Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vývoj metody a systému na podporu rozhodování ve financování dopravní obslužnosti státu a regionů Úkol. č. 1F44E/081/410.
Advertisements

možnosti Dispečinku hromadné dopravy
Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
BEZBARIÉROVÁ MHD V NOVÉM JIČÍNĚ Rozvoj dopravní obslužnosti regionu Zavedení nové moderní místní hromadné dopravy pro obyvatele města Nový Jičín, Kunín.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
Integrace mobilních plateb ve veřejné dopravě Integrované dopravní systémy Žďár nad Sázavou 20. – 22. května 2013 RNDr. Jan Kotík Jednatel ČSAD SVT Praha,
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Průzkum kvality a spokojenosti s PID
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Přepravní průzkumy Filip Hercík.
Integrovaný dopravní systém
DOPRAVNÍ PRŮZKUM NA PŘÍMĚSTSKÝCH AUTOBUSOVÝCH LINKÁCH Informace o provádění průzkumu ve vozidlech středa
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Charakteristické znaky MHD
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Vážení občané, Bydlíte v menší obci? Trápí Vás špatná dopravní obsluha a spojení s městy? Jste odkázáni na automobil či snad na taxi?
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Centrální dispečink IDS JMK a nové technologie v dopravě
Služby železniční dopravy
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Integrace Neratovic a Mělníka. 1 Co se dozvíte? Obsah dnešní prezentace 1 Výhody integrované dopravy 2 Historie integrace Neratovicka na Ládví 3 Stav.
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
„ Nové moderní nástroje práce organizátora veřejné dopravy“ Veřejná doprava je složitý systém zabezpečení dopravních potřeb obyvatel. Jeho efektivní poznávání,
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
Bezkontaktní čipová karta v Pražské integrované dopravě OPENCARD
Společné projekty PID a SID
Lázně Bohdaneč Integrovaná doprava Plzeňska současný stav a možnosti rozvoje Ing. Zdeňka Kmochová.
Plánování a organizace veřejné dopravy
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
SOUČASNÝ STAV A STRATEGIE PROJEKTU OPENCARD OPENCARD v Praze, dne:
Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Prezentace ročníkového projektu Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Legislativa v dopravě ČR Ing. Tomáš Matras,
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
1 Název projektu: Pořízení trolejbusů MDPO, a.s..
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Projekt KORIS Luhačovice Ing. František Brachtl.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Optimalizace dopravní obslužnosti území Ing.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Sdružený tramvajový a autobusový pás | Novotný, Javořík, Kočárková | Czechbus 2015, Praha Sdružený tramvajový a autobusový pás návrh nového skladebního.
Veřejná doprava pro všechny Město Beroun. Poloha města Beroun.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Využití poptávkové dopravy
Integrovaná doprava v Libereckém kraji
Informace o projektech v IDS JMK
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
možnosti Dispečinku hromadné dopravy
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Návrh dopravního řešení Jižního Města
v mikroregionu Dačicko
Integrace Neratovic a Mělníka
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Chytré řízení dopravy v IDS JMK
Autobusy na zavolání v Libereckém kraji
Transkript prezentace:

Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě

Mikroregion Milevsko – řešení dopravní obslužnosti Zvýšení dopravní nabídky cestujícím Zvýšení efektivity dopravy Snížení provozních nákladů díky využití nízkokapacitních vozů Zavedení spojů na zavolání – vybrané spoje v sedlových časech Využití přestupních míst na páteřní linky Úspora v odjetí pouze objednaných spojů

Nasazení 23 autobusů pro zajištění obslužnosti regionu 40% spojů s obsazeností do 5ti osob 38% spojů s obsazeností 5-19 osob 22% spojů s obsazeností nad 20 osob Vysoká nákladovost provozu kvůli použitým vozidlům Časově neoperativní provoz na silnicích nižších tříd Pevně daná nabídka spojení,omezená na konkrétní dny Spádové obce - Milevsko, Bernartice, Písek Vedení spojů – z výchozí stanice do cílové obce Vozový park – velkokapacitní vozidla pro až 95 osob Stávající stav

Snížení počtu vozidel na 22 Rozšíření dopravní nabídky ze všech obcí Vyšší využití dopravní nabídky před individuální dopravou Nižší provozní náklady Vyšší rentabilita dopravy Vedení spojů v sedlových časech s přestupem Vozový park – využití nízkokapacitních vozidel s nízkými provozními náklady a lepší operabilitou Zavedení Spojů na zavolání Navrhované řešení -ekonomika dopravy

Zachování rozsahu obslužnosti Vedení spojů po páteřových trasách Využití nízkokapacitních vozidel Dopravní špička – návozy do/ze zaměstnání a škol Navrhované řešení - dopravní špička

Přestupní místa – Kovářov, Chyšky, Nadějkov, Bernartice, Podolí I,rozc.0.3, Podolí I, Kostelec n. Vlt.,rozc., Níkovice, rozc. Zajištění přestupu – časové sladění spojů, vozidlo vyčká na příjezd návazného busu, cestující přestoupí až v momentě jeho příjezdu Navrhované řešení -mimo dopravní špičku Mimo špičku – Spojení k lékaři, na úřady

Systém rezervace -centrální nepřetržitý telefonický dispečink -min. 30min. před odjezdem spoje -spoj jede po celé trase -možno rezervovat v libovolném autobuse oblasti Milevsko předem Odbavení Využití čipových karet (Jihočeská karta) – odbavení bez hotovosti Nadále hotovostní platba Návazné linky Jízdenka do cílové stanice zakoupena již při nástupu do prvního busu, cena shodná jako při přímém spoji Navrhované řešení - Spoje na zavolání Systém Spojů na zavolání

Navrhované řešení - Spoje na zavolání Systém Spojů na zavolání v jízdních řádech -informace o jednotlivých spojích provozovaných „na zavolání“ bude uvedena pod jízdním řádem v samostatné tabulce jako „ další údaj potřebný pro informování cestujícího“

Prostor pro diskusi Kontakty: Organizátor dopravy JIKORD s.r.o.Dopravce: telefon: