologická, ekonomická, strategická,
Hospodářství.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_MARTA_KAFKOVA_PRODEJ_TEXTILNIHO_ZBOZI_TE XTILNI_VLAKNA_PREZENTACE_03 Název školy Střední.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Trh a tržní mechanismus PREZENTACE. Trh Trh a tržní ekonomika cenový systém soukromé vlastnictví konkurence.
Chemie pro 9. ročník ZŠ. Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Ortová Iveta Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název:
Světové hospodářství.
MIGRACE.
Trh a tržní systém Trh směna místo, kde se dochází ke střetu poptávky a nabídky oblast ekonomiky, ve které dochází k výměně činností mezi.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Šrejtrová Marie Název: VY_32_INOVACE_11B_08_PRACOVNÍ ČINNOSTI Téma:
Co je to Teagasc? Teagasc - Úřad pro rozvoj zemědělství a potravinářství - je státní orgán poskytující integrované služby pro výzkum, poradenství a vzdělávání.
Skupina UNIPETROL Člen skupiny PKN Orlen Martin Růžička Úsek výzkumu a vývoje.
8 EKONOMICKÝ RŮST, VÝKYVY VÝKONU EKONOMIKY. Základy ekonomie 2 Produkce a růst Životní úroveň závisí na schopnosti země produkovat statky a služby Z hlediska.
Vzdělávací materiál: Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních.
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Firma byla založena v roce 1921 a v současné době má v průměru 650 zaměstnanců. Isolit–Bravo, spol. s r.o. je ryze českou firmou a uznávaným dodavatelem.
PLETENINY A NETKANÝ TEXTIL
Vytápění Dálkové vytápění
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Monika Zemanová, PhD. Název materiálu:
Společné a koordinované politiky EU
Svět nanovláken.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Průmyslová výroba Z čeho je vyrobena učebnice, které suroviny potřebujeme, které obory průmyslu? Struktura průmyslu Průmysl se dělí na tři odvětví: 1.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Podnikatelské koncepce
SVĚTOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ.
Výroba železa a oceli - opakování
SVĚTOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ.
Transkript prezentace:

Nové oděvní materiály Další možnosti vývoje materiálů

Volba materiálu je ovlivněna: Módou Výzkum nových druhů materiálů Strojní zařízení pro výrobu Nové technologické postupy

Cílem je: Spokojený spotřebitel Přijatelná cena Kvalitní výrobek Uspokojené požadavky

Současný výzkum: Zlepšení – inovace vlastností již známých výrobků a zvýšení užitku pro zákazníka Zdravotnictví, stavebnictví, doprava, ochrana životního prostředí, odívání, textilie pro domácnost

Nové výrobní postupy z ekonomického a ekologického hlediska Drahá výroba nemá šanci na uplatnění Nesmí se zhoršovat ekologické prostředí Menší psychické zatížení pracovníků

Produkce chemických vláken Přírodní vlákna nestačí, musí se nahrazovat Více se vyrábí vláken ze syntetických polymerů Největší výrobce – Asie – 60% produkce světa Čína, Tchaj-wan, Jižní Korea, Japonsko

Nejvíc se vyrábí vlákna polyesterová Víc ve formě nekonečných vláken než střiže V západní Evropě – vlákna akrylová -vlákna elastanová -Jejich uplatnění stále roste