Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

PROVOZNÍ ASPEKTY APLIKACE ERTMS/ETCS V ČR
APLIKACE ERTMS/ETCS v ČR
Vysokorychlostní vlaková jednotka Velaro E
Zákon č. 266/1994 o dráhách zákon upravuje
Speciální vozidla Dle předpisu SŽDC (ČD) S8
Předpis SŽDC D1 Účinnost od
Grafikon vlakové dopravy
Jízdní řády Filip Hercík.
Předpis SŽDC D3 Účinnost od
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
Současnost a budoucnost tratí 171 a 173
Dispečerské řízení pražského metra
Charakteristické znaky MHD
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
Modernizace záp. části ŽST.
Základní pojmy návěstního předpisu
Tramtrain Vozidlo pro kombinaci městskou a příměstskou dopravy při využití vozidel uzpůsobených pro jízdu na železničních i městských kolejových tratích.
Výprava vlaku Pohotovi k odjezdu Výzva k pohotovosti Souhlas k odjezdu
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
1 TP Interoperabilita Železniční Infrastruktury Praha, Expertní skupina Rozhraní v období Ing. Jiří Jelének VÚKV a.s. Bucharova.
Předpis pro používání návěstí pro organizování a provozování drážní dopravy Návěstní předpis D1.
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Železniční doprava Základní pojmy
PPK vs. 3Dosa Školení dodavatelů geodetických prací, Brno,
Vysokorychlostní vlaky AGV. Počátky vlaků AGV První studie vztahující se k vlakům s obchodním názvem Automotrice Grande Vitesse (dále jen AGV) se datují.
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
Návěstidla a návěsti D1 Předpis pro používání návěstí při organizování a provozování drážní dopravy.
Měření a simulace zatížení trakčních měníren a
Slovní úlohy o pohybu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Plánování a organizace veřejné dopravy
Zvýšení rychlosti nákladní kolejové dopravy
Princip zabezpečení vlakové dopravy Ing. Karel Zíka
Úvod do pozemních komunikací
1 Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
ŽST Jedlová.
VÝZKUMNÝ ÚSTAV ŽELEZNIČNÍ, a.s. Zkušenosti z použití TSI za subsystém Řízení a zabezpečení V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. Obsah:  Použité.
A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v. Upravené značky A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v.
Smlouvy o provozování drážní dopravy a jejich změny Ing. Petr Šlachta Setkání s dopravci, Praha 25. a
Ministerstvo dopravy České republiky Rozvoj železniční infrastruktury s vazbou na Sasko a Dolní Slezsko.
Ceny za projednání mimořádných zásilek Jiří Brunner 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
Smlouvy o provozování drážní dopravy a jejich změny Ing. Petr Šlachta Setkání s dopravci, Praha 30. a
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Problematika rádiového prostředí SŽDC. Systém GSM-R Zajišťuje hlasovou komunikaci a přenos dat mezi terminály a pevnými účastnickými zařízeními a spojení.
Problematika rádiového prostředí SŽDC Bc. Ondřej Borovský.
IS KADR Praha, Miloš Futera Setkání s dopravci.
Větrání podzemních staveb. Rozdělení větrání Během výstavby –přirozené –nucené foukací sací kombinované Během užívání podzemního díla –provozní přirozené.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních.
Sdružený tramvajový a autobusový pás | Novotný, Javořík, Kočárková | Czechbus 2015, Praha Sdružený tramvajový a autobusový pás návrh nového skladebního.
Dopravní kurz Vlakové cesty
Změny v objednávání mezinárodních tras
Prohlášení o dráze Jiří Černý 11. setkání s dopravci, Praha,
Tabulky traťových poměrů
Železniční doprava pro kraje Praha, 28. listopadu 2016
Navrhování tunelových staveb
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Princip zabezpečení vlakové dopravy
Setkání s dopravci, Praha, 25. a
PROVOZ NA DÁLNICI. PROVOZ NA DÁLNICI Na dálnici je povolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší dovolená rychlost není.
Předpis SŽDC D3 Účinnost od
Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie
Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Dopravní značení Podklad ke cvičení
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Lanové dráhy visuté pozemní.
Transkript prezentace:

Změny v tabulkách traťových poměrů

Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku. Přidány byly údaje Organizace odpovědná za řízení provozu a Oblastní střediska provozu a údaje o základních, náhradních a nouzových radiových sítích. V datové části byly přidány kombinace pro selektivní volbu radiového spojení, návěsti konec nástupiště, místo zastavení na trati a místo zastavení na trati doplněné časovým údajem.

Tabulka č. 02 Tabulka zůstává beze změn.

Změny v tabulce č. 03 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o Zařazení tratě (části tratě) do traťové třídy a přechodnost hnacích vozidel podle příčných účinků na žel. svršek. Tabulka č. 3 Ustanovení místního významu zůstala a byla přečíslována na 03a. Byla přidána tabulka 03b „Umístění ohlašova- cího pracoviště mimořádné události “ - v tabulce budou uvedena místa trvale obsazených pracovišť se statutem Ohlašovacího pracoviště mimořádných událostí (podle Zákona č. 266/1994 Sb. zákona o drahách v platném znění).

Změny v tabulce č. 04 Původní tabulka byla zrušena a nahrazena tabulkou 04 pro ETCS. Hmotnosti PMD z původní tabulky jsou zveřejněny na Portále provozování dráhy v adresáři TTP. Rozhodný spád / třída sklonu od začátku ke konci trati a od konce k začátku trati jsou ve sloupci č. 1 tabulky 06a nebo ve sloupcích č. 1 a 11 tabulky 06b.

Tabulka č. 05 Tabulka zůstává beze změn.

Změny v tabulce č. 06a Byly přidány nejvyšší traťové rychlosti v jednotlivých úsecích, největší délky nákladních vlaků v jednotlivých úsecích a rozhodný spád a třída sklonu pro oba směry jízdy. Do tabulky byly přidány úseky zábrzdné vzdálenosti, normativy délek vlaku nákladní dopravy, dálkové dopravy a zastávkových vlaků.

Změny v tabulce č. 06a Přidáno označení stanic, ve kterých všechna světelná hlavní návěstidla dovolují (s indikátorovou tabulkou s číslicí „5“) v obvodu výhybek přilehlých k hlavnímu návěstidlu jízdu rychlostí 50 km.H-1. (V celé ŽST).

Změny v tabulce č. 06b Do tabulky byly přidány úseky zábrzdné vzdálenosti, normativy délek vlaku nákladní dopravy, dálkové dopravy a zastávkových vlaků. Dále byly přidány nejvyšší traťové rychlosti v jednotlivých úsecích, největší délky nákladních vlaků v jednotlivých úsecích a rozhodný spád a třída sklonu pro oba směry jízdy.

Změny v tabulce č. 06b Vloženy sloupce pro nedostatek převýšení N 130 vyhovující provozu s nedostatkem převýšení 130 mm) NL 130 vyhovující provozu s nedostatkem převýšení 130 mm a s hmotností na nápravu do 18 tun NE 150 vyhovující provozu s nedostatkem převýšení 150 mm NS 275 vyhovující provozu s naklápěcími skříněmi

Nová tabulka č. 06c Tabulka je určena pro pohraniční tratě, na kterých je konkrétním Dodatkovým ujednáním stanovena výměna dat o infrastruktuře. Obsah hlavičky je stejný, v datové části tabulky jsou přenesené údaje z národního popisu infrastruktury sousedního státu.

Změny v tabulce č. 07 V tabulce došlo pouze ke změnám zkratek komunikací a jejich rozdělení pouze do pěti stupňů. I, II, III, MK, UK

Změny v tabulce č. 08a V tabulce byly doplněny vypnutím trakčního odběru, zákazem/povolením rekuperace a příslušnými návěstmi,

Změny v tabulce č. 08b Kmitočty vytápění byly rozšířeny následně ss st/16 2/3 Hz... st/22 Hz st/50 Hz Lze uvést i koleje se zákazem vytápění

Tabulka 09 Tabulka č. 9 byla zrušena, v důsledku zrušení aplikace TP 412.

Tabulka č. 10 Přehled železničních tunelů se zvýšeným nebo vysokým požárním nebezpečím a tunelů s délkou nad 350 metrů. Uvedeny základní údaje z pasportu tunelu.

Nová v tabulka č. 11 Vozidla nebo jednotky, pro jejichž provoz po uvedené trati jsou vyžadována omezení z hle- diska parametrů prvků železniční infrastruktury. Pokud řada vozidel má v Rozhodnutí drážního úřadu o schválení typu stanoven provoz pouze na určitých tratích, tak tato řada se v tabulce 11 pro neschválenou trať neuvádí a za nasazení vozidla zodpovídá dopravce/provozovatel vozidla. PPD

Nová v tabulka č sloupec Maximální TTZ s přidruženou rychlostí (stanoví se dle ČSN EN 15528). Údaj přidružené rychlosti není směrodatný pro jízdu vlaku, je nutno dodržet rychlosti uvedené v tabulkách 6a a 6b, návěstěné rychlostníky na trati. TTZ – třída traťového zatížení.

Nová v tabulka č sloupec TTZ s maximální přidruženou rychlostí (stanoví se dle ČSN EN 15528, ale volí se nejdříve maximální přidružená rychlost a k té se stanoví příslušná TTZ – důvodem je využití max. možné rychlosti na trati, především pro osobní dopravu). Údaj přidružené rychlosti není směrodatný pro jízdu vlaku, je nutno dodržet rychlosti uvedené v tabulkách 6a a 6b, návěstěné rychlostníky na trati.

Nová v tabulka č. 13 V tabulce jsou uvedeny podmínky pro jízdu jeřábů k likvidaci následků mimořádné události a s tím souvisejícího zajištění obnovení provozuschopnosti dráhy celostátní nebo regionální a pro návrat jeřábů zpět. Pokud v tabulce u některého typu jeřábu není uvedena rychlost, tak v daném úseku je tento jeřáb nepřechodný a jeho jízda je tam zakázána. Jinak pouze instradace.