Jednoty, aliance, koalice, unie v digitálním vzdělávání aneb kombinatorika všedního dne digitálního vzdělavatele březen 2016 Petr Naske - předseda spolku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OČIMA ŽEN Projekt OČIMA ŽEN je podpořen z programu „Fondu pro nestátní neziskové organizace“. Program „Fond pro nestátní neziskové organizace“, jež je.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_20_ Volba povolání Autor Motejlková Věra.
Národní projekt Úspěšný ředitel Model vzdělávání vedoucích pracovníků škol a školských zařízení.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Petra Kábrtová Máchová Název materiálu:
Hospodářská politika. Hospodářskou politikou rozumíme opatření státu, kterými realizuje své sociální a hospodářské funkce.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
SEMINÁŘ K PROBLEMATICE EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Porovnání obsahu a zaměření OP RLZ a JPD Cíl 3 * Městská knihovna, Praha.
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_17-19 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
1 HK ČR, TECHNICKÉ FÓRUM 2016 ING. MICHAL ŠTEFL VICEPREZIDENT HOSPODÁŘSKÉ KOMORY ČR.
Platforma podnikatelů pro zahraniční rozvojovou spolupráci Ochrana duševního vlastnictví v rozvojových projektech Seminář Věra Venclíková - PPZRS.
Sub-projekt PF 098: Práva dítěte ve školské praxi Brno, 26. listopadu 2013 Autentická participace Petra Ali Doláková Realizátor projektu: Česko-britská.
Zdravé město J I L E M N I C E Fórum, 11. dubna 2013.
Centrum na podporu integrace cizinců
Ing. Kateřina Lichtenberková
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Nástroje „POSPOLU“ Průvodce pro zaměstnavatele a publikace Kráčíme POSPOLU tipy a návod (metodika) pro praktickou závěrečnou zkoušku ve firmě u oborů.
Tisková konference Informovaný spotřebitel
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
Josef Středula, předseda ČMKOS
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Spolupráce s obcí a dalšími partnery při transformaci sociální služby
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Elektronická bezpečnost v Kraji Vysočina
Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady  15
Zapojení nestátních neziskových organizací do NRP a NSRR
Název projektu: Moderní škola
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
jak budovat kulturu školy společně
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Elektronická bezpečnost v Kraji Vysočina
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Digitální gramotnost Informatické myšlení
zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.01_PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU-ZNAKY.
Komora sociálních podniků
Oficiální internetový portál českého předsednictví EU EU.2009.CZ
Název: Základní lidská práva Autor: Mgr. Jiřina Kadlecová
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Střední škola obchodně technická s. r. o.
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)
Inovace VOV informace o projektu
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Rodičovské kompetence – silní rodiče v našem pohraničí
Tematické setkání KAP Olomouckého kraje
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Jednoty, aliance, koalice, unie v digitálním vzdělávání aneb kombinatorika všedního dne digitálního vzdělavatele březen 2016 Petr Naske - předseda spolku Jednota školských informatiků - odborný pracovník Národního ústavu pro vzdělávání

Proč? Pro koho? žáci, studenti MŠ, ZŠ, VOŠ, aktivní, pasivní, na síti, na začátku kariérní cesty, … rodiče na síti/bez sítě, aktivní, pasivní, zvídaví, diskutující, … učitelé, ředitelé ICT metodik, správce sítě, zadavatel veřejné zakázky, garant kvality, … 3x

O čem se vlastně bavíme? 4x4x4x4x

ICT, digitální nástroje, … 255x

Digitální vzdělávání předává vždy nějaký obsah vzdělávací oblasti a jejich průniky matematika, přírodověda, práce se soustruhem (Průmysl 4.0), komunikace s klientem, informatika,.. postojové oblasti, výchova rizikové chování, aktivní občanství, environmentální výchova, … zájmy vzdělávaného, kulturní, společenské souvislosti … 77x

3 x 4 x 255 x 77 pohledů Vítejte ve zmatení jazyků, přístupů, pohledů Každý interpretuje dle toho, kde jsou jeho potřeby: škola – skrze VIP učitele, aktivní lektory, ICT metodiky rodina – jako běžná součást výchovy firma – jako propagaci svého obchodního modelu doplněnou kořením svého CSR unie, svaz, koalice – jako lobbing zájmů svých členských firem neziskovka – jako lobbing svých „(ne)obchodních modelů“ a jako místo síťování

Přesto, otázky … Existuje v ČR firemní CSR digitální program pro školství s jasnou „neziskovou složkou“? (podnět pro srovnání – computing ve VB) Existuje zastřešující platforma pro zájmy rodičů? Jsou odborové organizace také dostatečně „digitální“? (pozice správců sítí) Jaké je Vaše očekávání od Jednoty školských informatiků? Jakou z potřeb má JSI naplňovat?

Připraveni Vás vtáhnout do digitálního vzdělávání Jednota školských informatiků 160 členů, priority v oblasti informatického myšlení a vyjednávání pro ICT pozice ve škole Aliance pro otevřené vzdělávání otevřená platforma pro osoby i instituce, zaštiťuje EDUIN a jeho projekt od OSF panel Národního centra pro bezpečnější internet „střechy“ zaměstnavatelů/firem – Hospodářská komora, Svaz průmyslu a dopravy PLUS sektorová rada NSK, ICT aliance, ICT unie, GEG, iSEN, Inovativní centra Microsoft, SKAV, …

Česká národní koalice pro digitální pracovní místa platforma, jejíž vznik by měly podpořit resorty napříč zaměřením, inspirace v zahraničí rozhraní pro zájmy firemního a neziskového sektoru při komunikaci tohoto tématu se státní správou pracovní skupina pro rozhraní SDV s MŠMT?

Na závěr – co tedy potřebujeme? Při každé diskusi si vyjasňovat, který z pohledů zastáváme. Zajímat se o pravý význam slov i věcí. Aktivně ovlivňovat média (Jak na to? ) Vstoupit do Jednoty školských informatiků NEBO aspoň sledovat Facebook spolku Ale určitě pročíst si Strategii digitálního vzdělávání a sledovat stav jejího naplňování, připomínkovat priority strategie

Cíle webu DIGIVZDELAVANI.CZ Průběžně informovat a vysvětlovat pojmy, priority, míru angažovanosti aktérů. Síťovat zájemce o témata, informovat o místech, kde se na realizátory SDV obracet. Hlídat a sledovat stav našich společných priorit v digitálním vzdělávání a včas upozornit na rizika spojená s neplněním opatření.

Závěr Na viděnou na stánku Jednoty školských informatiků během středy prezentujeme web SDV, DVPP akce JSI materiály partnerů JSI (Řízení školy, CZ.NIC, SaferInternet, TIB, …) Petr Naske