Spolupráce školy s partnery Střední škola stavební Třebíč Technické fórum – Valeč 2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Střední škola stavební Jihlava Spolupráce s firmami autor : PhDr. Pavel Toman Červen 2014.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
PRIORITNÍ PROJEKTY LIBERECKÉHO KRAJE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ PRO OBDOBÍ 2014+
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Centrum energeticky efektivních budov Základní informace o projektu.
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského G Jiřího Gutha-Jarkovského.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Komise pro podmíněné propuštění (KPP) Společný projekt PMS CR, VS ČR a Českého helsinského výboru.
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Informační a poradenské centrum ZČU
Dokument KAP MSK - obsah
Ing. Kateřina Lichtenberková
Odborné učiliště Chroustovice
Plánování ve školní tělesné výchově
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Společenská odpovědnost ve školství
Vyučovací a výchovné činnosti učitele tělesné výchovy
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Základní informace o poskytovateli
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Příspěvek na konferenci
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
3. Metody pedagogické diagnostiky
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-17
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Ing. Veronika Dostálková MBA
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSKÉ MECHANIKY
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Seminář Energetické úspory v budovách v praxi
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Střední škola obchodně technická s. r. o.
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Ochrana osobních údajů ve firmách v době účinnosti Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) - Podpůrné aktivity MPO pro podnikatele Ing. Pavel.
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Vztah k životnímu prostředí
Model intenzivní podpory
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
Diagnostika dítěte předškolního věku
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Spolupráce školy s partnery Střední škola stavební Třebíč Technické fórum – Valeč 2016

Spolupráci s partnery považujeme za nevyhnutelnou 2010 projekt Spolupráce s partnery Vznikl Spolek osob podporujících stavební vzdělávání na naší škole Máme řadu individuálních dohod o spolupráci – TOMI, WEBER, HELUZ, PSJ Jihlava, KNAUF, ČKAIT, S.O.K, V- STAV Realizujeme OV ve firmách i pro firmy Jsme členy HK, SPS, CTI Přímo spolupracujeme s cca 14 ZŠ regionu

Příklady spolupráce Podíl odborníků na výuce – kurz PREFA výroby ve firmě S.O.K. a podpora výuky termografie Naše spolupráce se ZŠ zaměřená na prezentaci stavebního vzdělávání

Kurz PREFA výroby Poděkování firmě S.O.K. stavební, s. r. o. Specifické podmínky – práce ve výrobní hale, opakující se činnost Podmínky umožňují: Část vzdělávacího programu přenést do prostředí firmy Osvojit si zde potřebné znalosti a dovednosti Jejich osvojení ověřit přímo ve výrobě Vytvořit kvalitní výrobek Za odvedenou práci být odměněn

Obsah kurzu Teoretická část Kovové výztuže – pravidla použití Vlastnosti betonových směsí Zásady bednění Praktická část Kovové výztuže – praktická výroba Bednění prefabrikovaných prvků Betonáž prefabrikovaných prvků Kontrola kvality hotových výrobků

Práce žáků ve výrobní hale

Zpětná vazba a hodnocení žáků Hodnocení osvojení si teoretických poznatků formou testů – denně v závěru učební jednotky Hodnocení osvojení si praktických dovedností Hodnocení docházky Nabídka zaměstnání Zlatý certifikát Stříbrný certifikát Bronzový certifikát

Termografická diagnostika staveb a zařízení Moderní metoda, typická svým dynamickým rozvojem Pevně zařazená do školního vzdělávacího programu oborů Stavebnictví a Technická zařízení a energetická náročnost budov Posuzování stavu konstrukcí a zařízení, vyhledávání poruch Spolupracující firma – Centrum termografie, WORKSWEL s.r.o. Poděkování firmě V-STAV

Přínos spolupráce a její vliv na kvalitu výuky a na postavení školy na veřejnosti Kvalita výuky Žáci se zaměřením na TZB umí pracovat s termokamerou Umí identifikovat poruchy konstrukcí a zařízení Učí se hledat řešení nevyhovujícího stavu a tím minimalizovat tepelné ztráty budov Vysoký kredit školy v očích odborné i laické veřejnosti Škola má nadstandardně vzdělané pedagogy Může předávat kvalitní poznatky odborným partnerům Může se podílet na řešení sporů mezi investory a dodavateli Může provádět poradenství

Ukázka spolupráce – školení pro žáky

Spolupráce se ZŠ

Ukázka termogramu školní tělocvičny před zateplením

Ukázka foto snímku s termogramem

Spolupráce se ZŠ soutěž Navrhni svůj dům Zpracování modelu rodinného domu 7 letá tradice Organizačně i finančně náročná aktivita Každoročně 10 – 14 zapojených základních škol Každoročně cca 200 zapojených žáků Celkem cca 1890 zapojených žáků Školní kola na ZŠ

Struktura soutěže Školní kola Poradenská činnost Účast v porotách Diplomy a ceny Regionální finále Zapojení našich žáků Podpora partnerů – porota, ceny Finálové prezentace Bonifikace v přijímacím řízení

Ukázka práce žáků ZŠ

Zpracování vizualizací

Výsledek zpracování

Příprava prezentací žáci ZŠ studenti SŠ

Prezentace před porotou

Porotci: Ing. Arch. Pavlína Drbálková Ing. Arch. Lubor Herzán Ing. Milan Března Ing. Alois Holčapek Michal Hubacz Martin Zedníček Hodnocení

Předávání cen

Poděkování partnerům Za komplexní podporu při realizaci letošního 7.ročníku soutěže děkujeme: Firmě V-STAV s.r.o. Hrotovice panu Ing. Bronislavu Valovi Centru pro podporu architektury a počítačové grafiky Morava, spol. s. r. o., Firmě CAPARO, spol. s. r. o. Litvínovice 32, České Budějovice Firmě TOMI REKO spol. s. r. o. Firmě DOMY D.N.E.S. spol. s. r. o.

Závěrem Moderní výuka se dá jen těžko realizovat bez odborníků z praxe Popsaný přístup vyžaduje partnera na vysoké úrovni ochotného spolupracovat Nejcennější je předávání praktických zkušeností a přibližování efektivity práce učně reálným požadavkům firem Zkušenost ukazuje na nutnost vzniku center vybavených špičkovými technologiemi (projekční programy, termokamery, strojní omítačky, řezačky polystyrenu a minerální vlny) spolupracujících s klíčovými hráči na poli stavební výroby Propagaci stavebního vzdělávání je třeba podpořit zejména stabilizací stavební výroby a efektivní spoluprací se školami