Postupy pro zlepšení komunikace resp. uzdravení OČISTA SYSTÉMU REKALIBRACE RECEPTORU – kontrolní síť ( potravinové doplňky – biochemie ) OPTIMALIZACE NERVOVÉHO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tradované mýty v problematice závratí Doc MUDr M. Lejska,CSc Humpolec
Advertisements

Jak by měla společnost, politici a plátci zdravotní péče přistupovat k civilizačním chorobám 21. století.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Sociální vztahy a dovednosti Předmět Zdravotnická.
Klimakterium Menopauza B. Trojanová. Menopauzální syndrom  Menopauza je přirozený proces, nastává mezi 40 – 60 lety ženy  Ztráta funkčnosti ženských.
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_ Předmět PŘÍRODOPIS.
Ch_056_Buněčné dýchání Ch_056_Přírodní látky_Buněčné dýchání Autor: Ing. Mariana Mrázková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace.
PRVNÍ POMOC PŘI ZDRAVOTNÍCH OBTÍŽÍCH Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ AUTOR: Mgr. Helena Špinarová NÁZEV: VY_52_INOVACE_27 II Oběhová soustava TEMA: Člověk a jeho svět - Přírodověda.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Fotosyntéza – temnostní fáze Číslo vzdělávacího materiálu: ICT10/20 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Genetických pojmů EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Eukaryotická buňka II Číslo vzdělávacího materiálu: ICT5/4 Šablona: III/2 Inovace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
Kožní soustava Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_8_Kožní soustava Téma: Přírodověda.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Fotosyntéza. Fotosyntéza je složitý proces probíhající v několika stupních v zelených částech rostlin. Účinkem světla za přítomnosti zeleného barviva.
SDNN SDNN jako parametr je projevem spolupráce PS a S. Je-li snížen pod 30, pak to znamená, že systém je převážně řízen S, což je špatné pro léčbu, protože.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_21_01_složky potravy.
SŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Libuše Hajná Název šablony VY_32_INOVACE CHE Název DUMuCHE E Stupeň a typ vzděláváníOdborné.
P ŘÍPRAVA POKRMŮ Hlavní živiny Vypracoval: Lukáš Karlík.
Cíl Cílem je optimální souhra parasympatického a sympatického větve nervového, endokrinního a imunitního systému jako výraz optimální přizpůsobivosti organismu.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Biologie člověka Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář)
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomická příprava výroby.
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
Filip Luňák Zš a Mš Stonava 9tř.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
Vznik a vývoj života.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
RASC Standardy řízení služeb
Stavba buňky.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_567_ Výroba sýrů a jogurtů 1 Název školy: Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název:VY_32_INOVACE_3B_13_Krev Téma: Krev
Diabetes mellitus.
Složení potravin Ing. Petra Pechová, 2012.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Metabolické děje I. – buněčné dýchání
Buňka základní stavební a funkční jednotka organismů funkce buňky:
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Základní jednorozměrné geometrické útvary
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
TIENS KANGLI.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Základní škola, Hradec Králové
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VAŠE FIRMA JE LOĎ PLUJÍCÍ K VYTČENÉMU CÍLI, KTERÝM JE:
Vitamíny rozpustné ve vodě
Živá příroda – vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Potraviny a výživa 1. ročník – kuchař, číšník, servírka
Prezentace – výklad učiva
Jarmila Kašparová nutriční terapeutka
Nestacionární šíření tepla: teplotní útlum a pokles dotykové teploty.
Léčivé rostliny Michaela Housková 3.A.
OSOBNOST.
Vendula Večeřová.
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
Neživá příroda - vzduch
Modely popisu hydraulicko-morfologického chování toku
A B C c d b a e g h i f 1.1 Různé typy buněk
Transport nanočástic rostlinou
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Transkript prezentace:

Postupy pro zlepšení komunikace resp. uzdravení OČISTA SYSTÉMU REKALIBRACE RECEPTORU – kontrolní síť ( potravinové doplňky – biochemie ) OPTIMALIZACE NERVOVÉHO A HORMONÁLNÍHO – řídící systém ( potravinové doplňky – biochemie ) OBNOVENÍ POHYBU – SPRÁVNÉ DYCHÁNÍ OBNOVENÍ SPRÁVNÉ STRAVY – SNÍŽENÍ KYSELOSTI DODÁNÍ ENERGIE – STAVEBNÍ MATERIAL DO SYSTÉMU ( potravinové doplňky – biochemie ) DODANÍ KYSLÍKU – PRACOVNÍ SÍLY ( aktivace fotoreceprotů - biofyzika ) VYTVÁŘENÍ HARMONICKÉHO PROSTŘEDÍ ( harmonizace a aktivace vody v buňce – biofyzika ) Celkové snížení stresu společenského a následně biologického

4 fáze obnovy Aktivační 3-4 týdny Metabolická - obnova procesů 2-6 týdny Přechodná 3 týdny Stabilizace PS -fixace a konstrukce po 3 měsících V boji s nemocí potřebujeme postupný růst SYMPATIKU, pro nastartování aktivit PARASYMPATIKU, který musí více a více ukládat a regenerovat

Léčba: Jsme –li ve stresu neregenerujeme a pak adaptační mechanismy jsou mimo provoz a tím pádem jsme stále ve stresu Je to začarovaný kruh – trvalého boje a útěku Je nutno vše opakovaně a až natrvalo obnovit a tím vrátit komunikaci, řídicí, adaptačním systémy do harmonie

Parametry pro dobré resp. špatné hojení PARS od 1-3 dobře se hojí PARS od 6-10 se nehojí ( jsme v bojové fázi – je vypnutá regenerace a imunitní systém ) pak se Carnosine nedostane do míst, kde ho potřebujeme Při SDNN 70 hojí se a čím vyšší TP tím lépe Při TP nad 2000 se začne hubnout u cukrovky a vysokého tlaku jako nejčastějšího onemocnění – vysoká stabilita sympatikus a to je špatná prognóza, stabilitu je potřeba rozhodit a začít vracet variabilitu

Musí zajistit systémové paralelní činnosti 1) homeostázu ( vnitřní prostředí ) 2) homeodynamiku ( schopnost adaptace, in-out komunikace, individualita, genetikou dána citlivost receptorů) činnost štítné žlázy řídí hypotalamus a thalamus. s věkem nám stoupá objem cholesterolu, protože potřebujeme více hormónů, proto cholesterol roste a srdce a cévy nám to neohrožuje. 3) typické pro stárnutí je ztráta citlivosti receptorů, snižuje se pružnost jejich ladění ( příklad - mnohdy ve stáří lidé více solí a koření, jiná vnímavost chuťových buněk ). Je potřeba rekalibrace, přeladění receptorů v systémech jako jedna v fází léčby.

Pokles tvorby energie: Jediný kdo vyrábí energii jsou mitochondrie v buňce důležitý je počet funkčních mitochondrií ( prof. Strunecká.. anaerobní buňky metanová atmosféra, aerobní používá kyslík Práce s kyslíkem o organismu předává elektron – okysličuje odebírá elektron – redukuje Kyselost – tak akorát ( počty volných elektronů )

Jak vznikly mitochondrie Mitochondrie jako první aerobní buňky na planetě mají jako jediné svou vlastní DNA. To je dýchání mitochondrií, oxidace přenosem elektronu a reakce Q10 s kyslíkem resp. jeho elektronem ( ukázka „blue light“ – pro výrobu energie ) Toto je positivní vliv volných radikálů, kterých samozřejmě musí být tak akorát. Jsou nutné pro tvorbu energie v mitochondrii resp. jediná vyrábí energii. Buňka dýchá, jing a jang, vstup a výstup, oxidace a redukce. Volný radikál vzniká změnou rotace, spinu, polarizace elektronu.

Kdo v těle přirozeně vytváří volné radikály? Lymfocyt je typ bílé krvinky vyskytující se u obratlovců. Řadí se mezi agranulocyty. Lymfocyty představují funkčně různorodou skupinu imunitních buněk. Morfologicky jsou lymfocyty kulaté mononukleární buňky s malým množstvím cytoplazmy. NK buňky obsahují navíc v cytoplasmě granule.bílé krvinkyobratlovcůagranulocytyimunitníchmononukleární buňky cytoplazmyNK buňky NK buňka (z angl. natural killer cell, tedy „přirozený zabíječ“) je velká granulární buňka imunitního systému, která je řazena mezi lymfocyty po bok B-buněk a T-buněk. Jsou schopné zabít nádorové buňky či buňky napadené viry. Řadí se do vrozené (přirozené, nespecifické) imunity těla. Právě NK lymfocyty vyrábějí volné radikály.anglimunitního systémulymfocytyB-buněkT-buněk nádorové buňkyviryimunity

Bílkoviny a vše v biologii funguje na principu klíče a zámku. Kovalentní vazby molekul, sloučenin, bílkovin, které jsou dány přesně danou strukturou a dynamikou právě určují s kým komunikují a s kým ne. Bílkoviny jsou jako nosiče a jsou funkční tehdy, mají-li správné kovalentní vazby ( blue light – zlatý řez) a jsou-li k sobě správně klíče a zámky. Látka, která chrání bílkoviny resp. obnovuje bílkoviny v jejich správné struktuře a dynamice je právě „ CARNOSINE“. Vše je propojeno a potřebujeme harmonizovaný imunitní systém

Životem ničíme I.S a trénováním obnovujeme I.S Máme-li přátelskými bakteriemi v symbióze obsazené tělo, pak nevzniká místo pro nepřátelské bakterie ( není dobré ničit nesmyslně všechny bakterie antibiotikami,..) Žádný proces v organismu neběží bez kontroly Snaha systému dosáhnout rovnováhy, ale vždy vzniká nový pohyb a rovnováhy není nikdy trvale dosaženo, ale je v rámci pro růstové normy. Nic nelze zastavit. Vše má logiku v dynamice střídání stavů

Postup jak Jak funguje prevence: - zájem, ne strach, jak jsem na tom - opravdová prevence je včasná diagnóza - snaha trénovat a udržovat adaptační a regulační mechanismy funkční resp. eliminovat rizika Pyramida činností, jak jsme uváděli – oblasti potřeba trénovat, harmonizovat : - psychika - buňka, hormony, minerály, - adaptace řídicích systémů - výživa, pohyb, cvičení

Chcete-li ukázku, pak vážnějších případů, kdy je srdce případně N-H-I.S vyčerpán, pak nejsou-li arytmie, je zde stabilizace a to znamená převahu sympatiku jsou arytmie, je to destabilizace a je to převaha parasympatiku ( do 4 % je to OK ) roste-li počet arytmií nad 4 %, pak nám chybí sympatikus bez SYMPATIKU nelze vybudovat rezervy tak lze i kontrolovat léčbu