Vlasy VY_32_INOVACE_5A_20 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1101 Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Advertisements

Co máme společného Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Hlava VY_52_INOVACE_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Tísňová volání VY_32_INOVACE_1B_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Dopravní prostředky VY_52_INOVACE_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
LEDEN VY_32_INOVACE_4A_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
ROK_BŘEZEN VY_32_INOVACE_4A_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Rok – významné dny VY_32_INOVACE_4A_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Zvířata v ZOO VY_32_INOVACE_2B_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Jazyk a jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Číslo 2 VY_32_INOVACE_1A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Numerace do 100 I. VY_32_INOVACE_1A_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Práce s textem – čtení s porozuměním VY_32_INOVACE_1B_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace Mateřská škola, Základní škola.
Obrázkové čtení VY_32_INOVACE_5B_20 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Čtení Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
NEMOC A ÚRAZ VY_32_INOVACE_5A_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Druhy dopravních prostředků VY_32_INOVACE_5A_14
Psaní pohlednice VY_32_INOVACE_1B_17
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Čistota půl zdraví VY_52_INOVACE_26
Drahé kovy VY_32_INOVACE_1A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Manželství VY_32_INOVACE_1B_14 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Znaky podzimu – sklizeň ovoce a zeleniny VY_52_INOVACE_31
Číslo 3 VY_32_INOVACE_1A_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vánoce VY_32_INOVACE_5A_15
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Stolování VY_32_INOVACE_5A_12
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Ph látek VY_32_INOVACE_1A_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Hláska L VY_32_INOVACE_1B_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Zimní spánek zvířat VY_52_INOVACE_25
Hláska H, h VY_32_INOVACE_5B_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Velikonoce VY_32_INOVACE_1B_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Rodina VY_32_INOVACE_3A_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 2 Jazyk a jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Kostel VY_32_INOVACE_1B_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Význam slov - procvičování VY_32_INOVACE_1B_16
Rok - Srpen VY_32_INOVACE_4A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Velikonoce VY_32_INOVACE_5A_16
Zvuky domova VY_32_INOVACE_4C_12
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Semafor pro chodce VY_32_INOVACE_5A_11
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Exotické ovoce VY_32_INOVACE_5A_19
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Jak dělá? VY_32_INOVACE_5B_06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mikuláš VY_32_INOVACE_5A_17
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

Vlasy VY_32_INOVACE_5A_20 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny

Anotace Prostřednictvím tohoto učebního materiálu získají žáci základní informace o jedné z částí našeho těla. První snímek obsahuje obecné informace o vlasech (mohou být různě dlouhé, různě barevné, rovné nebo kudrnaté, rostou na hlavě). Na druhém snímku si mají žáci prohlédnout obrázky a všímat si na nich různých délek vlasů. Třetí snímek žáky vyzývá, aby porovnali rozdíly mezi zobrazenými vlasy (kudrnaté a tmavé X rovné a světlé). Následujících pět snímku je věnováno barevným odlišnostem mezi vlasy (nechybí ani informace o tom, že staří lidé mají vlasy šedivé až bílé). Další snímek obsahuje informace o tom, jak o vlasy pečujeme (česání, mytí, sušení, stříhání), následují pomůcky, které při péči o vlasy používáme. Poslední tři snímky obsahují aktivity, díky nimž si žáci probírané učivo procvičí a lépe zapamatují. Nejprve mají určit svou barvu vlasů – ze čtyř barevných terčů klikne každý žák na ten, který podle něho odpovídá jeho barvě vlasů. Po kliknutí barvený terč zmizí a objeví se příslušný název vybrané barvy. Do této aktivity by se měli zapojit všichni žáci a proto je možné ji dle potřeby několikrát opakovat. Na dalším snímku je úkolem žáků škrtnout pomocí skrytého pera ty pomůcky, které rozhodně nepoužíváme při péči o vlasy. Na posledním snímku mají žáci určit, která z dívek na obrázcích má nejdelší vlasy. Svůj tip si mohou ověřit kliknutím na každý z obrázků – obrázek dívky s nejdelšími vlasy se zvýrazní, ostatní (po provedení aktivační události) zmizí. Autor Období vytvoření materiálu Mgr. Eliška Libánská Září 2011 Speciální vzdělávací potřebyMentální retardace, Poruchy autistického spektra, ADHD Vzdělávací oborČlověk a jeho svět Druh učebního materiáluInteraktivní DUM InovaceDíky novému softwaru je možné využívat rozšířených funkcí prezentace; Rukopisné poznámky. Cílová skupinaŽák – se středně těžkým mentálním postižením Stupeň a typ vzděláváníZákladní škola speciální – 1. stupeň, 1. období Typická věková skupina1. – 3. ročník

VLASY KAŽDÝ Z NÁS MÁ JINÉ VLASY. VLASY MOHOU BÝT RŮZNĚ DLOUHÉ. VLASY JSOU OD PŘÍRODY RŮZNĚ BAREVNÉ – HNĚDÉ, ZRZAVÉ, BLONĎATÉ A ČERNÉ. VLASY MOHOU BÝT ROVNÉ NEBO KUDRNATÉ. VLASY ROSTOU NA HLAVĚ

VŠIMNĚTE SI RŮZNÉ DÉLKY VLASŮ NA OBRÁZCÍCH

VŠIMNĚTE SI ROZDÍLŮ MEZI VLASY KUDRNATÉ A TMAVÉ ROVNÉ A SVĚTLÉ

VLASY MOHOU BÝT HNĚDÉ

VLASY MOHOU BÝT ZRZAVÉ

VLASY MOHOU BÝT BLONĎATÉ

VLASY MOHOU BÝT ČERNÉ

STAŘÍ LIDÉ MAJÍ VLASY ŠEDIVÉ ČI BÍLÉ

JAK PEČUJEME O VLASY? VLASY SI ČEŠEME KAŽDÉ RÁNO A KAŽDÝ VEČER VLASY SI MYJEME ŠAMPONEM DLE POTŘEBY VLASY ZASTŘIHUJEME DLE POTŘEBY VLASY VYSOUŠÍME FÉNEM

POMŮCKY, KTERÉ POUŽÍVÁME K PÉČI O VLASY FÉNNŮŽKYŠAMPONHŘEBEN

HNĚDOUČERNOU BLONĎATOU ZRZAVOU JAKOU BARVU MAJÍ TVÉ VLASY?

KTERÉ POMŮCKY ROZHODNĚ NEPOUŽÍVÁME PŘI PÉČI O VLASY? /ŠKRTNI JE/

KDO NA OBRÁZKU MÁ NEJDELŠÍ VLASY?

Použité zdroje Microsoft Office – Klipart Ilustrace autora Archiv autora