Dopravní podnik hl. m. Prahy, a. s. jednotka Správa Vozidel a Autobusů vedoucí jednotky SDP – OSA, Rychnov nad Kněžnou 18.- 19.5.2016 Jan Lebeda.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Realizace KA 02 v rámci projektu„Nadané dítě.eu“
Advertisements

Podpora meziobecní spolupráce
Podpora meziobecní spolupráce Prohlubování meziobecní spolupráce David Bohadlo Vedoucí právního týmu.
Návrh směrnice Organizační změny a optimalizace systemizace Rozpory po projednání s OO.
Evaluace Rámce podpory Společenství Evaluační jednotka strukturálních fondů.
Elektronické odbavování cestujících v IDS v ČR- příprava národního standardu květen 2013 INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Prohlubování meziobecní spolupráce na území ORP Kutná Hora.
1 Postup pro udělování značky NaturProdukt TÜV NORD Czech Ing. Jiří Němeček Černý most
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Metodika zpracování části D plánů oblastí povodí KPOV, Praha, Dr.Ing. Antonín Tůma
Aktivita č. 6 Návrh a zavedení systému řízení kvality Workshop Výsledky analytického šetření.
Dokumentace systému managementu jakosti
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
Ekonomické informace 8. zasedání Sněmu RVŠ Praha, Jakub Fischer, předseda EK.
Brno, 2. června Sdružení automobilového průmyslu Technologická platforma „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ Strategická.
EMateriály.RM příprava materiálů pro jednání Rady města v elektronické podobě Internet ve státní správě a samosprávě Hradec Králové, 7. – Ing.
STROJÍRENSTVÍ Stavba a provoz strojů Spoje a spojovací součásti (ST22)
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Technologická platforma Vozidla pro udržitelnou mobilitu Vedoucí projektu: Ing. V. Volák, Ricardo Prague Vedoucí projektu: Ing. V. Volák, Ricardo Prague.
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Návrh a zavedení systému poskytování a sledování dotací
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Ekologická daňová reforma z pohledu HK ČR Přednáška Ing.Václav Hrabák Předseda Energetické sekce HK ČR.
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
1 Ing. Krajíček Jan Jak dál v zapojení odborníků z praxe Jak dál v zapojení odborníků z praxe Mezinárodní odborný seminář PRAXE A.
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Aktivita A4 - Návrh a zavedení systému.
Úprava zařízení pro rázové zkoušky tahem
BUDOVÁNÍ SYSTÉMŮ MANAGEMENTU
Inovace výuky a její implementace v oborech Fakulty bezpečnostního inženýrstvíCZ.1.07/2.2.00/ Se zvyšováním technologické a technické úrovně průmyslu.
PLÁN ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ KARLOVARSKÉHO KRAJE 2016 – 2025 Vyhodnocení koncepce z hlediska vlivů na životní prostředí a veřejné zdraví Mgr. Alena Kubešová,
Akreditace laboratoří podle revidované ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 Ing. Martin Matušů, CSc.
1 Centralizovaný rozvojový program 2017 a Institucionální program Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 529/5, Praha.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR NÁRODNÍ ORGÁN PRO KOORDINACI KOORDINAČNÍ SETKÁNÍ S ŘO A SEA HODNOTITELI DOHODY O PARTNERSTVÍ A PROGRAMŮ.
Informace o aktualizaci Politiky územního rozvoje ČR Ing. Filip Novosád, OÚP MMR 14. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území.
Workshop „Příklady dobré praxe“ 22. června Váhy pro kontrolní (úřední) vážení vozidel Váhy pro obchodní vážení vozidel a materiálu Představení společnosti.
VZ Zajištění podpory procesů a materiálně technického zázemí pro jednání pracovních skupin Informační systém Národní soustavy kvalifikací Návod na obsluhu.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta dopravní K620 – ÚSTAV ŘÍDICÍ TECHNIKY A TELEMATIKY ČVUT FD, Konviktská 20, Praha května 2016 Stávající.
Veřejné projednání P olitiky územního rozvoje ČR 2008 a Vyhodnocení vlivů PÚR ČR 2008 na udržitelný rozvoj území (včetně Zprávy o uplatňování PÚR ČR 2006)
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický OPTIMALIZACE PROCESŮ VÝROBY NÁBYTKU VE SPOLEČNOSTI ARBYD CZ S.R.O. Obhajoba diplomové.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Logistické procesy ve stavebnictví Autor diplomové práce: Bc. Lukáš Hlaváč Vedoucí diplomové práce: Ing. Terezie Vondráčková, Ph.D. České Budějovice, červen.
Autor diplomové práce: Bc. Jiří Motejzík Vedoucí diplomové práce:doc. Ing. Ján Ližbetin, PhD. České Budějovice, červen 2016 Vysoká škola technická a ekonomická.
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Analýza procesů v oddělení mechanické konstrukce výrobního podniku
Marketingový plán podniku
Kalamitní situace - opatření
Inspekční a prosazovací přístup
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Jednou nohou v Bruselu – Česko a normalizace prevence kriminality
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
„Racionalizace nákladových položek vybrané dopravní společnosti“
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
balíček k oběhovému hospodářství a prevence vzniku odpadu
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Organizační struktura
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Modernizace odborného vzdělávání OLOMOUC - pondělí 14. května 2018
Transkript prezentace:

Dopravní podnik hl. m. Prahy, a. s. jednotka Správa Vozidel a Autobusů vedoucí jednotky SDP – OSA, Rychnov nad Kněžnou Jan Lebeda

NAVAZUJÍCÍ PREZENTACE VZTAHUJÍCÍ SE K PROBLEMATICE UPEVNĚNÍ DISKŮ KOL

Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, navazuje na prezentaci PROBLEMATIKA UPEVNĚNÍ DISKŮ KOL, kterou představil na jednání SDP – OSA dne v Brně. V této navazující prezentaci je chronologicky uveden postup společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, dále jen DPP, vztahující se k zmiňované problematice.

Postup DPP od → 2015 DPP dále pokračuje v hledání řešení zmiňované problematiky. Pokračuje v omezeném zkušebním provozu matic kol od společností NORD LOCK a HEICO LOCK, které mají dělené klínovité jistící podložky. Současně oslovuje všechny výrobce autobusů, které má v portfoliu, s jasným požadavkem o součinnost při řešení této problematiky, ve smyslu dodání přesných podkladů, vztahujících se k problematice upevnění disků kol, ve snaze zcela eliminovat nežádoucí uvolňování matic kol, s jasným cílem zachování jednotného postupu.

Postup DPP od → 2015 Krom tohoto oslovuje a jedná i s výrobci a dodavateli disků kol. Prověřil možnost využití manipulátoru WD 800 s koly od společnosti AD Technik.

Postup DPP od → 2015 Intenzivně iniciuje několik přímých jednání s výrobci autobusů, které DPP provozuje. Mimo jiné prověřuje šrouby a matice kol, jejich vlastnosti. Na trhu prověřuje spektrum dodavatelů. Šroub kola ZF: Náboj s olejem Náboj s tukem

Postup DPP od → 2015 Hlavním cílem DPP je, aby od výrobců autobusů dosáhl jednotnou aplikovatelnou metodiku. Některé získané reakce od výrobců autobusů stále nenaplňují představu DPP, předložené návrhy postupů montáže disků kol, jsou diametrálně odlišné, některé v praxi takřka nerealizovatelné, a to i přesto, že se jedná v některých případech o montáže kol na shodné nápravy. Po všech jednáních téměř všichni výrobci autobusů doporučují DPP jednat přímo s výrobcem náprav ZF.

Postup DPP od → 2015 Tato jednání jsou organizována a vedena i v průběhu výstavy CZECH BUS 2015, a to jak s výrobci autobusů, tak i s výrobcem náprav ZF. DPP následně vyvolal navazující jednání se zástupci společnosti PAKRA ZF-SERVIS s.r.o., kteří přímo oslovují výrobce nejvýznamněji používané nápravy ZF 132, s požadavkem na dodání oficiálních podkladů výrobce ZF, včetně vyjádření k prezentaci a návrhů (SDP – OSA – DPP – ), které jsou v ní ze strany DPP medializovány.

Postup DPP od → 2015 Dne obdrží DPP od zástupce ZF, pana Jana Krajíčka, originály materiálů ZF. Jde o oficiální dokument organizace VDV, zpracovaný ve spolupráci ZF a významných výrobců vozidel (EvoBus GmbH, MAN Truck&Bus, SOLARIS, VDV-Ausschuss für Kraftfahrwesen, VDV-UA Schäden a ZF Passau). Dokumenty doporučené k montáži kol:

2016 → Postup DPP do: DPP obdržený materiál od ZF vyhodnocuje a následně probíhají další jednání a dotazy. Řeší se opět možnosti nadstandardních řešení, použití samojistících matic NORD a HEICO LOCK, např. možnosti použití šroubového spoje s levotočivým závitem a použití distančních vložek. Na základě vyhodnocení dodaných materiálů a doporučení ZF, je v DPP k ukončen zkušební provoz samo jistících matic NORD a HEICO LOCK.

2016 → Postup DPP do: DPP dne vyvolá oficiální jednání se zástupci ZF (Ing. Patera, p. Krajíček), za účelem nastavení jednotného postupu způsobu upevnění disků kol. Při jednání byly projednány dosavadní provedené kroky DPP s cílem dohodnout další a prakticky finální jednotný postup. Zástupci ZF a DPP si v průběhu jednání předali oficiální dokumenty od výrobců autobusů IVECO, SOR a SOLARIS, s cílem, aby zajistili společně sjednocení dokumentů a doporučených postupů.

2016 → Postup DPP do: Při jednání je i negativní výsledek v otázkách zavedení „šroubů a matic s levotočivým závitem“ a zároveň jsou vyloučeny i „distanční vložky“. DPP následně zpracuje interní technickou normu, která bude jasně definovat stanovený a jednotný postup upevnění disků kol v souladu s výsledky a závěry jednání. DPP kompletní zápis z tohoto jednání, včetně projednávaných dokumentů, nevyjímaje ZF, rozeslal i uvedeným výrobcům autobusů, kdy jejich přijetí bylo potvrzeno v tomto pořadí (SOLRIS, IVECO a SOR), a to v průběhu 04/2016.

2016 → Postup DPP do: Při jednání DPP se ZF bylo dohodnuto, že DPP bude na SDP – OSA prezentovat postupy od minulého jednání až do současnosti. ZF na tuto prezentaci naváže vlastní prezentací, kde ozřejmí jasně stanovené postupy vztahující se k této problematice. DPP na základě obdržených a projednaných podkladů se ZF, a zejména získaného souhlasného stanoviska výrobců autobusů, upravuje vlastní interní technickou normu, konkrétně Technická instrukce TI 222 – Postup montáže, utahování a kontroly kol autobusů.

2016 → Postup DPP do: Pracovní verze dokumentu byla výrobcům autobusů zaslána následně na vědomí dne Finální verze dokumentu je uvedena níže. Technická instrukce TI 222: Postup montáže, utahování a kontroly kol autobusů.

Z Á V Ě R Cyklus jednání a hledání řešení je v DPP ukončen. Vytvoření interní technické normy vychází z podkladů a jednání se ZF, dokumentu VDV a výrobců autobusů IVECO, SOR a SOLARIS. Aktuálně DPP zvažuje aplikaci indikátorů vzájemné polohy matic kol i na kola předních nápravách autobusů. Výsledky dlouhého snažení DPP/JSVA, o zvýšení bezpečnosti provozu autobusů, DPP předkládá a doporučuje k využití i ostatním členům SDP - OSA.

P R O S T O R N A V A Š E D O T A Z Y Děkuji za pozornost.