AZ KVÍZ Dělitelnost Spustit hru Pravidla hry 1 32 564 8 9710 1213111415 171816192021 111 222333 444555666 77788899910 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematika a její aplikace
Advertisements

Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Dělitelnost přirozených čísel
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Společný dělitel, největší společný dělitel (D)
Mgr. Ladislava Paterová
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Dělitelnost přirozených čísel
Nejmenší společný násobek
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
Matematika a její aplikace
Dělitelnost přirozených čísel 6. ročník - Matematika
zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti.pěti AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná pěti. Speciální vzdělávací.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
VY_42_INOVACE_384_PRVOČÍSLA Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Vánoční – mocniny + bonus
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Rozklad čísel na prvočísla
Prvočísla, čísla složená, rozklad na součin prvočísel
Dělitelnost Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Společný dělitel čísel (SD)
Společný násobek čísel (SN)
ČÍSELNÉ OBORY 03 Prvočíslo a číslo složené MěSOŠ Klobouky u Brna.
Největší společný dělitel Nejmenší společný násobek 6. třída.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
MATEMATIKA Největší společný dělitel Nejmenší společný násobek.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor: Mgr. Irena Kotalíková Název: VY_32_INOVACE_180 _Dělitel a násobek Vzdělávací oblast: Matematika.
Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): květen 2012 Ročník: 6. Tematická oblast: Matematická dovednost Téma: Společný dělitel.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Společný násobek a dělitel - co jsou násobky čísel? - dokážeme najít společné.
3.4 ROZKLAD MNOHOČLENŮ Mgr. Petra Toboříková. Rozklad mnohočlenů = místo jednoho mnohočlenu zapíšeme výraz jako součin několika mnohočlenů Vytýkání (před.
Odčítání desetinných čísel Pexeso Spustit hru Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Dělitelnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací.
AZ KVÍZ Převody jednotek
AZ KVÍZ desetinná čísla
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Společný násobek a dělitel - co jsou násobky čísel? - dokážeme najít společné.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Trojúhelník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_04_01_07.
Dělitelnost přirozených čísel
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Dělitelnost přirozených čísel
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Dělitelnost přirozených čísel
AUTOR: Martina Dostálová
Prvočísla, čísla složená, dělitel, násobek
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 6
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná
Čísla soudělná a nesoudělná Společný dělitel
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_09
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Dělitelnost - test 6. třída.
Transkript prezentace:

AZ KVÍZ Dělitelnost Spustit hru Pravidla hry

známkomat náhradní otázky AZ kvíz

1 b) 10 a) 12 c) 9 Které z uvedených čísel není dělitelem čísla 72 d) 6

2 Které z uvedených čísel není prvočíslem b) 51 a) 61 c) 41 d) 31

3 a) 1 b) 2 c) 3 d) 4 Kolik dělitelů má číslo 21

4 a) 3 b) 54 c) 27 Určete nejmenší společný násobek čísel 6 a 9 d) 18

5 b) 2001 a) 4103 c) 1205 d) 1111 Které z čísel je dělitelné 3

6 a) 6 c) 3 b) 4 Kterým z uvedených čísel je dělitelné číslo 1107 d) 2

7 a) 3 b) 6 d) 12 Určete největší společný dělitel čísel 18 a 27 c) 9

8 b) 7 a) 1 c) 5 Které z uvedených čísel není dělitelem čísla 135 d) 9

9 b) 57 c) 47 a) 67 Které z uvedených čísel je složené číslo d) 37

10 a) 115 b) 120 c) 110 Které z čísel je dělitelné 2, 3 i 5 d) 114

11 a) 2106 b) 4003 c) 314 Které z čísel je násobkem čísla 6 d) 2121

12 a) 14 b) 15 c) 18 d) 35 Které z uvedených čísel je nesoudělné s číslem 24

13 a) 523 b) 1922 c) 5136 d) 1418 Které z čísel je dělitelné 4

14 b) 18 a) 12 c) 24 d) 36 Které z čísel není společným násobkem čísel 4 a 6

15 a) 2 c) 5 b) 3 Doplňte místo * číslo tak, aby bylo číslo 412* dělitelné 5 d) 6

16 a) 3 b) 4 c) 6 Které z čísel není společným dělitelem čísel 24 a 36 d) 9

17 a) 18, 25 b) 15, 25 c) 24, 36 d) 12, 21 Která z dvojic čísel jsou čísla nesoudělná

18 a) 6 b) 4 c) 3 Které z uvedených čísel není dělitelem čísla 138 d) 2

19 a) 504 b) 216 c) 108 Které z uvedených čísel není dělitelné 9 d) 401

20 b) 3 c) 4 d) 5 a) 2 Kterým z uvedených čísel je dělitelné číslo 171

21 a) 49 b) 47 c) 45 Které z čísel je prvočíslem d) 42

náhradní - 1 a) 5.6 b) c) 3.10 d) Který ze zápisů je rozkladem čísla 30 na součin prvočísel

náhradní - 2 a) 9 b) 12 c) 3 d) 180 Určete největší společný dělitel čísel 36 a 45

náhradní - 3 a) 25, 36 b) 21, 27 c) 24, 25 d) 13, 19 Která z dvojic čísel jsou čísla soudělná

náhradní - 4 a) 10 b) 9 c) 5 d) 4 Které z uvedených čísel není dělitelem čísla 450

náhradní - 5 b) 6 a) 5 c) 9 d) 25 Které z čísel má více než 3 dělitele

náhradní - 6 a) 2 b) 3 c) 4 d) 5 Doplňte místo * číslo tak, aby bylo číslo 441* dělitelné 3

náhradní - 7 b) 64 a) 48 c) 72 d) 132 Které z čísel není násobkem čísla 12

náhradní - 8 a) b) c) Které z uvedených čísel není dělitelné 1000 d)

Pravidla hry 1.Hry se účastní 2 družstva (červení a zelení) 2.Družstva si postupně volí čísla otázky. - pokud odpoví správně zvolené políčko získají (obarví se jejich barvou) - pokud neodpoví správně, může políčko získat druhé družstvo - pokud neodpoví správně ani jedno družstvo, zůstane políčko šedé - o takové políčko se může hrát i v dalším kole 3. Cílem hry je spojit všechny strany trojúhelníku (viz příklady) zpět

známkomat