Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.3 Zlepšení kompetencí pedagogických i nepedagogických pracovníků škol a školských zařízení. Výzva č.
Advertisements

Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Seminář pro žadatele k výzvě OP LZZ č. B6 – Zvýšení kvality řízení lidských zdrojů a optimalizace.
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Grantové schéma v rámci Opatření 3.1 OP RLZ: Zkvalitňování vzdělávání ve školách a školských zařízeních.
Obchodní akademie a VOŠ Valašské Meziříčí Středoškolské studium – OA, VSČ, IT Vyšší odborná škola – IT v podnikové praxi Bakalářské studium – denní i distanční.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
Modernizace a inovace vzdělávacího programu diplomovaná dentální hygienistka Modernizace a inovace vzdělávacího programu diplomovaná dentální hygienistka.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Mgr. Inka Vaverková Praha, 8. února 2016.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
PRIORITNÍ PROJEKTY LIBERECKÉHO KRAJE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ PRO OBDOBÍ 2014+
Seminář pro žadatele o finanční podporu – oblast podpory 1.1 CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 24. dubna 2014.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
SEMINÁŘ K PROBLEMATICE EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Porovnání obsahu a zaměření OP RLZ a JPD Cíl 3 * Městská knihovna, Praha.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
1 Seminář pro žadatele Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 2. výzva – oblasti podpory 1.1 a 1.2 a a 8. dubna 2009KrÚ JMK.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Září 2008Mgr. Lenka Schwarzová INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Výzva k předkládání žádostí o finanční podporu.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Zkušenosti z inspekční činnosti ve školách s prvním stupněm Mgr. Miroslav Pospíšil, ČŠI Jihlava, leden 2011  hodnocení ŠVP  poznatky z inspekční činnosti.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Individuálně, ale společně a jinak
Informační a poradenské centrum ZČU
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Komplexní systém hodnocení
Komplexní systém hodnocení
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Metodika hodnocení specifických kritérií grantových projektů v rámci výzvy č. 36 / 1.2 OP LZZ Školení pro žadatele Praha, 22. března 2010.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Inspirace pro přípravu projektů do Operačního programu
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Seminář pro žadatele Ústí nad Labem
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
Role sociální práce ve vztahu k výkonu veřejného opatrovnictví Hradec Králové Workshop je pořádán v rámci projektu Systémová podpora sociální.
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Centralizované rozvojové projekty 2017
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Úvodní přednáška pro 1. ročník
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Inovace VOV informace o projektu
Život bez střeva , Praha.
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Transkript prezentace:

Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová, Ph.D.

Cíl výzvy č. 29  je zkvalitnění a rozšíření možnosti studia na vysokých školách pro studenty se specifickými vzdělávacími potřebami, a to optimalizací podmínek umožňujících jejich studium včetně zajištění podpůrných služeb ze strany vysokých škol. 2

Cíl výzvy č. 29  Výzva je zaměřena na podporu studentů s pohybovým, smyslovým, psychickým, kognitivním a jiným zdravotním postižením a jejich kombinací a na socio-ekonomicky znevýhodněné studenty (dále jen studenti se SVP).  Podpora spolupráce na úrovni kateder, fakult, vysokých škol a praxe. 3

Podmínka výzvy  Za každou vysokou školu může být podán pouze jeden projekt, který bude systémově řešit téma studentů se SVP napříč všemi složkami vysoké školy. 4

Území dopadu x místo realizace Území dopadu: Celá Česká republika mimo území hl. města Prahy Sídlo žadatele: Celé území České republiky včetně hl. města Prahy 5

Oprávnění předkladatelé Vysoké školy podle zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů. Všechny státní, veřejné a soukromé VŠ. 6

Cílové skupiny  studenti VŠ;  akademičtí pracovníci VŠ;  ostatní pracovníci VŠ;  pedagogičtí pracovníci základních, středních a vyšších odborných škol (v případě poskytování poradenských služeb a podpory talentovaných žáků). 7

Podporované aktivity  Projekt musí obsahovat alespoň jednu ze dvou povinných aktivit. V rámci projektu lze tedy kombinovat minimálně jednu povinnou aktivitu s jednou či více aktivitami doplňkovými.  Doplňkové aktivity nelze na rozdíl od aktivit povinných realizovat samostatně. 8

Povinná/é aktivita/y projektu A) Inovace studijních programů v souladu s požadavky znalostní ekonomiky a potřebami trhu práce prostřednictvím modularizace, zkvalitňování nabídky kombinovaného a distančního studia, modernizace didaktických metod, realizace výuky v cizích jazycích, podpory podnikatelského přístupu atd. Inovace, které přesahují rámec jednoho studijního programu a které zvyšují možnosti mezioborových studií. 9

Povinná/é aktivita/y projektu B)Zapojení odborníků z praxe a zahraničí při vytváření a realizaci inovovaných studijních programů. 10

Doplňkové aktivity  Podpora praxí a stáží studentů VŠ u budoucích zaměstnavatelů.  Tvorba, zavádění, realizace a vyhodnocování systémů zajišťování kvality.  Zavádění a inovace systémů monitoringu potřeb trhu práce pro absolventy studijních programů/oborů (zkoumání kvality absolventů a jejich schopnosti adaptace na trhu práce). 11

Doplňkové aktivity  Zvyšování odborných kompetencí akademických a ostatních pracovníků VŠ – pouze ve vztahu ke vzdělávacímu procesu studentů se specifickými potřebami.  Podpora spolupráce vysokých škol se základními školami a středními školami v rámci poskytování poradenských služeb a podpory talentovaných žáků. Do této aktivity jsou zahrnuty i vyšší odborné školy. 12

Specifická kritéria  Systémovost a komplexnost řešení podpory studentů se specifickými vzdělávacími potřebami napříč všemi složkami vysoké školy zaručující dlouhodobý dopad projektu – max. 14 bodů 13

Obsah kritéria  Kritérium hodnotí, zda je projektová žádost zaměřena na systémový rozvoj podpory studentů se SVP na celé vysoké škole s důrazem na pokračování těchto aktivit i po skončení projektu. Systémový rozvoj je zde chápán jako soustava legislativních a organizačních opatření, dále zdrojů, intervencí a služeb zajišťovaných uvnitř i vně vysoké školy. 14

Specifická kritéria  Synergická vazba na projekty jiných operačních programů – max. 1 bod 15

Obsah kritéria  Žadatel získá toto bodové hodnocení v případě, kdy je projekt obsahově provázaný svým zaměřením s jiným projektem téhož žadatele nebo partnera projektu financovaným (tj. již scháleným/ realizovaným) z operačního programu (dále jen „OP“ ) uvedeného v seznamu viz Příloha č.1. Vazby na jiné projekty z uvedených OP žadatel popíše v projektové žádosti v záložce Popis projektu – Vazby na jiné projekty s uvedením celého názvu projektu, registračního čísla projektu, Operačního programu a oblasti podpory. 16

Monitorovací indikátory 17

18

19

20

21

22

23

24

Obecně závěrem Nebudou-li navržené klíčové aktivity projektu v souladu s podporovanými aktivitami, není možné projekt podpořit. Rovněž řízení projektu a/nebo činnosti související s administrací projektu či s jeho realizací (např. povinná publicita, vedení účetnictví, audit, výběrové řízení na služby či zařízení, přijímací řízení k náběru CS apod.) není možné uvést v projektové žádosti jako samostatné klíčové aktivity. 25

Děkujeme za pozornost. Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová, Ph.D. 26