Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Dana Rejlová Datum/období: říjen 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3315 Téma.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
Advertisements

Zelenina Mgr. Iveta Honzejková.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Zelenina.
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ilona Trojánková. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
UŽITKOVÉ ROSTLINY.
Druhy zeleniny Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.35
VY_32_INOVACE_10_ čtení slov 2 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
VY_32_INOVACE_29_ Prvouka 3.ročník Zelenina
ČERNÝ PETR – DRUHY ZELENINY
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.7 Zelenina Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo projektu:
Význam zeleniny ve výživě  Zelenina je soubor různých rostlin a jejich částí, které se zasyrova nebo vhodně upravené významně uplatňují ve výživě lidského.
Poznej druhy zeleniny Mgr. Heppnerová Eva – ZŠ Nádražní 683, Horní Slavkov VY_32_INOVACE_74_ Poznej druhy zeleniny Šablona III/2.
Ekosystém okolí lidských obydlí Rostliny Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
ZELENINA - OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_12_INOVACE_ ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Člověk a příroda Autor: Mgr. Romana Martináková ROČNÍ OBDOBÍ PODZIM? JARO? LÉTO? ZIMA?
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: duben 2013 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořenízáří 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka ( DUM 04) Rozmanitost.
* Anotace : * Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_17_Ekosystém zahrady a sady Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 17 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Č. DUMu: VY_12_INOVACE_01_15_Člověk a příroda
Potraviny a výživa - Zelenina
Název projektu: Moderní škola
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_ZELENINA
PRVOUKA – 2. ročník, ZELENINA
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_54_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Marcela Veisová
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_30_ OVOCE TÉMA: OVOCE
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
ČLOVĚK A JEHO SVĚT Zelenina Radka Smetanová VY_32_INOVACE_zelenina_01
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A09Prv2_Zelenina
Název školy : ZŠ Pardubice-Spořilov
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_04_TRIDENI_ZELENINY Název materiálu:
VY_32_INOVACE_18_09_slovní úloha
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
ZELENINA A JEJÍ DRUHY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_56_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_55_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA BŘEZNO
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 08 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-Prvouka.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_III.Vu_ZDRAVÁ.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ /1. 4
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: ZELENINY2
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Dana Rejlová Datum/období: říjen 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma sady: Prvouka pro 2. ročník v mezipředmětových vztazích Název: VY_32_INOVACE_Podzim na zahradě - ZELENINA Škola pro 21. století

Předmět - Prvouka Věková skupina - 2. ročník Časový fond – 45 minut Popis – Materiál slouží k procvičení a prohloubení učiva Prvouky s využitím mezipředmětových vztahů – Matematika – řešení slovních úloh (výpočet, odpověď), sčítání a odčítání s přechodem základu 10. Snímek č. 3 slouží jako obrázková osnova pro vypravování. Snímek č. 4, 10, 14, 17, 20 je výkladový. Na snímku č. 5, 6, 11, 15, 18, 21 řešíme slovní úlohy. Žáci počítají samostatně – kontrola po kliknutí do volného prostoru (výpočet, odpověď). Na další kliknutí se objeví zařazení daného ovoce. Na snímku 8 a 13 opakujeme sčítání a odčítání do 20 s přechodem základu 10. Snímek č. 7, 9, 12, 16, 19, 22 – opakování. Po kliknutí na správnou odpověď se postupně odkrývá obrázek, na snímku č. 7 odkaz na písničku Statistika. Snímek 23, 24 – pexeso (vytisknout, vystřihnout). Materiál obsahuje 25 stránek a je určen k interaktivní výuce. 2 Anotace

Proč je zelenina zdravá? 3 Zelenina obsahuje vitamíny a velké množství vody. Z každé zeleniny jíme její určitou část.

Plod 4 Plody jíme u papriky, rajčete, dýně, lilku, melounu.

Vypočítej 8+6=14 Tatínek sebral 14 paprik. Paprika je plodová zelenina. Jíme její plody. Tatínek sebral 8 žlutých a 6 zelených paprik. Kolik paprik sebral celkem? Výpočet Odpověď

Vypočítej 18-4=14 Na záhonku zůstalo 14 rajčat. Rajče je plodová zelenina. Jíme její plod. Na záhonku dozrálo 18 rajčat. Hana 4 rajčata utrhla. Kolik rajčat zůstalo na záhonku? Výpočet Odpověď

Písnička je ZDE.ZDE Z jaké zeleniny jíme plod? 7 meloun okurka květák špenát brokolice lilek paprika rajče mrkev dýně

Klikni na příklady s výsledkem

Pěstujeme tuto zeleninu pro plod? Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE

Kořen 10 Kořen jíme u mrkve, petržele, celeru a ředkvičky. U petržele a celeru jíme i stonek a listy.

Vypočítej 20-8=12 V řádku zůstalo 12 mrkví. Mrkev je kořenová zelenina. Jíme její kořen. V řádku bylo 20 mrkví. 8 mrkví maminka vytáhla a dala do salátu. Kolik mrkví zůstalo v řádku? Výpočet Odpověď

Pěstujeme tuto zeleninu pro kořen? Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE

Klikni na příklad s výsledkem

Cibuli a stonek 14 Cibuli a stonek jíme u cibule, česneku a pórku.

Vypočítej 7+8=15 Ve velkém košíku bylo 15 cibulí. Cibule je cibulová zelenina. Jíme její cibuli. V malém košíku bylo 7 cibulí. Ve velkém košíku bylo o 8 cibulí více. Kolik cibulí bylo ve velkém košíku? Výpočet Odpověď

Pěstujeme tuto zeleninu pro cibuli? Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE

Listy 17 Listy jíme u salátu, petržele a špenátu.

Vypočítej 12-9=3 Chyběly 3 saláty. Salát je listová zelenina. Jíme jeho listy. Na oběd je potřeba 12 salátů. Na zahrádce bylo jen 9 salátů. Kolik salátů chybělo? Výpočet Odpověď

Pěstujeme tuto zeleninu pro listy? Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE Klikni ZDE

Květenství 20 Z květáku a brokolice jíme květenství.

Vypočítej 14-5=9 Teta přinesla 9 květáků. Z květáku jíme květenství. Maminka přinesla 14 květáků. Teta přinesla o 5 květáků méně. Kolik květáků přinesla teta? Výpočet Odpověď

A je čas na pexeso. Zahraj si s kamarádem. Klikni na název zeleniny 22 paprika mrkev jahoda třešeň angrešt cibule květák meloun jablko dýně

23

24

25 Použité zdroje  Použitá literatura:  ADÁMKOVÁ, Petra a kol. Člověk a jeho svět. Brno: Didaktis, 2007, ISBN  MGR.ŠTIKOVÁ, Věra. Já a můj svět - prvouka pro 2. ročník - učebnice. Brno: Nová škola, s.r.o., _, ISBN Jiné zdroje: Galerie