Změna předpisu SŽDC Z11 od 1.6.2016 Posun v GSM-R Z DKV do žst. na vlak 120 1. 000120 04 000120 01 2. Komentář: -změna předpisu SŽDC Z11 -změna Doplňujícího.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JIP / KAAS / ZR aneb „Co budeme dělat
Advertisements

Unikátní test brždění vlaku
Nemožné dorozumění se závorářem s dirigujícím dispečerem
PROVOZNÍ ASPEKTY APLIKACE ERTMS/ETCS V ČR
k mimořádné události ČD A1
PROVOZNÍ INTERVALY.
ZKOUŠKY BRZDY.
Speciální vozidla Dle předpisu SŽDC (ČD) S8
Elektromechanického staničního zabezpečovacího zařízení
Předpis SŽDC D1 Účinnost od
Prezentaci pro Vás připravil Tomáš Machač ČD a.s., RCP Praha
Grafikon vlakové dopravy
Jednotný identitní prostor a Katalog autentizačních a autorizačních služeb a jejich role v Základních registrech Ostrava Tomáš Řemelka Novell.
- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu
ŠKOLA STROJVEDOUCÍ duben/květen 2013 Marek Poustka
ŠKOLA STROJVEDOUCÍ únor/březen 2013 Marek Poustka
JIP / KAAS / ZR aneb „Co budeme dělat?“
Předpis SŽDC D3 Účinnost od
Akustické hlášení na drahách celostátních a regionálních v České republice Matěj Bartoš.
Služby železniční dopravy
Akreditované školicí středisko
Pražské tramvaje Belgický podnikatel Eduard Otlet zahájil 23. září 1875 provoz na první trati pražské koňky, asi netušil, že toto datum se stane datem,
Předpis pro používání návěstí pro organizování a provozování drážní dopravy Návěstní předpis D1.
Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.
Dopravní služby 1)Železniční doprava
Železniční doprava Základní pojmy
Návěstidla a návěsti D1 Předpis pro používání návěstí při organizování a provozování drážní dopravy.
Brzdění vlaků Základní pojmy
Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. Únor CVIČENÍ APLIKACE FRONT + HO … - i pro.
Plánování a organizace veřejné dopravy
Předvídaný odjezd vlaku a telefonické dorozumívání
Alena Vaňková Dvoupodlažní pantograf DESIRO.
ŽST Jedlová.
Prohlášení o dráze Jiří Černý 9. setkání s dopravci, Praha,
IV. dopravní konference Kongresové centrum Palác Pardubice, září 2015Strana 1.
VÝZKUMNÝ ÚSTAV ŽELEZNIČNÍ, a.s. Zkušenosti z použití TSI za subsystém Řízení a zabezpečení V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. Obsah:  Použité.
Odbor systému bezpečnosti provozování dráhy Ing. Vítězslav Lössel Setkání s dopravci dne Přehled nehodovosti na dráhách SŽDC.
Odbor systému bezpečnosti provozování dráhy Prezentace činnosti OSB Ing. Vítězslav Lössel Porada s dopravci 30. –
Dopravní kurz Posun Zpracovali: Marcela Mrkosová, Milan Janík, DVI, a.s.
Setkání s dopravci - Praha 26. listopadu 2014 Ing. Martin Neumaier Změny legislativy na O11 SŽDC od 14.prosince 2014.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
On-line vyhlašování směnového plánu Setkání dopravců SŽDC Praha Ing. Petr Řádek SŽDC O12-SEPA 25. –
Provozování systému ETCS L2 v rámci PP Poříčany – Kolín Seminář ČVTSS 2012, Praha, Ing. Vladimír Říha, TÚDC Bezpečnost železničního provozu.
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
Výprava vlaku a určení vjezdových kolejí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Petr Hospodarz. Dostupné z Metodického portálu.
Problematika rádiového prostředí SŽDC. Systém GSM-R Zajišťuje hlasovou komunikaci a přenos dat mezi terminály a pevnými účastnickými zařízeními a spojení.
Problematika rádiového prostředí SŽDC Bc. Ondřej Borovský.
Nákresný jízdní řád Grafické znázornění jízdy vlaku v nákresném jízdním řádu NJŘ = grafické znázornění časových poloh - jízdy vlaků na dané.
REVOZ - Registr vozidel - Ing. Rudolf Mrzena, SŽDC, s.o.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
IS SŽDC – pořizování dat dopravci
Správní řízení ve věci oprávnění k poskytování zdravotních služeb
Zpřístupňování železniční dopravy osobám se zdravotním postižením v Plzeňském kraji ČD, a.s., ROC Plzeň , Plzeň.
Sdružení dopravních podniků ČR odborná skupina TRAMVAJE
Dopravní kurz Vlakové cesty
Tabulky traťových poměrů
MIREL verze 3 ZSSK Svoboda, rev
poloautomatický blok automatické hradlo automatický blok
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Princip zabezpečení vlakové dopravy
Foto a text Zdeněk Kačena Ruční posun obrázků
Prezentace Foto a text Zdeněk Kačena Ruční posun obrázků
Prezentace 2017 – 08 Foto a text Zdeněk Kačena Ruční posun obrázků
VY_32_INOVACE_
Předpis D2 Výprava vlaku.
Setkání s dopravci, Praha, 25. a
Předpis SŽDC D3 Účinnost od
Pražské tramvaje Belgický podnikatel Eduard Otlet zahájil 23. září 1875 provoz na první trati pražské koňky, asi netušil, že toto datum se stane datem,
Hra ke zopakování nebo procvičování učiva
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Transkript prezentace:

změna předpisu SŽDC Z11 od Posun v GSM-R Z DKV do žst. na vlak Komentář: -změna předpisu SŽDC Z11 -změna Doplňujícího ustanovení k předpisu SŽDC Z11-provoz GSM-R (zavedení číslování PMD a posun v systému GSM-R). Lokomotiva z depa do žst. na vlak 120, strojvedoucí se registruje pod číslem vlaku a funkčním kódem 04 (z vlečky-depa do stanice) a zavolá výpravčímu a vyžádá si svolení k posunu (sólo). Po oznámení o ukončení posunu a po svolení odregistruje 04, zaregistruje 01 a odjíždí s vlakem.

Posun v GSM-R Objíždění: vlak č. 120 vlak č Komentář: Objíždění soupravy vlaku. Strojvedoucí zná číslo vlaku, pod kterým po objetí soupravy pojede. Ještě pod původním číslem ( ) zavolá výpravčímu a dohodne použití funkčního kódu 04 (objíždění). Strojvedoucí tedy vlak 120 odregistruje a zaregistruje nové číslo vlaku a dohodnutý funkční kód (04) a poté smí zahájit postupy pro objíždění soupravy. Po oznámení o ukončení posunu a po svolení odregistruje 04, zaregistruje 01 a odjíždí. Výpravčí smí strojvedoucímu oznámit použití i jiného funkčního kódu a strojvedoucí to musí respektovat.

Posun v GSM-R Dobírání vozu v nácestné stanici Komentář: Dobírání vozu. Strojvedoucí zná číslo vlaku. Ještě pod funkčním číslem 01 zavolá výpravčímu a dohodne použití funkčního kódu 05 (dobírání/vyřazení vozu bez změny čísla vlaku). Poté se uskuteční posun. Po oznámení o ukončení posunu, po svolení odregistruje funkční kód 05 a zaregistruje se pod 01 a odjíždí.

Posun v GSM-R Spojení 2 jednotek odregistrován Komentář: Spojení 2 jednotek. První jednotka přijede zleva pod číslem 9301, strojvedoucí 1. ví, že se bude spojovat s další jednotkou a pojede spojený pod číslem vlaku druhé jednotky. Strojvedoucí 1. se spojí s výpravčím a dohodne použití čísla vlaku a funkčního kódu 04 (spojování jednotek). Původní číslo vlaku odregistruje a zaregistruje nové číslo s funkčním kódem 04. Druhé jednotce dá pokyn k najetí na soupravu (radiostanicí nebo ruční návěstí). Po spojení jednotek strojvedoucí 2. (pokud bude na jednotce, registruje pozici na vlaku. Pokud jednotka nebude obsazena, odregistruje číslo vlaku). Strojvedoucí 1. oznámí ukončení posunu, po svolení zaregistruje číslo vlaku s funkčním kódem 01 a odjíždí.

Posun v GSM-R Rozpojení 2 jednotek (ostup do DKV a posun pro 1 vůz) odregistrován Komentář: Rozpojení 2 jednotek. První odjíždí do depa a druhá posunuje pro vůz. Strojvedoucí přední jednotky sjedná posun do depa a dohodne se na použití funkčního kódu 05 (ze stanice na vlečku/DKV). Strojvedoucí zadní jednotky zaregistruje nové číslo vlaku, poté sjedná posun a použije dohodnutý funkční kód 04 (odstupuje-li na jinou soupravu vlaku-mění se číslo vlaku). Pak zahájí posun. Po ukončení posunu a svolení od výpravčího opět přeregistruje funkční kód na 01 a odjíždí.

Posun v GSM-R Z DKV do žst. Praha Vršovice, Lv do Praha hl.n. a na vlak č Praha Vršovice Praha hl.n Komentář: Jízda lokomotivy z depa do stanice a přejezd Lv do další stanice pro soupravu vlaku. Z depa do stanice P-Vršovice je lokomotiva registrována pod funkčním kódem 04 (z vlečky/DKV do stanice). V žst. strojvedoucí ukončí posun, po svolení provede přeregistraci na číslo Lv a jede do Prahy hl.n. Po příjezdu do Prahy hl.n. strojvedoucí zná číslo dalšího vlaku, sjedná posun a dohodne s výpravčím použití funkčního kódu 04 (Lv posunuje na soupravu). Po ukončení posunu, svolení provede registraci na 01 a odjíždí.

Posun v GSM-R Funkční kód určí výpravčí. Pokud strojvedoucí nezná další nasazení HV, použije původní číslo vlaku. O použití funkčního kódu rozhoduje výpravčí. PMD od : interval