Jak lze využít infrastrukturu CzechPOINT v rámci úřadu Mgr. Jarmila Šmardová 15. 8. 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | czso.cz1/11 Konference k základním registrům, Ostrava, Ing. Stanislav Palas, Český.
Advertisements

Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Osobní management Tomáš Procházka.
PREZENTUJÍCÍ eIDAS autentizace (eOP-eMedocs ukázka využití) Petr Pavlinec Odbor informatiky Kraj Vysočina.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
IBM Global Technology Services © 2006 IBM Corporation Zabezpečení přístupu k informacím na základě elektronického podpisu Konference eČesko 2006.
Přístupové rozhraní pro poskytovatele služeb na internetu Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu.
Datové schránky v praxi Lukáš Jelínek
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
EGovernment v České republice Současnost a priority do roku 2020 Ministerstvo vnitra odbor eGovernmentu.
Inf Používání a tvorba databází. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Spisová služba ICZ Lite, verze (eGON) Spisová služba pro obce a zřizované organizace města Milevska Marek HRADIL, město Milevsko CZ.1.04/4.1.00/
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Ověřené výstupy z ISKN elektronická značka Jiří Formánek
Integrovaný registr znečišťování životního prostředí Úsek informační podpory, oddělení IRZ/CO.
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
PREZENTUJÍCÍ Proces poskytnutí dotace z Fondu Vysočiny Eva Navrátilová Krajský úřad Kraje Vysočina Odbor životního prostředí a zemědělství.
PŘEHLED ZAJÍMAVOSTÍ Z KONFERENCE INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2013 Mgr. Tomáš Lechner, VŠE v Praze.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Systém základních registrů. Zákony a nařízení vztahující se k problematice základních registrů Zákon č.111/2009 Sb. o základních registrech v aktuálním.
Inf Význam IT pro veřejnou sféru. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
EGonovi tluče srdce!!!. Revoluce ve veřejné správě! Zákon o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů.
Elektronické tržiště Gemin. Elektronické tržiště Gemin - nový systém e-tržišť jako součást soustavy NIPEZ pro zadávání VZ - regulaci upravuje.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Název materiálu: Služba Edu Live Anotace: Výklad nového učiva Autor: Iveta Pasterňáková, 2013 Ověření ve výuce , 4.třída Vyučovací předmět: Informatika.
Zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, a datové schránky Brno KrÚ JMK.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
BEZPEČNOST NA KONTAKTNÍCH MÍSTECH Czech POINT. 2 Administrativní bezpečnost Režimová bezpečnost Ochrana spisové agendy Automatizované prostředky spisové.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
Pravidla udělování autorizace podle zákona č. 179/2006 Sb.
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
Systém vzájemného sdílení mezi občanem a obcí
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ 5. dubna 2017 Tato akce je financována.
Základní registry- základní informace
Zákon o obcích 128/2000 Sb. + znění pozdějších předpisů
Agendy IISSDE z pohledu veřejnosti Možnosti využití internetu
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Aplikace Monitorovací systém
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Název materiálu
eRecept – komunikace se základními registry
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Aplikace Monitorovací systém
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Požadavky na hardware, software
KIVS - Komunikační infrastruktura veřejné správy
Národní konference GDPR 2017, Praha, 23. listopadu 2017
Pozemkové úpravy.
Legislativní změny na úseku EO, OP, CD (k datu )
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Datové sklady a BI Řízení kvality v prostředí veřejné správy
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Centralizované rozvojové projekty 2017
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
Máte zájem o více informací?
Smart Administration Strategie
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
SPRÁVNÍ ODBOR MĚSTSKÉHO ÚŘADU NOVÝ BOR
Standardy činností sociální práce ve veřejné správě příspěvek Hradec Králové Praha Systémová podpora sociální práce v obcích reg. č. CZ /0.0/0.0/15_017/ ,
Matriční úřad.
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Klíčové aktivity projektu
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Odbor právní a Krajský živnostenský úřad
Fond malých projektů Školení pro Konečné uživatele Zlín
Informační systém základních registrů
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

Jak lze využít infrastrukturu CzechPOINT v rámci úřadu Mgr. Jarmila Šmardová

Projekt CzechPOINT reg. č.: CZ.1.06/1.1.00/ je spolufinancovaný z Evropského fondu pro regionální rozvoj prostřednictvím Integrovaného operačního programu a ze státního rozpočtu

CzechPOINT - parametry kontaktních míst úředníků na přepážkách (vidimace, legalizace) Místo pro sdílení dokumentů (úschovna) Místo pro archivaci ověřovacích doložek Místo pro sběr dat (kolektor) Institut – školení Technické součásti  Power user forum  Centrální asistent  SMS navigace

CzechPOINT - varianty CzechPOINT Asistovaná místa - výpis Výpis z RT Výpis z registru ridičů Výpis z katastru Výpis z OR a insolvenčního reg. Výpis z RŽP Výpis z SKD Asistovaná místa - podání 10 agend pro ISDS Podání žádosti o konverzi Podání žádosti o živnost Podání žádosti o přístup (MŽP) Výpis/opis z RT Konverze z moci úřední Zápis matričních údajů do ISEO Počet úředníků s tokeny  Aktivních přes  Celkem prošlo systémem cca uživatelů

Možnosti zapojení Legislativa Evidence obyvatel Katastr nemovitostí Internetové kontaktní místo pro občana, firmu Kontaktní místo pro občana, firmu Služby pro úředníka Inteligentní formuláře Správa rolíSpráva identit Centrála Autorizovaná konverze Datové Napojení na aplikace třetích stran (spisové služby) Webové služby pro připojení aplikací třetích stran Webový portál Rejstřík trestů Centrální úřad Vlastní agendy a zdroje: Vnitřní: Vnější: Čerpání datových zdrojů pro vlastní agendové informační systémy: - Evidence obyvatel - Rejstřík trestů - atd.

Znalostní báze pracovníků Prováděné činnosti Kontrola osobních dokladů Příjem listin a jejich konverze Zadávání údajů do formulářů CzechPOINT Tisk a vydávání výstupů Formálně Problematika „úředníka“ a pracovníka provádějící správní činnosti Legalizace Vidimace V budoucnosti souhrnná zkouška Autorizované konverze V přípravě souhrnný vzdělávací rámec asistenta kontaktního místa

Ukázka základní práce se systémem

Ukázka - scénář -Výpis z ISVS -CzechPOINT – produkční prostředí -Konverze z moci úřední – produkční prostředí -Typová agenda ISEO -CzechPOINT – edu prostředí

CzechPOINT – webový portál

Jednoduchost Formulářové rozhraní umožňuje nasazovat nové agendy ve velmi krátkých časech Formulář úředníka vede a nedovolí mu udělat chybu Veškeré technické zázemí pro práci úředníka je na centrále – časová razítka, personalizované formuláře umožňují respektovat konkrétní uspořádání na úřadech Návaznost na spisové služby prostřednictvím webových služeb (získávání vlastních čísel jednacích, ukládání dokumentů do spisové služby …) Přístup uživatelů spravuje administrátor, který je zodpovědný za celý úřad, případně za část úřadu

Bezpečnost Jednotný identitní prostor Autentizace prostřednictvím token + QCA a VCA Transakční log V případě komunikace s neveřejnými registry  Šifrování ze stanice kontaktního místa až k IS a zpět  Elektronický podpis žádosti Na centrále nejsou ukládána žádná data

Možné využití Zvažte využití CzechPOINT na Vašich úřadech v případech, kdy potřebujete: Rozsáhlou síť kontaktních míst... Bezpečnost přístupu Vašich úředníků s různorodým vybavením k Vašim datům Bezpečnost přístupu Vašich externích pracovníků s různorodým vybavením k Vašim agendám Zjednodušit komunikaci prostřednictvím datových schránek Zvažte zejména rychlost implementace nových funkcionalit vašich informačních systémů

Děkuji za pozornost Mgr. Jarmila Šmardová