Absolventské práce. Titulní strana ZŠ Fr. Plamínkové s RVJ ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Téma práce Jméno autora Vedoucí práce: Mgr. Xxx xxxxxx květen 2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Formátování diplomové práce
Advertisements

Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: EU Název: Typografická pravidla Autor: Mgr.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Styly, záhlaví a zápatí, oddíly
MS WORD II. ZÁKLADNÍ FORMÁTOVÁNÍ TEXTU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Jak psát SOČ Seminář DDM Praha 6. ledna 2010 Lenka Krejčová Doplnil poznámkami: Č.Kodejška -Ne pouze kompilát -Vlastní projekt,
Základy psaní textu Interpunkční znaménka tečka(.), čárka(,)
ZÁKLADNÍ TYPOGRAFICKÁ PRAVIDLA
Grafická úprava seminární práce
Písmo.
Zásady pro vypracování bakalářské práce
Závěrečná fáze výzkumu
Jak psát seminární práci
Maturitní otázka č. 12 Kristýna Kaňovská 4. A.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Základní typografické zásady
POSTUP PSANÍ ZPRÁVY. CÍL (Proč zprávu píšete ?) -1 POSKYTNUTÍ INFORMACÍ : spojeno s prezentací nějakých faktů nebo vysvětlením příkladů či konkrétních.
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Jak napsat odbornou práci?
Pokyny pro vypracování maturitní práce
Pokyny pro psaní bakalářské práce (BP)
Textový editor opakování Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
Word – Struktura dokumentu
Požadavky na úpravu tabulek (podle požadavků ke státním zkouškám z kancelářského psaní na klávesnici dle ČSN z roku 2007) 2008 O. Kánský.
Je to program (aplikace), který slouží k úpravám prostého textu.  Na rozdíl od textových procesorů, se kterými se často pletou, postrádají textové editory.
Referát č.13 Textový editor (struktura textu – přiřazení stylu, formátování (vzhled) textu, změna stylu, typografická a estetická pravidla)
Kompletace práce.
ZIHB – MS Word dodatek 1 Petr Kratochvíl, KIV ZČU, © 2008.
Cvičení 1 - Řešení příkladu Zadání viz: cv1_samostatne.doc.
MATURITNÍ ODBORNÁ PRÁCE
Formátováním odstavce se rozumí změna jeho vlastností jako velikost, barva, typ, podtržení atd. Pokud chceme změnit některou z vlastností již napsaného.
3. ČÁST EDICE Microsoft Office PowerPoint & OpenOffice.org Impress Načítání… Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Josef Ledvoň.
TYPOGRAFICKÉ PRAVIDLA
Úvod do studia.
Forma zpracování seminární práce
Textový editor.  Sada formátování, pomocí které lze rychle změnit vzhled textu, tabulek, …  Základ pro tvorbu rozsáhlých dokumentů  Důležité pro tvorbu.
Základy psaní textu Interpunkční znaménka tečka(.), čárka(,)
Absolventská práce.
Zásady tvorby prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK235.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK234.
Disertační práce MPA Michal Radvan
Odborné a vědecké práce Brno 12. března Odborné a vědecké práce Zpráva o semestrálním projektu Závěrečná práce Bakalářská a diplomová práce Disertační.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_21-18 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Cvičení 2 - Řešení příkladu
S využitím prezentací Mgr. Pavlíny Mazáčové, Ph.D.:  Jak napsat dobrý odborný článek  Tvorba odborného textu.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_221.
Styly Písmo Odstavce Estetická pravidla Typografická pravidla
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
M ETODIKA ZPRACOVÁNÍ ZÁVĚREČNÉ PRÁCE 1 Účel práce; 2 Zadání, vedoucí práce, konzultant a oponent; 3 Termín odevzdání a rozsah práce; 4 Etapy zpracování.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Marcel Bednařík NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_INF_15.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony Klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_.
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4A_20 TÉMA: MS_WORD
Instrukce k prezentaci
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Miroslava Tomanová
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Word – textový editor.
Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:
Odstavec a jeho formát Autor: Mgr. Jiří Maršík
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
FORMÁTOVÁNÍ DOKUMENTU
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Pravidla citování v absolventské práci
Vzor individuální prezentace
Bakalářská práce / Diplomová práce
ROČNÍKOVÁ PRÁCE pokyny ke zpracování
Diplomový seminář úvodní přednáška
Diplomový seminář úvodní přednáška
Úprava rozsáhlého dokumentu
Transkript prezentace:

Absolventské práce

Titulní strana ZŠ Fr. Plamínkové s RVJ ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Téma práce Jméno autora Vedoucí práce: Mgr. Xxx xxxxxx květen 2015

Abstrakt jasné, přesné a stručné shrnutí celé práce včetně cílů a závěrů; abstrakt musí být srozumitelný a úplný i bez toho, aby čtenář četl celou práci, znal přesné zadání nebo dostal další informace na samostatné stránce, 500–800 znaků Klíčová slova obsahuje 5–8 klíčových slov Abstract Key words

Obsah Automaticky generovaný ve Wordu References – table of contents

Úvod proč jsem si vybral/a téma, jaké jsou cíle práce, co předpokládám, že zjistím (má hypotéza), co chci zjistit (výzkumná otázka), z čeho vycházím – z jaké literatury

Stať teoretická část – rešerše, východiska práce (stav poznatků o řešené problematice) empirická část (záleží na typu AP) – použité výzkumné metody či nástroje; vlastní výzkum, experiment, popis, průběh… vlastní zjištění (záleží na typu AP) – výsledky bádání v pramenech a jejich hodnocení (interpretace), data, tabulky, výpočty, grafy… diskuse – porovnání vlastního zjištění s literaturou, jakými argumenty své zjištění podpírám, jaké protiargumenty vyvracím a čím...

Závěr stručné zhodnocení AP, cílů, výsledků, přínosu, jak se potvrdilo/nepotvrdilo to, co jsem předpokládal/a

Seznam literatury monografie ◦Newman, J., Siva, G. (1992): Judaismus od A do Z. Sefer, Praha. sborníky ◦Bičík, I. (2006): Vývoj využití ploch. In: Ouředníček, M. ed.: Sociální geografie Prahy. Karolinum, Praha, s. 47– 53. periodika ◦Drbohlav, D. (1992): Kam a proč? Sídelní preference obyvatel Prahy. Demografie 34, č. 1, s. 40–51. elektronické dokumenty ◦Sborník příspěvků: Učitelé a jejich univerzitní vzdělávání na přelomu tisíciletí (1999). Mezinárodní konference 23. – 25. září 1998 [online]. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Praha. [cit ]. Dostupné na WWW:. ◦Ikaros: Elektronický časopis o informační společnosti [online]. [Praha] : Ikaros, c1998–2001 [cit. 17. dubna 2001]. Dostupné na WWW:

Přílohy Mohou být číslované Příloha 1, Příloha 2, pokud jich je víc Nepočítají se do celkového počtu stánek

Životopis sturkturovaný

Formátování písmo: Times New Roman nebo Arial, velikost 12 bodů řádkování: 1,5 řádky zarovnání doleva nebo do bloku okraje: horní 35 mm, dolní 30 mm, levý 40 mm a pravý 25 mm odsazení prvního řádku odstavce mezi odstavci mezera 6 bodů nadpisy a tituly – velikost písma max. 16 bodů označení kapitol a podkapitol – desetinné třídění (1.1.3); používají se 3 (výjimečně 4) úrovně kapitoly první úrovně začínat na nové stránce poznámky pod čarou – písmo 10 b; číslovat průběžně číslování – arabské číslice; číslují se všechny platné stránky, přičemž na některých stránkách se čísla nezobrazují (titulní strana, prázdné stránky…); umístění v zápatí žádné záhlaví automatický obsah

Citování Takto vypadá nedoslovná citace z literatury: Psaní absolventských prací je zábava (Novák a Nováková, 2013). Pokud citujete doslovně „Není pro žáky 9. tříd nic lepšího, než se naučit dobře psát absolventské práce.“ (Novák a Nováková, 2013, str. 7) Plagiátorství je neodpustitelné. Je důvodem k neuznání absolventské práce. Pokud čerpáte informace z literatury, vždy citujte!!!!!!

Chyby, kterých se vyvarovat Za čárkou, tečkou a dalšími interpunkčními znaménky je vždy mezera. Pokud je na konci věty zkratka s tečkou, jako např. „atd.“, další tečka se již nepíše. Mezi slovem před závorkou a začátkem závorky je mezera (asi takhle), zatímco mezi závorkou a slovem uvnitř závorky mezera není. Mezi koncem závorky a následující čárkou, středníkem či tečkou se mezera nedělá (asi takhle). Nadpis kapitoly nebo podkapitoly se uvádí bez tečky. Sedm procent se píše 7 % a sedmiprocentní 7% (v prvním případě s mezerou a v druhém bez mezery). Pozor na zdvojené mezery, např. pomocí CTRL + H si před odevzdáním práce nahraďte dvojité mezery za jednoduché. Nepište dlouhá souvětí…. Zdlouhavé hledání podmětu, přísudku, příčin a důsledků čtenáře unaví a nebude pak schopen ocenit Vaše překvapivá zjištění. Nespoléhejte na kontrolu pravopisu ve Wordu. Práci si po sobě pečlivě pročtěte.