Matematická štafeta Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum: 17. 5. 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY (dělení) Přiřaď početní úlohy k početním.
Advertisements

SLOVNÍ DRUHY Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Opakování vyjmenovaných slov po m Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Kalendář Mgr. Lenka Stará. AutorMgr. Lenka Stará Vytvořeno dne Odpilotováno dne Ve třídě1.C Vzdělávací oblastČlověk a jeho svět Vzdělávací.
PROČ 28. ZÁŘÍ NECHODÍME DO ŠKOLY – projekt ke státnímu svátku Autor : Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál pro 6.ročník
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_10 Název materiáluZákladní.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_03 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová DĚLENÍ.
MĚŘÍTKO MAPY, KILOMETR Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
VÝRAZY Matematické zápisy obsahující čísla (konstanty), písmena (proměnné) a početní operace ČÍSELNÉ S PROMĚNNOU √25 2.(4-7.8) 3x+7 4a3- 2a.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_20_Rovinné útvary
Zaokrouhlování čísel na statisíce
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY 58,326 …..zaokrouhli na desetiny
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Početní operace v oboru přirozených čísel
MĚŘENÍ OBJEMU Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_44_F6
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
zpracovaný v rámci projektu
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Poměr v základním tvaru.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Číslo v digitálním archivu školy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V.,MNICHOVICKÁ 62
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_149_M1
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
Poměr v základním tvaru.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Druh učebního materiálu
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
MATEMATIKA – ARITMETIKA 7
Transkript prezentace:

Matematická štafeta Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:

AnotacePohybová hra spojená s matematikou. Lze ji částečně využít k aktivizaci na začátku vyučování, nebo celou jako soutěž skupin. Využívá mezipředmětových vztahů s tělesnou výchovou. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětMatematika Očekávaný výstupŘeší úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel. Druh učebního materiáluHra Cílová skupinaŽáci 5. ročníku Metodický postupJe uveden v textu.

Pravidla hry : Třída je rozdělena na skupiny, nejlépe dvě až tři. Kolik skupin, tolik sad příkladů. Ty jsou očíslovány a rozmístěny na druhé straně třídy na zemi. Z každé skupiny vybereme jednoho „revizora“, který kontroluje výsledky / pro objektivnost výsledky jiné skupiny/. Revizor má své předem určené místo „u přepážky“ mimo hrací prostor. Hra může začít. Na znamení vybíhá z každé skupiny jeden „nosič“ a přináší úkol označený číslem 1. Celá skupina jej společně řeší, nosič odnese revizorovi ke kontrole. Ten výsledek neprozrazuje, jen označí. Je-li výsledek správný, vybíhá další běžec pro úkol s číslem 2. V opačném případě musí skupina příklad řešit znovu. Hra pokračuje, dokud nejsou všechny příklady vyřešené. To se samozřejmě netýká skupiny, která je na posledním místě. /

1.Které číslo má právě jen 8 statisíců, 9 desetitisíců, 8 jednotek, 7 stovek, žádnou desítku a žádný tisíc. 2.Pokladník vyplatil 3 tisícikoruny, 2 pětistovky, 6 stovek, 8 desetikorun a 4 koruny. Kolik korun vyplatil? 3. Vyřeš příklad: / / Znovu si ověř přednosti výpočtů: /990: :2/. 4 5.Mostní pilíř je celkem 650 cm vysoký, z toho 120 cm je zaraženo do dna řeky a 350cm vyčnívá nad hladinou řeky. Jak hluboká je řeka? / nakresli si obrázek/

6. Pršelo celý týden. Kolik hodin pršelo? 7. Kdyby si Petr ke svému věku přičetl 28 let a ubral 19 let, bylo by mu právě 19 let. Kolik let je Petrovi? 8.Jablka obsahují sedmnáct dvacetin vody. Kolik kilogramů vody je obsaženo ve 100 kg jablek? 9.Na dvoře bylo dohromady 120 noh zvířat. Čtyřnohých zvířat bylo 20. Kolik bylo dvounohých? 10. Které římské číslo je největší? Co znamená arabsky? LXI, XC, CXXI, DCII, CDXII,

VýsledkyVýsledky Kč cm h 7.10 let 8.85 kg DCII = 402