Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stránka 1, © Vema, a. s. Automatizace HR procesů Jaroslav Šmarda.
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Představení společnosti Tomáš Vodenka – People manager ARTIN.
Management Motivace Personalistika. Motivace Výkon schopnosti a podmínky Lidský potenciál.
Spolupráce personálního oddělení a psychologické laboratoře Jana Gutiérrez Chvalkovská, personální ředitel VÍTKOVICE Ostrava.
ITEG a.s.. Úvod  Představení firmy  Praxe  Příručka školení  Projektové řízení  Závěr  Prostor na dotazy.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Změny v požadavku na proces edukace vojenských profesionálů Radomír Saliger,Vratislav Pokorný Katedra řízení lidských zdrojů Fakulta ekonomiky a managementu.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
1. WORKSHOP.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Návraty žen do práce očima zaměstnavatelů
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Jak získat nejlepší talenty?
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Společenská odpovědnost ve školství
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
STAKEHOLDERSKÉ POJETÍ PODNIKU
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Moderní personalistika
Vůdcovství - leadership
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Odměňování zaměstnanců
VY_32_INOVACE_VVP_8A_7F Rozhodování - metody Název: Škola:
Vzdělávání.
Workshop 2, Možnosti spolupráce škol a firem 2018 – 2019,
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Andragogika Vzdělávání.
Digitální učební materiál
Lidské zdroje nejsou stroje
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Hodnocení a řízení výkonu
Centralizované rozvojové projekty 2017
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
Personální portál a hodnocení zaměstnanců
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Model intenzivní podpory
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Model intenzivní podpory
Nábor z ČR do celého světa
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
NABÍDKA ŠKOLENÍ CE 2017 / 18 Q2.
Transkript prezentace:

Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015

Procesy ŘLZ Firemní kultura Kompetenční model Nábor Adaptace Motivace Výkon Odměňování Plánování kariéry, OH Rozvoj Odchod

Kompetenční model Vazba na strategické záměry společnosti Definuje požadavky na jednotlivé pozice Jednotné měřítko pro nábor, hodnocení, vzdělávání

Kompetenční model

Nábor Standardní proces náboru (potřeby firmy x inzerát, jiné cesty) Standardní průběh pohovorů s kandidáty na pozice Co manažer, co personalista – osobní dotazníky, smluvní pracovněprávní vztahy, garance, vyslaní zaměstnanci apod. Trénink manažerů

Adaptace Cíl: důkladně prověřit vhodnost pracovníka na pozici a co nejrychleji jej zapracovat Adaptační programy Význam garanta / mentora nového pracovníka

Motivace a výkon Základní pilíře: Mzdová politika / bonusový program Sociální programy

Motivace a výkon Co lidi motivuje podávat výkon? Popis vztahů: Hodnoty – (osobní priority, měřítka významnosti Přístupy (sklony, zájmy, tendence) Chování (viditelné projevy člověka)

Motivace a výkon Co lidi motivuje k výkonu – možnosti využití

Odměňování Odměna versus ohodnocení funkce – mzdový katalog pracovních funkcí Politika odměňování – mzdové tarify, modelace objemu mezd Bonusové systémy Benefity / sociální program

Plánování kariéry, osobní hodnocení Hodnotící systém Harmonogram zavedení osobního hodnocení 360´hodnocení Hodnotící pohovory Fungují kariérové mapy?

Rozvoj Nastavení vzdělávacího systému Práce s talenty Jak změřím efekt vzdělávání / Co mi to přineslo?

Rozvoj efektivita vzdělávání Čeho chci dosáhnout (Vize firmy versus kompetence) Jaké mám zdroje Jaké použiji metody

Rozvoj role managementu Role řídící, organizační Osobní příklad Role komunikační Role inovativní, strategická Role rozvojová a motivační Koučink Podpora Delegování Zpětná vazba

Odchod Standardní proces „odchodu“ zaměstnance Výstupní pohovor Outplacement

Ostatní Konzultace pro HR problematiku z hlediska legislativy Spolupráce pro úřad práce Spolupráce s hendikepovanými Vedení personální evidence ve spolupráci se zadavatelem Další personální činnosti dle požadavků zadavatele Komunikace - dostupnost Tel – od - do – rychlost odpovědí na dotazy a konzultace Osobní konzultace pravidelně v sídle zadavatele Ostatní způsoby komunikace